På vei igjen <3 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 ..sånn som man er hekta fast og spretter opp istedetfor ned. Så mista jeg grepet i tauet på sidene og holdt helt feil.. Endte med sorte blåmerker på begge armene, blodutredelser, skrubbsår, forslåtte muskler i ene armen, vondt i hodet, rygg, nakke, og innsiden av begge lårene. Kan nesten ikke bruke den ene armen, koordinasjonen blir helt feil. Treffer ikke munnen når jeg spiser, klarer ikke tenne røyken eller pusse tenner selv. Konstant hodepine.. Men fyttikatta så gøy det var da.. Selv om det blir siste gang...
It's all about me Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Mista grepet i tauet på sideneog holdt feil.....hvordan da??? Jeg har tatt sånn "hopp" selv og skjønner ikke hva du mener. Vi fikk ikke lov å holde noen steder da, bein og armer måtte strekkes rett ut i "supermann-stilling" he he. Men fy det gjør jeg ikke en gang til, gøy men ekkelt. Hørtes uansett vanvittig vondt ut det du opplevde, må ha vært forfedelig da det skjedde oppe i lufta. Selv var jeg litt for lett og fikk "hoppe" på nåde. Fikk noen ekstra sleng oppi der, men kom like hel ned igjen )
gærne ko Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Har og tatt sånn hopp, og då var det som intensity seier, ikkje noke tau vi skulle holde i. Syns det høyrer skikkelig skummelt ut at du har vondt i hode, nakke og rygg. Trur eg hadde tatt en tur til legen rimelig kjapt...
På vei igjen <3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg også var så lett at jeg fløy mye høyere enn alle andre.. Skulle holde på tauene som stikker ut fra siden. Jeg trodde de sa at hvis du mister grepet, så hold sånn (armene rundt tauene og så inntil kroppen) Men da spratt jeg bare mer rundt, og fikk all vekten fordelt feil da jeg datt ned, om du skjønner?
På vei igjen <3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 Vel, vi er fortsatt i bulgaria og er ikke hjemme igjen før søndag, men mandag skal jeg til legen. Det ekleste er den armen som er litt ubrukelig.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Det har jeg gjort også.....................vanvittig morro. Var halv brisen ute på tur i byen med jentegjengen og skal love deg jeg var edru da jeg kom ned igjen=)))
På vei igjen <3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2007 Jeg skalv vanvittig da jeg kom ned igjen pga adrenalinrushet. De som hadde ansvaret for hoppene sto på bakken å ropte "let go let go" da de så hvor gale det gikk, og sjekket armene mine da jeg kom ned igjen. Fikk blåmerker med en gang, men nå er de hovne, vonde og sorte. Mannen min filmen da jeg spratt opp,men ikke mer enn det. Så jeg har ikke fått sett selv hvordan det så ut fra bakken..
Gjest Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 He he, god bedring da, men ingenting slår utsikten fra høyden da og det å se ned og falle ned........sinnsykt kult.
På vei igjen <3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2007 Det var det. Vanvittig kick! Men samtidig så fikk jeg ikke sett så mye, for det gikk for fort. Også datt jeg med ansiktet rett ned, ikke "sittende". Men det var helt kanon, selv om det ikke er det i dag. he he
It's all about me Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Oj, det hørtes ike mye seriøst ut. Man skal da ikke holde i tauene, de har jo en vanvittig kraft (som du sikkert vet, he he) og lever sitt eget liv. Bra det gikk så bra som det gjorde.
It's all about me Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Når jeg leser litt om igjen tror jeg ikke det jeg tok var akkurat det samme. Du hadde to strikker du? Jeg hadde en jeg. Ble spent fast til bakken og skutt opp som et omvendt strikkhopp, men strikken var festet til livet.
På vei igjen <3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2007 Ja. Var to kjempehøye master som strikkene var festet til. Så ble de festet til en sele rundt meg. (rundt ryggen, skuldre, under baken, og mellom lårene.) Ble sikkert skutt 150 meter opp i luften, og spatt mange ganger frem og tilbake før jeg kom ned igjen.
It's all about me Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Ja det var litt anderledes, litt mer kontrolert enn med en strikk som jeg tok. Men det høres alikevel skummelt ut å holde fast i strikkene. Jeg skal huske på å IKKE gjøre det hvis jeg noen sinne lar meg lure opp i en sånn )
Gjest Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 Ok en slik har jeg også tatt, men trodde du mente slik som du blir skutt rett opp og faller rett ned, har også sittet i en slik ball som slippes løs.....
På vei igjen <3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. august 2007 Ja, de hadde bra kontroll. Men de kunne ikke hente meg ned igjen før jeg hadde sluttet å sprette, for da hadde jeg ødelagt hele baren på bakkeplan. Har skikkelig problemer med å strekke ut den armen som er mest "skadet". Klarer ikke å strekke den helt ut. Nei, blir legetime på mandag om jeg ikke er bedre til da...
På vei igjen <3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. august 2007 Men dere som har tatt strikkhopp oppover, ble dere veldig mørbanket etterpå? Jeg har vondt i kroppen når jeg går, sitter og står. Og når jeg reiser meg og setter meg ned. Akkurat som om jeg har hatt en veldig (ekstrem) treningsøkt.... Er det vanlig da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå