Gå til innhold

Arcus Arcanums tråd...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er født 020478 og han er født 191178. Hvis det skjer, er det i nærmeste fremtid? Kommer jeg til å få et barn til med en annen mann? Isåfall når? Har et barn fra før og en til på vei (termin 080907).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kan du se graviditet på meg? Når?Kjønn(ikke så viktig)?og ny jobb i nærmeste framtid?

Jeg er født 170374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du hadde svart meg på et anna innlegg...at du så graviditet innen to mnd eller i feb...syntes d var litt merkelig...menmen..kan du se noe mer på meg...bør jeg skaffe meg en katt? når blir humøret mitt bedre...(er litt deppa) kommer sv.skapet til å gå bra når jeg blir gravid igjen?hvor mange barn får jeg...og hvordan blir d med jobben???

jeg er født 13.04.83

han er født 13.09.79

tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok en titt på meg :)

 

Ser du hva slags hjelp jeg muligens trenger for å bli gravid igjen? ser du når jeg evnt blir gravid?

 

 

Så glad jeg ble da du fikk opp at jeg er veldig kreativ. Jeg er veldig flink med hendene mine hvis jeg bare får satt meg ned og gjort noe :)

Har faktisk lyst til å prøve skrive bok ;) Men vet ikke helt om jeg får det til :)

Du har også rett angående sambo. Er rimelig sikker på hva jeg vet hva han sørger over, men det er noe han ikke vil gjøre noe med foreløpig så jeg må bare vente til han er klar :)

 

Synes du er flink jeg :)

 

Legger ved f.datoen min igjen jeg: 14.10.74

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg syns dette virker litt artig så jeg lurte på om du kunne spå meg. Jeg er født 130977 og er ca 8 uker på vei. Lurer veldig på om det blir tvillinger eller ei, og hvilke(t) kjønn. Lurer også på hvor mange barn jeg kommer til å få.

 

Sånn litt på siden; Jeg har fått en del kommentarer (spesielt på reiser i afrika og asia) fordi jeg har en føflekk i håndflaten. Lurer på om du vet noe om dette og om det eventuelt vil ha noe å si for barna. Jeg vet det høres helt søkt ut og jeg har ikke brydd meg om dette før, men av en eller annen grunn har jeg begynt å tenke på det nå i graviditeten..

 

På forhånd tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

 

Kan du se om det blir flere barn på meg?? Mange og når???

Har to fra før av.

 

Hva ser du om oss??

 

Jeg født 150582

Han født 010780

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

jente født 041282 term-141007

mannen 250883

 

lurer på kjønn og når babyen kommer :)??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) kan du spå meg?

Han: 080574

Meg: 260481

 

Når vil jeg bli gravid igjen og hva får jeg? Har to gutter fra før(forskjellige fedre) vil nå ha en til med far til han jeg har fått gutt nr.2 med:) Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Lurte på om du kan se om vi får flere barn??Evnt. hviket kjønn?? Har to gutter fra før.

 

Jeg 280881

Han 081173

 

På forhånd takk!!

 

Hilsen Molly2

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse symptomer. er født 27.01.87. har IKM på tirsdag!! Bryr meg ikke no om kjønnet. bare jeg blir gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arcus!

 

Jeg er gravid med min første nå og har termin 5. Mars.

Jeg lurer så fælt på hvilket kjønn det blir og om jeg vil få flere barn senere.

Blir det eventuelt tvillinger en gang?

Min fødsels dato er: 170283 og sambo: 010379

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du flere barn på meg?

hva og når?

 

Jeg 23.11.70

Han 06.04.70

 

Skulle du se noe spennende om jobb/utdannelse/helse og bosted så er det kjekt og:)

 

Takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Takk for at du svarte på innlegge mitt:) Du ser rett i at vi er to sterke inndivider:)

Jeg lurer på... hva mener du me for tekniske? Og er det langdr frem i tid du ser barn på oss?

 

SR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arcus!

 

Han:030682

Meg:160486

 

Kan du se noen graviditet? Evn når? Går svangerskapet bra? Kjønn?

 

På forhånd takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Vil du prøve på meg og?

 

Lurer seff på om det er noen graviditet i uoverskuelig fremtid, eller er det noe helt galt med oss??

 

jeg: 270177

han: 010477

 

 

Thanx:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arcus Arcanum!

 

Kan du se om det blir flere barn på oss, når, og om svangerskapet vil gå bra, og evnt. kjønn?

Fdato på meg 040767.

 

1000-takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut en tråd om dette her på spå. Men leggerdet inn her og jeg i tilfelle:)

 

Har hatt ett litt opp og ned forhold. Vært stabilt og greit de siste årene. Så hadde vi ønske om en baby. Har prøvd siden oktober i fjor(ikke så lenge som enkelte andre men.) Mista 2 ganger i MA og SA. Ikke fått noe særlig støtte fra lege/sykehus så lenge det var for tidlig i svangerskapet. Så ble jeg gravid igjen i Juni. og gått fint helt til i natt. Da jeg skulle på do fikk jeg blod i på papiret(som begge andre gangene det har gått galt.) Ikke så kvalm lengere heller. Så har ligget hjemme og grått i hele natt og dag og planene frem i tid er liksom lagt i grus. Føler for og reise fra samboer ikke fordi jeg vet han er glad i meg men vet han ønsker seg barn også men jeg tviler på at jeg får gitt han det. Går sånn utover psyken og kropp så tror ikke jeg klarer mere.

Føler at jeg ødelegger sjangsen hans for og stifte familie.Har ingen venner og snakke med om dette og stoler ikke på noen mere derfor har jeg lidd i stillhet men det gjør så vondt.

Skal jeg bli eller skal jeg gå..Noen som kan si noe om fremtiden?hva som helst.

Uff dette ble langt, men håper noen vil svare fordet..

Jeg:090281

han:130782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er gravid med mitt 3 barn. Lurer på hvilket kjønn det er. Om barnet er friskt og om hvordan fødselen blir. Har termin 19.03.08. Jeg er født 16.01.72

 

På forhånd tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

lurte på om du kunne spå meg.

 

lurte på om jeg er gravid?

 

eller i så fall når jeg blir gravid?

 

og hvilket skjønn det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når får eg min første?

meg:310789

han:040685

 

trenger svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, eg lurer på ka du klarer å se når det gjelder:

* barn/graviditet; når dette skjer, hvilket kjønn, hvor mange?

* kjærlighet i forholdet

* økonomien framover

 

Eg er født: 28.09.86

Han er født: 14.05.85

 

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...