Gå til innhold

Arcus Arcanums tråd...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tilfredshet er noe av det jeg ser, og at han er flink til å rose/gi deg presanger eller små hint om at han elsker deg... Jeg får stjernetegnet Løven meget sterkt opp...er det en dominerende person i din nærhet... denne peronen vil gi deg råd å hjelpe deg i vanskelige tider, og er der alltid med en hjelpende hånd... :)

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer ikke helt å se noe om skole, desverre. Men jeg ser at du får utdelt et bevis7attest av et slag. Når det gjelder økonomie, vil du slite, men klare deg... Gutt... en moroklump utifra det jeg kan se.... :)

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Momsimamsen

 

Ser gutt på spiren, Fødsel går bra. Du har noen som våker over deg, passer på deg... Kanskje til dels litt for mye, hehe.. Sørg for at barna ikke blir bortskjemte, en risiko for det... :) Har du tanker om å få deg en ny jobb, starte på skole kanskje ta ett nytt fag..? Ser ut til å gå utmerket.... lykke til

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den var til Gravid:)

 

Når man ikke svarer på Hovedinlegget så blir det bare tull når jeg skal svare til de som legger spm. under hverandres spm.... om dere forstår...? :)

 

Trykk på svarknappen under mitt første innlegg, så blir det så bra så... :)

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Arcus.

Jeg hadde et spørsmål lenger opp, men du hoppet over meg ;) så jeg spør nå igjen jeg..... :)

Ser du noe baby i min fremtid? Vi er i vår 3 pp.

Jeg er født 02.11.78 og min samboer er født 26.06.81.

 

På forhånd tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kan du se om det blir flere barn på oss og evt økonomi? Vi har prøvd i over to år uten å lykkes. Jeg er født 090969. Min mann er født 23.04.67.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for at du så på meg litt lengre opp=) jeg lurer på om du får fram noe mer om meg også? økonomi? hvor mange barn?=) håper jeg blir gravid snart=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver jeg igjenn....

 

Lurer på om du kan spå meg? om jeg vil bli gravid i nærmeste fremtid?

 

Jeg født: 06.04.81 sambo født: 17.09.85 Sønnen min født: 17.10.06

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Ville du spådd meg litt og? Til no har ikkje mannen og eg klart å bestemme oss for om me skal ha fleire,men må det jo snart då,før me blir altfor gamle hehe.Så lurer eg på om du ser jobb på meg i tillegg til skulen/praksis dette året her som kjem?Ser økonomien grei ut?Eg er født 04.05.68,og mannen 13.05.65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. vet ikke om du er her el om du har lyst til å spå meg,men hadde satt utrolig pris på det :)

 

Jeg er født 171083

samboeren 120885

 

Jeg lurer på ting som om vi får flere barn,økonomi og fremtiden generellt :) og om jeg kommer til å miste de ti ekstra kg jeg har fått..

 

Håper på svar :)

 

MVH june

 

Ps fint hvis du skriver nicket mitt på toppen av svaret ditt,hvis du vil svare meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått fem "like" svar av dere.. Jeg spurte dere når vi kom til å bli gravide, og som svar fikk jeg;

- August - gutt

- August - gutt

- September - jente

- September - gutt

- At ønsket vårt kom til å gå i oppfyllelse:)

 

Jeg ble så fasinert av at jeg fikk så utolig like svar!! :)

Sitter nå bare å venter i spenning:)

 

 

Og Arcus arcanum - hvis du noen gang leser dette, kan du kanskje gi meg din mening?

Hadde satt pris på om du kun hadde svart meg på ting ang. den lille og svangerskap :)

 

Han 07.05.82

Jeg 03.06.88

 

*vilsågjerne*

 

(ps. skriv nicket mitt først - hvis du svaret :) )

Takk, og håper du har hatt en fin helg !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er gravid kan du se om alt er OK med babyen og om det blir gutt eller jente.

Min fødselsdato 20.11.1976 og mannen 27.05.1974

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Arcus...

 

Takk for svaret ;o) Jeg bare lurte på hvem det er som våker over meg? Og kan du se kjønn på de 3 andre barna mine? Jeg har nettopp startet i ny jobb, så det er riktig det ja ;o) Ser du noe mer på meg?

 

Jeg er født: 13.09.74

Gubben: 16.09.73

 

Klemz fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)))

Er 21 år og gravid med min andre...lurte på om du kunne se kjønnet på den babyen som er i magen jeg??og om alt kommer til og gå bra???

 

Håper på svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei M.....

 

Jente, voldsomt hvor du har en mann etter deg som vil tekkes deg,hehe..Du vil nok føle for å flytte "klima" snart.. kan være venner eller familie som gjør det.... noen som står deg nært i såtilfelle...

Det er en kvinne som "våker" over deg.. svigermor, veninne... noen du ikke setter liker at de skal gi velmenende råd til deg.....

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vargdama..

 

like the name, forresten :0

 

 

 

Du har et tillitsbrudd i din nære krets som må bøtes på. Mange som rotter seg ilag Hardt mot hardt er ikke bestandig den beste metoden. Ser en blond gutt.....

 

Du vil føde på natten, Ser ugust på deg, men om det er unfangelse eller fødsel det ser jeg ikke...

 

Du kan forvente noe din partner vil at du skal velge, ikke negativt...

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ღ La Dolce Vita ღ

 

 

Steinbukk, mye krangel innad i familien. Du er kanskje redd for å såre noen i familien, ikke bygg luftslott, ta de som de er. De vet ikke bedre... de er like redde som deg.... de vet bare ikke hvordan å takle det...

 

 

Arcus

 

 

oppdatering hadde vært flott om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen SR

 

To meeeget sterke personligheter er det jeg ser her.... mye av den "han tror han er helten" der du går bedrøvelig hjem og føler at han ikke har fattet poenget....Du har noen motstridende følelser du ikke vil se i øynene.... Javisst blir du gravid.. :) Noe alle vil bli lykkelige for... nåja.. kanskje det stikker i en sjel, men den skal du ikke bry deg om..! Dere må huske og ikke bli for tekniske i søken på et barn....

 

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medea

 

Ser fire barn i alt.... Den siste muligens med hjelp...

Du værden for en kreativ person du er i tankene diner, du må bare få alt ut.... lag noe!!

 

Din sambo sørger over noe... la han gjøre det, ikke press... la han komme til deg...Han vil gjøre det tilslutt, og dere vil danne en allianse som er sterkere en før...

 

Allianse er stikkordet

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lengter "hjem"... ikke der du er født eller oppvokst...

Noe med 3 dager, ligger å murrer her. muligens lang fødetid, men ta det med godt mot... går helt bra.. familieuenighet ang. navn... ikke bry deg... han skal hete det DU vil..!!!

..Jøss, du har en fars/forsørger-person som er så stolt at han kan sprekke!!! Ser også noe med gjenforening...

 

 

arcus

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...