Gå til innhold

Hvordan tolker dere denne setningen? Vedrørende svar på jobbsøknad...


meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

"Du vil høre nærmere fra oss i sakens anledning"

 

Negativt eller positivt eller standardsetning de skriver til alle?

 

 

He he, nerver jeg? Neeeeeida.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har bare skrevet at de har mottatt søknaden min, at ansettelsesprosessen nå er i gang og at forventer at den fullføres i løpet av utgangen av august. Fikk mail med dette på.

 

 

Håper det ikke er negativt da... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, da er det nok bare standardsvar, at de kommer tilbake med enten avslag eller tilbud etter hvert :-) Verken negativt eller positivt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det var veldig nøytralt jeg.

 

tro nok det er standard til alle som har søkt....dvs. at du vil få høre fra dem om du får jobben eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det. Jeg får la være å håpe. er så lei av avslag. Men har vanligvis bare fått slike svar som det står "saksbehandlingstiden beregnes til så og så lenge. Alle søkere vil få svar ved saksbehandlingens avsluttning..."..

 

Så denne var så rar i forhold til alle de andre synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg høres det ut som standard. fifity fifty sjans for at det er negativt eller positivt. Enten hører du fra dem ang. jobbintervju eller så hører du fra dem når noen er ansatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får bare la være å håpe på noe, tenker jeg... :( Men men. Rart standardsvar syns jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihiiiii,

 

Jeg tror vi har søkt på samme jobb, iallfall samme sted kanskje, for jeg fikk et helt likelydende svar på min søknad idag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde du det? På mail du også? Hmmm.... var to stillinger der jeg søkte da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ser at vi er like gamle og har sønner født med få måneders mellomrom også... Konkurrenter kanskje nå da? :) He he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det er nok de samme frøken B. Men du har sikkert mymer utdannelse og erfaring enn meg, så du kan nok bare ta det med ro altså:)

 

Det beste hadde vært en hver, da hadde det blitt ro og harmoni på DiB, da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, moro! Får satse på at vi har søkt på en hver dag, og at begge får. Så kanskje vi blir kollegaer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært noe:)

 

Du fikk ikke noe beskjed om hvor mange søkere det var du heller da? Du har ikke spurt etter søkerlisten f.eks.? Ble litt nysgjerrig nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt en mail. Skal svare på denne tråden om jeg får svar i dag, jeg. Det blir jo veldig spennende, men kan jo hende det er kjempemange søkere også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også. Fikk avslag på en for en liten stund siden med 97 søkere! At det går an. Har du søkt mye? Mistenker at i kanskje ville søkt de samme type stilllingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, har ikke søkt så mye. Slenger inn en i ny og ned :o) Startet i ny jobb når permisjonen min var ferdig, men vet ikke helt o det er jobben for meg. Savner gamle jobben, men når vi flyttet ble det litt langt å pendle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en standard frase som benyttes og i det ligger det at de har mottatt søknaden din, og du vil høre fra de dersom du er aktuell for jobben.

 

Har søknadsfristen gått ut?

 

Tolker det ikke som negativt.

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg regner også med det når både Frk B og jeg fikk samme svaret:)

 

Så da får vi bare vente i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...