Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Har hatt neglrotbetennelse en stund og ble anbefalt og sette beina i en bøtte med varmt vann og grønnsåpe.. So I did.. Angrer nå.. huden på føttene og litt oppover anklene er helt "glatt" og stram og rød og svir noe inn i granskauen fortsatt, og dette var i går.. Hva skal jeg gjøre??
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2007 *snufs* skulle egentlig gått på fest i dag og hatt på meg skjørt og greier, men det er lite aktuelt å shave disse leggene. Klarer jo ikke ta på meg sokker engang og jeg skal gå om bare 3 timer.. Kriiise..
Nit@™ Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Jøyje meg.. Hvordan grønsåpe brukte du da? En med salmiak? Kanskje du kan prøve å dusje beina i kaldt vann?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 har prøvd.. brukte helt vanlig grønnsåpe, eller gubben sa ihvertfall at det var helt vanlig.. skal jammen be om å få se flaska
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Du kan ikke bruke den med furunål til fotbad.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2007 nei, er visst den vanlige.. krystal orginal..
esmase Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Det skal vel helst være renset grønnsåpe fra apoteket?
Nit@™ Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Aloe Vera kanskje? Om du har... Eller baby lotien? Ikke noe med parfyme i alle fall
* 5 om dagen * Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 du skal bruke den gamle faste grønnsåpa...den er bra til sånt. ellers kan du jo prøve å smøre på litt aloa vera....
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2007 Huff.. fra nå av kun grønnsåpe på boks altså.. Skrekk og gru..
blond Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Og så må du skylle etterpå med lunket vann.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2007 hehe, gjett om jeg skal huske på det til neste gang.. *Sviiiiir*
Gjest Skrevet 11. august 2007 #13 Skrevet 11. august 2007 du må bruke renset medisinsk grønnsåpe !!!! fåes kjøpt på apoteket. IKKE vanlig.. kan bli værre de
mie76 Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Hei, vet ikke om du er her ennå, eller om det orndet seg og du har dratt på fest -men jeg hadde tatt meg en Zyrtec eller annen antihistamintablett som er reseptfri, ettersom du har fått en allergisk reaksjon. Det er visst ikke så uvanlig å være allergisk mot grønnsåpe, jeg har i hvert fall hørt om det før.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. august 2007 #15 Skrevet 11. august 2007 Uten at jeg har noe som helst råd og komme med må jeg bare fortelle om typen til venninna mi. Han fikk i sin tid tømt en slik abcess nederst på skinka, med beskjed om å plassere røven i grønnsåpevann to ganger i døgnet. Og som vi vet: det er ikke langt fra skina til tja...manndommen. Så satt han der da morgen og kveld den første dagen. Men når han våknet dagen etter var...tja...manndommen blitt som du beskriver dine føtter... 'dakar mannen. Men det gikk over da! (etter ettpar dager i lånt skjørt og med soving på ryggen) :-)
Learning to fly Skrevet 11. august 2007 #16 Skrevet 11. august 2007 Når du bruker grønnsåpe så mååååå du skylle veldig godt i vann etterpå!!! Veldig viktig. Grønnsåpe brukes av mange fordi bakteriene trives bedre i grønnsåpen enn på huden din. Derfor trekker de ut til grønnsåpen og bort fra huden din. Men du må skylle. Dette er grunnen til at jeg har sluttet for mange å r siden å vaske huset med grønnsåpe!!! Ett gulv med masse mat til bakterier, nei takk:)
Mrs. Bouquet Skrevet 11. august 2007 #17 Skrevet 11. august 2007 Grønnsåpe man kjøper i butikken for gulvvasker er skikkelig dårlig for huden, hadde vært bedre med zalo. Du må bruke medisinsk grønnsåpe om det skal bli bedre, får du ikke tak i det så la det værei fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå