Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Asfaltert innkjørsel....vil lage platt til uteområdet.

Platting! Anonymkode: 4c862...322
  3. Today
  4. Pobie

Fikk ingen resultat på morkakeprøve, hva nå?

Jeg ville tatt nipt. Den er uten risiko for fosteret og hvis det ikke viser noe unormalt slipper du den risikoen det er å ta fostervannsprøve. Du vil sannsynligvis også få svar raskere enn ned fostervannsprøve. Og du har jo snart OUL hvor de kommer til å sjekke alt.
  5. Anonym bruker

Har en god del lego og duplo som skal vaskes

Putt legoen i vaskeposer (sånne som brukes til undertøy / sokkker etc og legg den i oppvaskmaskina. Anonymkode: b608b...c65
  6. Anonym bruker

IS-barna

Den endringen var ikke så stor. Barn født av norsk mor har alltid automatisk blitt norske statsborgere uavhengig av hvor far kommer fra. Barn født med norsk far og utenlandsk mor før 2006, ble norske statsborgere dersom mor og far var gift med hverandre. Man trenger ikke å søke om noe som helst, man melder bare til folkeregisteret at barnet er født. Anonymkode: 92b0b...470
  7. Anonym bruker

Hva er en snobb?

Jeg syns mat er dritkjedelig utover at det skal være sunt og smake godt. Det stopper interessen for meg. Jeg synes også reality-TV, eller 99% av TV generelt, er drittkjedelig. Ser kun på nyheter og debattprogrammer. Jeg vet riktignok at svigermor ser mye på reality. Likevel har jeg aldri problemer med å ha fine samtaler med henne. Om bøker vi har lest, steder vi har vært på, om barndom, jobb/skole... hadde vært trist å skulle ekskludere folk med utgangspunkt i kun én enkeltfaktor/interesse. Prater du kun om mat/matopplevelser/råvarer/restaurant/kvalitet med folk? Anonymkode: 82096...817
  8. Anonym bruker

Hva er en snobb?

Kan i alle fall snakke om mat, matopplevelser, råvarer, restauranter, kvalitet... mye mer spennende enn å diskutere hvem som er størst bitch på Paradise Hotel. Anonymkode: 4a51e...b8d
  9. Anonym bruker

Tanken gjør meg sjalu....😔

Helt enig! Hadde barnefaren fått seg ny kjæreste så må jeg innrømme at jeg hadde blitt sjalu. Jeg ville aldri i livet bli sammen med barnefaren igjen,men vet at jeg likevel vil bli sjalu om han får seg ny dame. Skikkelig patetisk I know! Anonymkode: cd570...d9a
  10. Anonym bruker

Hva er en snobb?

Mener du at du har mer å snakke om med møbel- og matsnobber...? Jeg kjenner matsnobber, interiørsnobber, charterelskere, folk som liker reality-TV og ulike kombinasjoner av disse, og jeg har aldri problemer med å snakke med noen av dem. Folk er virkelig mye mer enn å like møbler/mat/charter/reality. Kjenner du virkelig mennesker som utelukkende kan snakke om én ting? Anonymkode: 82096...817
  11. Anonym bruker

39+1 idag.

Samleie og bringebærbladkapsler 😄 Lykke til med fødsel, den er rett rundt hjørnet. Anonymkode: 0a25e...3d9
  12. Anonym bruker

Fikk ingen resultat på morkakeprøve, hva nå?

Ta NIPT, er ikke sikkert at dere behøver å ta fostervannsprøven engang. Ikke ta sorgene på forskudd, det var synd morkakeprøven ikke gikk som forventet. Anonymkode: 01fe6...b54
  13. Anonym bruker

Hva er en snobb?

Du hadde meg helt til denne. For altså, det virker kanskje påklistret og jålete å handle spesielle møbler eller spise uvanlig mat, men helt ærlig: hvilke samtaler kan man ha med folk som elsker charterferier og reality-shows? Anonymkode: 4a51e...b8d
  14. Yesterday
  15. Anonym bruker

Muligens rotet meg opp i feil fyr

Vurderte å unngå å skrive at han var gift,men for å få frem at jeg var ganske sikker på at det var han så var det en viktig detalje. Hadde det vært er annen som var på døren her igår så hadde det vært rart han var nervøs å hele tiden fulgte med på husverten. Men når han er gift så gir det mening at han er nervøs for å bli sett hos meg. Anonymkode: 5e70e...325
  16. Anonym bruker

Nesten som han vet at jeg har tenkt å dumpe han nå,for får plutselig melding om at han tenkt på meg i hele dag osv. Ikke akkurat vanlig det,virker som han er redd for å miste meg nå. Anonymkode: 5e70e...325
  17. Anonym bruker

Har du sett hoggorm i år?

Ja sett to stk i år😱 Anonymkode: e3db5...41d
  18. Hverken Frukt og Fiber eller Oxytarm fungerer for meg. Det som fungerer for meg er å unngå hvetemel og melk. Har omsider fått påvist melkeallergi, og må også gjennom en dobbelblindet test for hvete snart. Anonymkode: f4033...35c
  19. Anonym bruker

Du hadde meg helt til du sa at han var gift. Skuffet 😕 Anonymkode: 19a16...928
  20. Anonym bruker

Hva er med med enkelte folk? Roter rundt med en som er gift? Folk som deg gjør meg kvalm!! Anonymkode: a7376...753
  21. Kaffe og sjokolade . På apoteket har de oxytarn. Før gikk jeg på do en dag i uka. Nå hver dag 😊 Anonymkode: 37736...6ef
  22. Anonym bruker

Anmelde far for manglende bidrag?

Kan man anmelde for slikt? Om man har bidragsgjeld tar nav seg av skyldig beløp. Hva mer kan politiet gjøre når nav allerede krever inn penger og oppretter tvungen trekk i lønn? Anonymkode: df441...b0b
  23. Første90

Tanken gjør meg sjalu....😔

Jeg kjenner meg igjen i dine savn, men jeg vet at de har jeg hatt den opplevelsen med har ikke vært snille, gode fedre eller noen til å stole på. Man kan ikke få i pose og sekk, og jeg vet hvilken jeg ville valgt any day. Finn ut hva som pirrer deg og do your thing. En kan ikke gjøre alt for en annen, uansett hvem man ender opp med.
  24. Anonym bruker

IS-barna

Håper at folk slutter og stemme på det blåblå partiet de er umenneskelige og uten sympati! Dette er jo ett veldig godt eksempel. Sier at invandrere er en trussel mot norskt sammfunn og norsk verdi men hat klarer det blåblå parti og skape fint selv. Ikke ønsker de og inkludere de i fellesskapet men heller diskriminere. Og de kommer ikke til og hjelpe norskt samfunn at de ikke ønsker og hjelpe sine egene borgere barn i syria. det kommer til og bli langt verre og ett langt større hat mot norge og norskt samfunn om det er slik de skal holde på. Og lyve og sitte og si at barna ikke tilhører ISIS og at barna tilhører norge og er norge sitt ansvar også plutselig sier man at man ikke skal hjelpe det blir alt for dumt. De er norge og verden sitt ansvar. https://www.tv2.no/a/10461284/ Anonymkode: 69d6e...cd1
  25. Anonym bruker

Nå vet jeg jo ikke helt sikkert om det var han som var her igår da,men er bare han jeg kan tenke meg at det kan være. Anonymkode: 5e70e...325
  26. Anonym bruker

Om han blir truende så ubehagelig så kommer jeg heller til å levere småen på skolen selv eller få hjelp av mamma noen dager så det er ikke krise. Skal kontakte politiet om han blir truende. Anonymkode: 5e70e...325
  27. Anonym bruker

Hjelp, dette hørtes lite trivelig ut.....! 😳 Anonymkode: aa659...e75
  28. Anonym bruker

Bra du har snakket med husverten. Hvis han nå blir ubehagelig eller truende - gå til politiet! Og spør da også om råd om hvordan du skal forholde deg til det at han har den stillingen han har, som krever noe kontakt innimellom. Arbeidsgiver kan ev. også kontaktes, men det hadde jeg ikke gjort uten å ha snakket med politiet først! Anonymkode: 5ada2...8f4
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden