Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Overgriper i familien

HI her igjen. Jeg tror mannen min har begynt å forstå at dette kan stemme, så nå sitter jeg her å lurer på. Ville du besøkt din bror/søster i fengsel dersom hen hadde gjort noe sånt? Jeg har en forventning om at når mannen min forstår alvoret så skal han kutte ut besøkene. Jeg tror ikke jeg ville besøkt min bror om han hadde gjort noe sånt, men nå er det jo ikke meg det er snakk om. Hva kan forventes her? Til nå har jeg ikke brydd meg med besøkene, jeg vil bare ikke vite noe om han eller høre noe. Anonymkode: 3ea5e...b1b
  3. Anonym bruker

Noen som kjenner seg igjenn? Samsoving med baby

Du benytter babyen som unnskylding. Problemet er jo ikke at du ikke vil slutte med samsoving men at du ikke vil dele seng med ham. Det har du nok ikke forklart til samboeren din. Det at du ikke vil sove i samme seng etter barnet sover i egen seng, at adskilte soverom er det du ønsker permanent. Dårlig søvn fordi partneren snorker, sparker, har kalde føtter osv kan blir slitsomt over lengre tid, så jeg skjønner at noen har behov for separat soverom, men mannen din har nok ikke bare soving i bakhodet men også sexliv. Her må du ha løsninger ellers blir det en uhyggelig situasjon snart. Anonymkode: 8c443...c5b
  4. Anonym bruker

Mannfolk! Etter påsketur...

Hva er galt med deg da, siden du endte opp med en slik taper av en mann? Ingenting? Vær litt selvkritisk og rams opp. Anonymkode: 3382b...410
  5. Anonym bruker

IS-barna

Disse barna kommer til å falle ut av samfunnet i Norge. Det blir som den norske dokumentaren om norsk-pakistanere i Norge. Når de er i Pakistan på ferie blir de ansett som nordmenn, når de er i Norge sier de at de føler seg om "pakkiser". Vi produserer mennesker som faller ut av samfunnet på den måten. Ikke alle utskudd blir terrorister i Europa, men alle terrorister er utskudd i samfunnet. ABB inkludert uten tilknytning til et annet land. Jeg tror ikke det her ender bra. Anonymkode: 4c0d2...583
  6. Anonym bruker

Samsoving er da ikke livsfarlig hvis man gjør det rett. Hvor i all verden har du det fra? Anonymkode: cb352...f74
  7. Anonym bruker

Barn som ofte er kvalm, hjelp?

Ser det kan leses som at jeg ble mobbet fordi jeg var mye syk, men jeg ble altså syk pga mobbingen. Anonymkode: bd3b1...973
  8. Anonym bruker

Hos oss så er det jeg som kjører frem og tilbake, taket trengs ikke å måkes, jeg lager mat, vi kjøper ved, men stabler den sammen - jeg henter den inn og fyrer i 90 % av tilfellene, så du er jo litt på villspor. Ufordragelig måte du svarer på også. Anonymkode: 52894...6a1
  9. Anonym bruker

Åh, kutt ut, ditt kunnskapsløse menneske. Samsoving er IKKE livsfarlig. Dette har du blitt fortalt mange ganger. Men generelt så er du ikke en som mange gidder å høre på. Du er tydelig helt fjern når det kommer til de mest naturligste ting. Anonymkode: 3342b...227
  10. Anonym bruker

Jeg er helt på din side, HI😂👍🏼 Anonymkode: 3342b...227
  11. Anonym bruker

Har hun det bra på skolen? Jeg var mye syk fra 4. klasse, da begynte mobbingen. Anonymkode: bd3b1...973
  12. Anonym bruker

Jeg tror du beviste poenget mitt. Jeg sier jo i klartekst at de finnes, men det klarte du ikke å få med deg. Grunnen er nok at du nettopp tilhører det sosiale sjiktet som en gjennomsnittlig nordmann ikke er den del av. Har du forresten en kommentar til at like barn leker best som lenken i artikkelen i stor grad dreier seg om? At det med stor sannsynlighet reflekterer negativt om deg, dersom det stemmer at din mann er en slik latsabb som du beskriver? En kvinne med høyt utdannelse, fast arbeid, god lønn, flott personlighet og gode egenskaper, arv på vent, vakker av utseendet, flott kropp og i et fint sosialt sjikt med ressurssterke person, ender ikke om med en mann som du beskriver. Unnskyldningen "han endret seg, jeg visste ikke" holder ikke mål. Har ikke han mye å by på, har ikke du mye å by på. Det er noe du ikke kan innse eller ønsker å innrømme. Igjen, les artikkelen du. Du har etter alt å dømme (og det du har skrevet her) like lav "mate-value" som han. https://www.nettavisen.no/livsstil/tips-til-single-fra-matching-ekspertene-kjenn-din-mate-value/3423652860.html Anonymkode: 3382b...410
  13. Anonym bruker

Det er vel måten hun beskriver mannen som gjør at vi reagerer! Anonymkode: da7e4...930
  14. Anonym bruker

