Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Bergen_by

Kona hans fant ut om meg....

Ja det tror jeg også! Stakkar kone og unger.
  3. Anonym bruker

Jeg ønsker å bli dagmamma: Hva gjør jeg?

Reglene rundt det har jeg desverre ikke noe peiling på. Men har du sjekket om det er marked for dagmamma der du bor? Mange foretrekker barnehage/familiebarnehage når de alikevel må betale ganske mye for det. Anonymkode: 9e26e...814
  4. Anonym bruker

Jeg ønsker å bli dagmamma: Hva gjør jeg?

Eneste du trenger å gjøre er å legge ut annonse på en barnevaktside å vente på svar,mer er det ikke å gjøre. Anonymkode: dfc15...697
  5. Anonym bruker

Kona hans fant ut om meg....

Slike "menn" har bare én nummer en: seg selv. Anonymkode: ca72f...e41
  6. Anonym bruker

Dusjing etter gymtimen

Dette! Og det er fan meg trist at så mange voksne underbygger denne triste trenden. Det er helt vanlig å være selvbevisst og sjenert ift egen (og andres) kropp, spesielt når man er ung/tenåring. Det hjelper overhodet ikke at foreldre og andre voksenpersoner rundt dem forteller dem at det er greit. Hva med å heller hjelpe barna sine til å få et naturlig forhold til egen kropp og selvbilde? Dessuten: hvis man klarer å ligge så godt som naken på stranda (altså med minimale bikinier o.l.), så klarer man å dusje etter gymen og på den måten utøve normal og nødvendig kroppshygiene. Anonymkode: ce66d...22c
  7. Anonym bruker

Hvorfor er noen misunnelige på de som er uføretrygdet?

Det er jo ikke så rart det. Uføre har lavere inntekt og Oslo har høye boutgifter. De uføre har ikke råd til å bo i Oslo. Anonymkode: db3c3...f07
  8. Anonym bruker

Ga bort brukt truse til en tinder-date...

Jeg ville svart «150kr, så er den din!» litt skal man tjene på trusene sine. Anonymkode: a0899...8da
  9. Anonym bruker

Noen som har opplevd lignende? Merkelig med hjertet...

Jeg har hatt den kloen i brystet flere ganger, men er en stund siden nå. Det var så vondt at jeg mest holdt pusten mens det sto på. jeg ble sendt på hjerteutredning for sikkerhets skyld, selv om legen var ganske sikker på at det ikke var noe galt der, at det var fordøyelsen min som skapte problemene.. Men han ville sjekke det siden jeg og hadde veldig høyt kolestrol. Alle hjerteprøver var fine. De fant ut at jeg har syrerefluks, så det er rett og slett magesyre som var problemet hos meg. jeg har ikke hatt sånne tak etter at jeg begynte på medisiner for det. Men jeg blir litt nysgjerrig på hvorfor legen din mente det kunne henge sammen med lavt stoffskifte, sa han noe om hvorfor? For jeg har og lavt stoffskifte, men legen min har aldri nevnt at det kan henge sammen. Anonymkode: e9622...345
  10. Si på en lørdag. Hva gjør far og barnet? Tenker tidspunkt og gjøremål hele dagen? Anonymkode: 4825e...83f
  11. Anonym bruker

Dusjing etter gymtimen

Det er veldig trisg at vi har kommet dit at mange k ier seg for å vise seg nakne forran andre, til og med av samme kjønn. Enda værre er drt at det blir tilrettelagt så mye for dem at de som egentlig ikke syntes det er vanskeligføler at det er de som er unormale. Å dusje sammen mned andre er en vanesak. Hvis du ikke er vant med det kan det være skummelt, men gjør du det ange ganger føles det helt naturlig. Det er som å holde foredrag. Du må øve for å kunne gjøre det uten nervøsitet. Anonymkode: 87084...260
  12. Anonym bruker

Dusjing etter gymtimen

Min gutt går i 9 klasse og vil ikke dusje sammen med de andre. Han gjorde det i begynnelsen men fordi han trengte operasjon på penisen ved 2 års alder og legene fjernet all forhud så ble det en del spørsmål fra de andre gutta (og muligens litt latter) så han dusjer heretter når han kommer hjem. Anonymkode: 47af5...d9a
  13. Jeg ønsker å bli dagmamma, men er usikker på hvordan jeg går frem.. Er det slik at jeg må opprette et enkeltmannsforetak? Evt et AS? Og er det da mye som må "loggføres" osv ift selvangivelse, eller andre ting? Jeg har prøvd å lese meg opp litt rundt dette, men blei ikke helt klok. Så håper noen der ute har tips til meg Tenker da å ha min egen unge, og evt 2-3 til. Vet ikke helt hvordan reglementet er på dette!? Eller om det i det hele tatt er noen grense. Er det andre retningslinjer som må følges? Trenger man en slags godkjennelse av eiendommen osv? På forhånd TUSEN TAKK for alle konstruktive og hjelpsomme svar Anonymkode: bcacd...26b
  14. Anonym bruker

Noen som har opplevd lignende? Merkelig med hjertet...

