Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Nei virkelig ikke hypp på å bli en aggressiv kommentarfeltdame, selv om akkurat det hadde vært en fryd hvis det kun gjaldt anonymforum og kommentarfelt. Verre idet man glefser mot folk ansikt til ansikt, mot barn på lekeplassen, eller må ta seg sammen for ikke å si til datteren min at "ja, Trine er en drittunge, og er bare sjalu fordi hun selv er feit og full av kviser". Ja, jeg har lyst til å si det men greier heldigvis å oppføre meg med eget barn tilstede 🫣 enda verre enn å forbli den heksa jeg har blitt er å bli et dårlig forbilde for barnet mitt. Anonymkode: 53b0c...1de
  3. mamma til adhd gutt<3

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Det håndteres ved å si nei.
  4. Han vil at jeg skal tørke han osv. Er det normalt? Hvordan håndtere det? Anonymkode: 76cac...639
  5. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Som sag,t stråmenn Anonymkode: f494e...bba
  6. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Min 10 klassing kan dra innom butikken i lunsjen når han vil. Han kan bruke ukepenger. Jeg spurte han nå om hvor mange ganger han har vært på butikken i 10 trinn. 1 gang sa han. Var oftere i 8 og 9 trinn. Anonymkode: 0487b...281
  7. mamma til adhd gutt<3

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Jeg spiser aldri godteri , men gutta mine spiser sjokolade omtrent hver eneste dag etter trening. Hadde de kjøpt seg sjokolademelk , boller eller smoothie etter skolen så hadde det vært helt ok. De trener hardt og både tåler og trenger mange kalorier. Faktisk så er det vi som kjøper inn sjokoladen og ofte slenger jeg det oppi treningsbagen også.
  8. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Du konkluderte med det samme som jeg skrev i min kommentar, og hvorfor så kranglete da? Hva er det med denne tråden som gjør deg så opprørt? Anonymkode: a8e93...28f
  9. Anonym bruker

    Hva betaler dere i strøm hver måned?

    Må få med at det i vinter var svært kaldt, -25 grader over en lang periode, og jevnt over -10 til -20 gjennom hele vinteren. Anonymkode: 45457...25d
  10. Pr dags dato eier jeg 80%. Og min eks eier 20%. Men han har ikke bodd her de siste årene. Nå har jeg fått svar fra advokaten at han skal ha 20% av verdien som var da han flyttet ut...ok.. men hvem vet hva boligen var verdt da? Hvem kan hjelpe? Anonymkode: db24a...48f
  11. Anonym bruker

    Hva betaler dere i strøm hver måned?

    3499,- med fjordkraft i måneden. Bruker ca 23000 kwt i året. Enebolig på 180 kvm, tre ganske store barn og to foreldre. Bruker nesten bare strøm som oppvarmingskilde, noe ved på vinteren, men bare to, tre kubber om dagen. Betaler jevn strømregning året rundt. Her vi bor er fjordkraft en av de billigste leverandørene. Anonymkode: 45457...25d
  12. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Gresk yoghurt med havregryn og rød saus (sånn til riskrem, hjemmelaget av frosne bær), biola og egg. Dette spiser jeg nesten hver dag. Resten av måltidene varierer jeg, alt etter hva jeg ønsker. Anonymkode: fb668...ebc
  13. Sommerkroppen 2029

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Jeg har til gode å se de barna som aldri lurer foreldrene sine på noe som helst plan. Men enkelte har jo stålkontroll på ungene sine, og helt perfekte barn så da er vi likegodt ferdige med den saken tenker jeg.
  14. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    En av de beste trådene jeg har sett her, for hva er normalt? Det er faktisk et veldig godt spørmål! Hva er vanlig her og der og i ulike kontekster? Det er utgangspunkt for en fruktbar og også god diskusjon. Du virker litt redd for den du har blitt, og jeg forstår det. Men du har jo ikke lyst til å bli en sånn aggressiv kommentarfeltdame, har du? Så med mer forståelse for deg selv og litt justerinegr så tror jeg du kommer godt ut av dette. Det aller viktigste er selvinnsikten din. Det betyr at hodet er på plass, og det er jo opplagt ekstremt viktig. Anonymkode: 3d0c5...396
  15. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Ja du har helt rett, drittsekk og mye aggresjon. Ja skal snakke med legen, tenker at om jeg ikke greier å plukke vekk denne atferden på egenhånd så må jeg ha hjelp til det. Om det er samtaler, kurs eller hva enn. Anonymkode: 53b0c...1de
  16. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Kjenner meg igjen indet du skriver, bortsett fra at jeg til tross for å være beskjeden og konfliktsky aldri har tatt på meg mer enn jeg må. Jeg har aldri hatt verv, aldri vært klassekontakt, fau, hva enn man er i barnehageperioden, bidrar aldri til 17.mai, aldri dugnad. Jeg har alltid satt meg selv i første rekke selv om jeg har unngått konflikter. DET får meg til å stusse, for jeg har ikke akkurat vært overveldet av oppgaver og plikter. Så jeg har jo aldri brydd meg om hva andre mener på ett vis, mens på et annet vis har jeg brydd meg i form av at jeg ikke orker å si ifra når noe er feil i mine øyne. Anonymkode: 53b0c...1de
  17. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Det er det såvisst ikke. Man har direkte innrømmelser om at man selv skeier ut med sjokolade midt i uken. Og man har indirekte innrømmelser når man nekter å tro på at barn klarer å styre seg og gjøre som foreldrene sier. Hadde man klart å kontrollere sitt eget kaloriinntak så hadde man selvfølgelig både brydd seg om at ungene skulle gjøre det samme, og i tillegg hatt en konstruktiv diskusjon om hva man gjør når vennene vil innom kiosk og butikk. Anonymkode: befdf...ec1
  18. Jeg ønsker ny jobb, og søker på mye av det samme. Nå ser jeg at tre av plassene jeg har søkt bruker et rekrutteringsbyrå. Eller man kan vel ikke kalle det det, men et mellomledd da. Og da ligger jeg jo inne i denne databasen med søknader forskjellige steder. Så jeg lurer på; vil plassen jeg søker hos få informasjon om dette? At jeg søker jobbe flere plasser? Anonymkode: fcad5...154
  19. Anonym bruker