Hva gjorde dere i forhold til migrene? Ga fastlegen bare medisiner? Anonymkode: 5e955...9b1
  15. Anonym bruker

Setefødsel eller keisersnitt. Gi meg historiene deres

Setefødsel er for spesialister. Kunnskap som bare kan vedlikeholdes ved å gjennomføre så mange som mulig. Norge er nok i verdenstopp blant de utviklede land å ha vaginale setefødsler. I de fleste andre land er seteleie ensbetydende med keisersnitt. Jeg har ei venninne som bor i Australia og hun valgte vaginal fødsel da baby la i sete og det var visst ganske vanskelig å få lege og jordmor som sa seg villig til å prøve. På barsel ble hun omtalt som "breech-lady". Jeg skjønner at helsepersonell har behov for mest mulig trening men ville likevel valgt planlagt snitt. Anonymkode: 963c9...c15
  16. Anonym bruker

Hvem er jeg?

Hvis disse ordene er alt som beskriver deg, så er du ikke en person jeg vil ha i omgangskretsen min, men på en annen side så bryr jeg meg lite om anonyme brukere her inne. Anonymkode: 45701...079
  17. Anonym bruker

For min var det migrene. Anonymkode: e0691...2c0
  18. For min egen del, så reagerte jeg på hvordan hun omtalte mannen sin i det andre innlegget. Hun snakket om han som han var en pest og en plage, så jeg skjønner godt at mannen hennes var såret over at de ikke kunne sove i samme seng. Hun har jo ingen respekt for samlivet deres, når hun beskriver han slik, Anonymkode: 0e951...a35
  19. Anonym bruker

Har deres barn snapchat?

5 år og snapchat... ok. Om ønsket er å sende morsomme fjes, så burde hun heller få låne din mob. Da kan hun sende til besteforeldre. Man lar ikke en 5åring ha Snap... Anonymkode: 7f104...eb1
  20. Anonym bruker

Kan en 16 åring være hjemme alene over 2 uker?

Jeg hadde gitt han to alternativer, enten blir han med på ferie eller han må reise til besteforeldre e.l. Alene hjemme så lenge når dere er så langt borte er ikke noe alternativ, ferdig snakka. Min 15-åring ville ikke bli med til Danmark i fjor, men han var helt fornøyd med å sove hos mormor. Det var nemlig de valgene han fikk. Han har vært alene hjemme et par dager tidligere, når vi har vært med lillesøster på et sykehus langt unna. Men å være to netter alene midt i uka med oss 4 timer unna er ikke det samme som å være alene når det er skolefri og foreldrene så utrolig langt unna. Tenk om noe skulle skje. Tenk om det sprer seg på sosiale medier at han er alene og det plutselig står en gjeng 18-åringer på døra som han ikke klarer stoppe. Dere vil aldri tilgi dere selv for å ha reist fra han i deres hus på den måten. Anonymkode: db414...1aa
  21. Anonym bruker

Setefødsel eller keisersnitt. Gi meg historiene deres

Datteren min lå en liten stund i seteleie, men snudde seg heldigvis. Men jeg var på samtale med fødselslege ang ks eller vaginal fødsel. Fødselslege sa til meg at uansett hvordan babyen kommer, er hodet det største på kroppen. Kommer babyen i seteleie, blir den lille kroppen klemt såpass sammen, at hodet er fremdeles det største. Da jeg spurte om hvorfor man måtte ta bilde av bekken for å se om bekkenet var stort nok, svarte hun "som sagt er hodet på babyen det største. Hva om babyen kommer i seteleie, kroppen kommer ut og så oppdager vi at hodet er for stort. Hva gjør vi da? Kroppen er ute, men hodet er inne..." Det gav jo faktisk litt mening 😉😂 Så jeg bestemte med fir vaginal fødsel. (Men som nevnt, hun snudde seg) Anonymkode: 60e11...25b
  22. Anonym bruker

Kan en 16 åring være hjemme alene over 2 uker?

Greit alene hjemme en helg og dere er på hytta, men 2 uker på den andre siden av kloden?? Anonymkode: dd515...9b3
  23. Anonym bruker

Tips til solkrem? :)

Best å kjøpe krem med andre ord... Jeg har lest at det er vanskelig å få nok på om man sprayer i hånda først, siden den er såpass tynn. Så da velger vi å smøre med krem. Anonymkode: 3896d...75f
  24. Nyttårs barn

Hvorfor har Trump så mange tilhengere?

Men får fattige mennesker det bedre av at Donald Trump styrer? Ville det ikke være nærliggende å tenke at de får det bedre med en demokratisk president( fra det demokratiske partiet) som kanskje til og med innfører offentlig finansiert helsevesen.
  25. Anonym bruker

Har deres barn snapchat?

5 åringen har, og bruker den til å sende "morsomme fjes" til oss foreldre og besteforeldre. 11 åringen har, men bruker det ikke, 15 åringen har og bruker det konstant. Anonymkode: 17493...234
  26. Anonym bruker

Anmelde eller er det overreaksjon?

Foreldrene kommer ikke automatisk på banen, nei. Anonymkode: d0898...6bb
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden