Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

JEG ER SÅ MATLEI!

Tidligere matlei alenemor med trangt budsjett og to unger. Gikk og går mye i pinlig enkle varianter som: Fiskekaker, ris og brokkoli (ungene elsker det) Tomatsuppe, egg og brød Toro jegergryte og Toro meksikansk gryte (ungene elsker dette og...) Lapskausblanding fra frysedisken, ha i vann og buljong og kjøttdeig/knoke Laksefileter, frosne, stek i ovnen sammen med potetbåter og godt med olje Og masse supper. Blomkål, brokkoli, spinat, søtpotet etc. Stek løk gylden, rør inn litt mel, hell på vann og buljong og putt oppi valgfri grønnsak. Gjerne fløte. Mos med stavmikser, server med rundstykker til. Lag flere hjemmelagde pizzaer og frys ned i porsjonsstykker. Perfekt når man ikke vet hva man skal ha til middag... og nei, ikke avansert, fancy pizza fra en blogg. Sånn 90-tallspizza med tjukk bunn og ordinært fyll. Noen roper sikkert omsorgssvikt her. Det funker i trange og trauste tider. Og så kommer inspirasjonen tilbake innimellom 🙂 Anonymkode: f2988...eed
  3. Anonym bruker

Hvor fort klarer du å oppnå orgasme?

Det er noe jeg ikke har fått til selv faktisk! Men jeg får lettere spruteorgasme om jeg er på topp. Eller om han kan det med fingrene (det er noe med vinkelen å gjøre, uten at jeg får dette til selv. Men et par menn har klart det uten problem på meg) jeg tror det er noe med bøyen i fingrene å gjøre, og de har alle snakket om at et punkt inni der kjennes litt annerledes ut, og det er da der fingeren skal være borti. Sånn ellers spruter jeg i sammenheng med hard sex, ganske hard. Anonymkode: 6f77c...207
  4. Anonym bruker

Hanevold

Jeg har ikke tenkt tanken engang. Spiller ingen rolle hva han døde av Anonymkode: cd112...fda
  5. Anonym bruker

JEG ER SÅ MATLEI!

Google suppeoppskrifter. Billig og mange variasjoner. Her har butikken en kjøledisk med varer toæil halv pris. Der har jeg ofte funnet gode ting til middag som jeg ellers ikke ville tatt meg råd til å kjøpe. Om jeg skal kjøpe inn for en uke er planen for dagens middag ofte å finne noe i den disken. Det er ofte fisk der f eks. Anonymkode: f3dd9...f9c
  6. Anonym bruker

Jævlig arbeidsmiljø- må jeg slutte?

Har ett par dritt kjærringer på jobb jeg også. Baksnakker andre og lager mye faanskap. Trodde at damer i 50 årene var voksen, men dem oppfører seg som noen fjortiser Anonymkode: 48e26...206
  7. Anonym bruker

Lukter man mer eller mindre med kjønnshår?

Æsj. Grisete å fjerne alt håret. Da lukter det skikkelig vondt, og svetten tyter. Anonymkode: f079e...2fb
  8. Anonym bruker

Uke etter IKM, ingen mens men fryktelig såre brystvorter

Er det ikke da bare å ta noen andre tester enn RFSU som du ikke stoler på? Anonymkode: e14fb...8d7
  9. Anonym bruker

JEG ER SÅ MATLEI!

Mandag: Kjøttdeiglapskaus av en pakke kjøttdeig/karbonadedeig, en løk, 2 pakker lapskausblanding og buljong. Det blir antagelig mer mat enn dere spiser opp. Tirsdag: Rester fra mandag. Pannekaker til dessert. Onsdag: Fiskegrateng. Frossenfisk, makaroni hvit saus og et par egg. Poteter og revne gulrøtter. Torsdag: risgrøt eller havregrøt Fredag: spagetti og tomatsaus, ev. med kyllingkjøttdeig Lørdag: Ostesmørbrød med eventuelle rester fra fredag, eller med skinke/salami eller bare ost. Søndag: Nakkekoteletter, om du finner dem på tilbud noe sted. Kan enten stekes som kotelett, eller bare brunes og så langkoke med løk og kraft som bankekjøtt. Anonymkode: ee10e...169
  10. Anonym bruker

Ville du satt pris på at din nye leder gjorde dette..

Jeg hadde blitt hoppende glad, og så hadde jeg lurt på hvor det skjulte kameraet var. Det er mye bra med min arbeidsplass, men ledelsen har ikke fingers skikkelig på årevis. De skifter stadig ut leder, noen av de har vært her så kort tid at jeg, som jobber natt, ikke har rukket å møte dem i det hele tatt. Anonymkode: 378f8...90e
  11. Anonym bruker

Hanevold

Skjerp deg sjøl. Sier vel ikke at jeg ikke har respekt. Men han var en offentlig person, og da lurer folk. Anonymkode: 7ef3f...145
  12. Anonym bruker

Blir våt i klærne, hvis ikke. Det er en periode ila syklusen der jeg egentlig ikke har så veldig behov for det, men jeg har ikke oversikt over når det er. Anonymkode: ae492...344
  13. Anonym bruker

Jævlig arbeidsmiljø- må jeg slutte?

Ja er medlem i et forbund, og de fleste andre, inkludert disse mennene er medlem der. Verneombudet også. Finnes ingen plass-tillitsvalgt, bare en klubb, eller hva jeg skal kalle det, for hele virksomheten. En av de som snakker styggest om andre, var tillitsvalgt før jeg begynte. Han gikk av ved årsskiftet. Er redd for å røre rundt i noe jeg ikke ser konsekvensene av. Fikk endelig denne jobben som jeg ønsket meg så mye. Det er så nedtur. Hele avdelingen er preget av dette drittsnakket. Møter er helt bisarre. Jeg tør ikke si hva jeg mener. Det er rett og slett ikke hyggelig i det hele tatt. Hvordan det er å være en av de som det blir snakket om, blir nesten kvalm. Jeg er jo livredd for hva de sier om meg også. De snakker sikkert slik om alle. Anonymkode: ca70a...e01
  14. Anonym bruker

Dette er min erfaring og. Anonymkode: a5000...720
  15. Anonym bruker

Hanevold

Da ønsker vel ikke familien at det skal skrives om. Herlighet - skjerp deg og ha litt respekt for de pårørende! Det er faktisk ikke alt du trenger å vite. Hadde du stått ham eller familien nær ville du nok visst det. Gjør du det ikke har du ingen behov for å vite. Anonymkode: 90285...564
  16. Godt å høre det er lett å behandle om det skulle være krystallsyken. Svigersønnen min nevnte det kansskje kunne være det. Bare de finner utav det snart for dette er veldig ubehagelig. Anonymkode: d705d...ddd
  17. Anonym bruker

Kan jeg spørre hvorfor du går med det hver dag? Det kan da umulig være sunt. Anonymkode: 04171...b89
  18. Anonym bruker

Hanevold

Noen som nå vet hva Halvard Hanevold døde av? Pressen skriver ingenting. Anonymkode: 7ef3f...145
  19. Anonym bruker

TO produkter du ikke klarer deg uten. Sminke/hudpleie.

Spenol og vann. Anonymkode: 168bb...70f
  20. Anonym bruker

Ville dere regnet dette som lederefaring?

Takk for svar! Anonymkode: a4bb4...5af
  21. Anonym bruker

JEG ER SÅ MATLEI!

En voksen og to barn De har jeg jo kastet Har kjøpt frossenfisk jeg også, men den den prisen de har på fisk får jeg bare til et måltid med fisk i uken. Ofte blir det fiskegryte med rotmos Anonymkode: 49be3...05d
  22. Anonym bruker

Min erfaring er at jeg lukter mest med hår. Men jeg går alltid med truseinnlegg, og får derfor ikke luftet godt nok. Det stenger lufting, og gjør at jeg lukter mer. Men jeg vil tro det kommer mindre lukt, hvis jeg starter å gå uten innlegg hver dag. Anonymkode: ae492...344
  23. Da sokner skolebarn til skole i Hønefoss. Det er forskjellige barnehager rundt om kring i Hønefoss, har bare erfaring med en av de, veldig fornøyd den gang, men det er 10 år siden. Det er en Montessori skole ikke så langt derfra. Har ikke erfaring med den, men har hørt den er bra. De har en idrettsgruppe som driver med fotball og ski. Anonymkode: e05ab...794
  24. Solskinnsbarn:)

Oktober 2019 ❤

Ja, det er deilig med å endelig være hjemme på dagen, at man kan sove/ slappe av! Så kan man få ordnet ting litt innimellom. Kjedelig med fordøyelsen. Føler jeg har det litt motsatt, er nesten dårlig i magen. Det var da jeg ble litt redd for at det skulle skje noe allerede, for det har vært sånn før begge de forrige fødselene - at jeg har blitt dårlig/løs i magen. Men babyen presser så mye på tarmene våre nå, så alt er vel normal. Håper det går seg til for deg Enig i at det er en tålmodighetsprøve. Jeg liker veldig godt å planlegge ting, så er litt ukonfortabel med å ikke vite når og hvordan det starter! Det kan være alt fra 1 dag til 5 uker før det skjer noe liksom! Huff. Håper vi slipper å gå over Jeg tar gjerne iallefall to uker med forberedelser og hvile, men vil helst ikke gå over. Så rett før eller på termin er fint Hva med deg? Vil du helst ha det overstått nå?
  25. Anonym bruker

Bursdagsgave: gi fast beløp i kontanter??

Hjemmelaget kort, er vel mye "forlangt", synes jeg. Men en fast pengesum er helt topp. I klassen til min yngste er de 12 jenter, og det er mye kjekkere å få 550 kroner å gå å kjøpe seg noe de ønsker seg for eller å spare til en større ting de ønsker seg, enn en haug med smågaver. Ellers liker jeg ikke å gi penger, men i klassebursdager, synes jeg det er det aller beste. Det er tross alt begrenset hva man kan få av fornuftige ting for en 50-lapp. Anonymkode: be777...f50
  26. Elizabeth89

Sier seg nesten selv, men vi er forskjellige🙂
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...