    Hvordan er det å gå fra enebolig til tomannsbolig?

    Samme her! For en befrielse å flytte til enebolig 😊 Anonymkode: e74c8...9b3
  20. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Ja det er det jeg mener, jeg nå slappe av mer enn litt. Men er det normalt å endre seg så voldsomt uten å egentlig innse det selv? Har pågått et år eller kanskje noe lenger, men etter å ha fått en ny uvenn per uke nå så begynner jeg å forstå at væremåten min ikke er som før. Anonymkode: 53b0c...1de
  21. Anonym bruker

    Hva betaler dere i strøm hver måned?

    Betaler ca 1500 pr mnd alt inkludert, stor enebolig 230 kvm, 4 personer. Men vi har vannbåren varme i gulvene og luft-vann varmepumpe, derfor bruker vi svært lite strøm (beregnet årsforbruk under 10000 kwt). Har i tillegg lukket peis og fyrer med ved de aller kaldeste dagene i året, men det er ikke mange for vi bør ved sjøen i sørvest og her kan antall dager med kuldegrader vanligvis telles på en hånd 😉 Anonymkode: 10270...a02
  22. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Ja det høres ganske likt ut, jeg er 36. Føler ikke at jeg har brukt så mye tid på å please folk, men har likesom ikke hatt guts sil å si ifra hvis noe er galt. Feks unnsluntring på jobb, jeg ser det jo men så lenge jeg gjør det jeg skal så har det vært ok. Men slik jeg er nå så kan jeg si at "hvis du slutter å hive deg over kakefatet hver gang det står noe godt på bordet, så kanskje du hadde fått gjort noe du også". Eller barnslige avslutninger på diskusjoner der jeg sier "jævla fitte" og så går jeg. Synes det er for drøyt. Men det skjer på automatikk, nesten så jeg ikke forstår det før etterpå. Anonymkode: 53b0c...1de
  23. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Ja, som jeg skrev så blir du litt drittsekk, og det er jo ikke greit. Mye aggresjon. Snakk med legen, og jeg tror fremdeles dette ordner seg med riktig hjelp. Anonymkode: 3d0c5...396
  24. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Ingen forsvarer det å sende ungene ut for å pådra seg overvekt. Det er bare tåpelige stråmenn du kaster ut for å støtte din egen mening. Anonymkode: f494e...bba
  25. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Jeg opplever meg selv ganske likt. Pleie å bøye meg baklengs for å blidgjøre og ta vare på alle tidligere, jobbet også i et service yrke hvor jeg hele tiden stod på pinner for til tider ganske ufine folk. På hjemmebane slet jeg meg ut for å tilrettelegge alt for mann barn og øvrig familie. Så gikk jeg på en megasmell, og det ble veldig tydelig hvor jeg hadde støtte og ikke. Nå er ikke jeg så krass som deg, men jeg sier absolutt fra når jeg får nok. Jeg har kuttet ut alle energityver fra livet mitt og jeg har blitt egoistisk, tar ikke på meg ekstra med mindre jeg må. Jeg fikk rett og slett nok, og i terapi også, fikk jeg beskjed om å tenke mer på meg selv. Jeg har det mye bedre med meg selv også, når jeg ikke lenger bryr meg om hva andre tenker. Anonymkode: d8a76...7e1
  26. Helt enig faktisk, for den maten så god ut! Anonymkode: dcef3...f77
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...