Gå til innhold

Arcus Arcanums tråd...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er første gang jeg bruker kortene mine til å se slike ting.

Men hvis du vil at jeg skal prøve å se på deg, så skriv inn her... så slipper jeg å lete blandt alle inleggene,,,

 

 

Arcus Arcanum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei lyst å se på mej??? ej er gravid nå vet ikkje hvor langt ej er på vei men hadde en ma( mistet 26 mai) og er gravid nå.. ser du hvor langt ej er på vei... om det blir gutt eller jente? om det blir vanlig fødsel?? før eller etter termin??og hvor mange barn ej får?? may liz:191186 samboer:270476 tusen takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en far som tar ansvaret sitt alvorligt... Kan hende du får noen vonde tanker under graviditeten, men dette skyldes hormonene. Pass på at du og partneren får snakket ut om tingene, og minn han på, og husk selv at gravide kan være urasjonelle til tider...

Ser ikke noen graviditet dette året, men mellom mai og aug. 2008... fødselen bli bra, rolig og så avslappet som det kan bli under en fødsel...

 

 

Arcus Arcanum

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :) Tidspunkt samsvarer med ett annet jeg har blitt sett, så dette blir spennende :)

Ang. irrasjonalitet under graviditet, er dette noe vi allerede har snakket om kan skje, og er vel så godt forberedt på det som man kan bli :)

Og at han kommer til å ta ansvaret sitt alvorlig har jeg ingen som helst tvil om :)

 

Igjen tusen takk skal du ha :)

 

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se hvor langt du er på vei desverre... men kan se at du vil få en Aha opplevelse i nærmeste framtid.. Bli ikke en lett fødsel, men ikke en av de værste heller... du kan trøste deg med at alt bli å gå bra både med deg og barnet. Er du i krangel med noen i familien ang. barnet.? Det ser ut som om du må være den tilgivende og sterke personen i dette tilfellet.... for barnets skyld. Termin klarer jeg ikke å se, desverre...

Dette høres sikkert helt sprøtt ut, men jeg ser 6 barn på deg... :0)

 

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker en lite blik anngående graviditet( tid) og om du kan lese noe om bosted i fremtiden, om jeg flytter eller forholder meg til det jeg har nå. PÅ forhand tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 barn???ja he he har jo allerede begynt. en sønn på 20 måneder og en i magen=) he he men alt går bra?. ser hjertebanke når ej skal på tidlig ultralyd straks?! bra.. jente?? gutt?? trur det blir jente! men tusen tusen takk!!!men et siste spørsmål, blir et tvillinger i et av svangerskapene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du se om eg er gravid no? eller når eg blir?

er født 270881

 

tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikker innom en siste gang i kveld...

Du har gode venner Kanskje ikke så mange), men meget gode venner.Du vil ikke bli med samme mannen resten av livet. Valget ditt vil ikke bli godt likt, men akseptert ettervert.. Jeg ser et augustbarn, en flott jente med krøller....

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier du til en gutt i august 2009.. ser jeg feil så blir det 2008... men ikke til å foraktre det heller, hehe...

 

forresten:

La andre slippe inn på sorgen, der er mange som vil dele den med deg...

 

Arcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg kunne sende PM til dere, men viser seg at jeg da avslører hvem jeg er. Beklager jenter... men bare spør videre så skal jeg svare det beste jeg kan... kan ta litt tid imellom, da jeg jobber mye... men, den som venter... hehe... kos dere :0)

 

Arcus A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli pappa. Når trur du? Og mamman til barnet,vits å gifte meg, eller blir det slutt? 31.04.75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei=) Lyst til å kikke på meg? Er født 05.02.88 og samboer 04.09.84. Har tidligere blitt spådd graviditet med en jente baby i oktober=). Lurer jo da på hva du ser ang barn hos meg, og litt annet. Lurer på åssen det blir med økonomi, og om vi får kjøpt oss det huset vi vil ha. Og selvfølgelig om kjærligheten holder=) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har du mulighet til å sjekke meg? :) er født 02.11.78, min sambo 26.06.06. Ser du en graviditet i nærmeste fremtid?

På forhånd tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er gravid og har termin ca. 1.mars 08. Grubler veldig mye for tiden, ang. jobb (er langtidssykemeldt) og økonomi. Kan du se noe ang dette, samt hvor mange barn jeg ender opp med (har en gutt fra før, samt 2 bonusbarn). Får du opp kjønn spiren i magen?

Jeg er født 15.09.69

Han 06.06.72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på når vi får vår første baby og om det bli jente eller gutt?=) driver å prøver nå=) jeg er født 28.01.88

mannen er født 23.11.84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...