Ringte legen i dag, og jeg har time på mandag. Ikke noe hast, mente de. Angst har jeg aldri hatt, og skjønner ikke at det kan være det..? Har ingen grunn til å ha angst heller 🙈 Legene mente det kunne være i forbindelse med mitt lave stoffskifte. Det kan jo hende.. Det kom ut av det blå. Takk for svar😊 Hi Anonymkode: f1e23...45a
  15. Anonym bruker

Hvordan forholde meg til denne sprø situasjonen?

Uff, jeg må nesten le litt. Men det er jo helt sprøtt, det er jo tippet over i lit sykelig høres det ut som. Jeg er veldig glad i dyr, og setter de nok for høyt i andres øyne mange ganger. Men til og med jeg tenker at dette er veldig drøyt, samtidig så er det utrolig trist når det er gått så langt at folk gjør narr av henne bak ryggen hennes. For henne så er jo hundene helt tydelig barna hennes, de er et substitutt, men hun har tydeligvis glemt at de er hunder og ikke mennesker. Men siden dere har vært gode venner før, så synes jeg du skal prøve å snakke med henne Anonymkode: 9b979...9da
  16. Følger denne i håp om å få noen svar sjøl Datteren min ble 9 år her om dagen, og hun ønsket seg LOL ting, spill og maleutstyr . Ellers gikk det i klær
  17. Anonym bruker

Dusjing etter gymtimen

Hvorfor skal vi tvinge barna våre til å kle seg nakne foran andre mennesker, hvis de føler seg ukomfortable med det? Vi lærer barna våre at de bestemmer over egen kropp, så hvordan kan vi da samtidig si at de skal kle seg naken foran andre, når de syns det er ekkelt? Så lenge de har normal hygiene ellers, og vasker seg under armene og har på deodorant før de tar på rent tøy etter gymtimen, tar de ikke skade av dette. Å si at dusjing er en del av gymmen, og noe de bare må gjøre, er feil. Før og etter svømming, må de dusje, men ikke etter gym. Og det å si at det er bra for dem å se at alle er ulike osv, er ikke et godt argument. Heller ikke at det blir bedre hvis de begynner med dette fra første klasse. Sårbare unger kan ta skade. Unger snakker før de tenker. Unger kan være nådeløse. Jeg vet hva jeg snakker om. Jeg var sårbar og kom veldig tidlig i puberten. Pga kommentarer i 3. og 4.klasse begynte jeg å hate kroppen min. 14 år gammel var jeg 164 cm og veide under 37 kilo. Anonymkode: 27ab4...6da
  18. Anonym bruker

Hvor fort tilpasser barn seg i ny bhg?

Hos oss gikk det veldig fint, eller hun startet opp 05.08, så har ikke gått der så mange dagene enda. Vi var på besøk to ganger før oppstart. En gang var vi bare ute og lekte i utearealet. Andre gangen kom vi på et lite hilsebesøk. Hadde 3 dagers innkjøring med henne. I den gamle bhg var det 3 stk av hennes nermeste venner som også skulle bytte bhg over sommeren, så tror de snakket mye om det i bhg før hun sluttet også. Hun er også 4 år. Anonymkode: 4b0ea...ce5
  19. Anonym bruker

Jeg sa det i en morsom tone, typ «Nei, Gud det vil se sykt ut»! Anonymkode: 49980...534
  20. Anonym bruker

Uff, det er veldig sært. Men å si det sånn, var jo ikke akkurat å si det på en fin måte da. Anonymkode: 9b979...9da
  21. Anonym bruker

Ja, det er sant:) Anonymkode: 49980...534
  22. Anonym bruker

Nei, dessverre. Synes det er så sårt og vanskelig. Hun spurte om å kjøpe barnevogn av meg for den ene hunden blir fortere sliten.. da sa jeg, nei, det kan du ikke, det vil bare se sykt ut! Og da var hun sur på meg lenge... Anonymkode: 49980...534
  23. Ananas og masse koriander 😍 Anonymkode: 9cd59...2db
  24. Anonym bruker

Poenget mitt var at folk liker forskjellige ting, og selv om du ikke liker å se snapper av hunder, så kan andre gjøre det. Anonymkode: 9b979...9da
  25. Anonym bruker

Mulig det, men hunder er ihvertfall uinteressante. Jeg elsker små hverdagsblikk av venners barn, men ingen er too much, heldigvis. Men, 10 bilder hver dag av hundene er mer enn overkill! Anonymkode: 49980...534
  26. Anonym bruker

Ga bort brukt truse til en tinder-date...

Nei det blir så dyrt i lengden Anonymkode: 3c755...460
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...