Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Har du sett hoggorm i år?

Ikke sett selv, men vet de er kommet ut i skogen vår. Samme med flåtten 😔 Anonymkode: d2a4b...93b
  3. Anonym bruker

Altså. Pizza grandiosa, fy flate for noe møkk

Jeg synes ikke grandiosa er det verste. Enkelte frossenpizzaer er omtrent bare hvetemel og ostegugge og smaksforsterker. Anonymkode: 8aa17...5e1
  4. tante grusom master of law

Ja jeg kan også spise frossenpizza, men grandiosa er bare æsj.
  5. Anonym bruker

Når går barna deres ut for å leke?

Mine går ut mellom 11 og 12 fordi de liker å ta det med ro om morgenen når de har fri. Men da de var mindre og stod opp kl 6 syntes jeg det var lenge nok å vente til 9, det var jo langt på dag da. 😛 Det var ikke noe skriking da, og jeg var med dem ut og passet på. Anonymkode: 4a5ce...896
  6. Anonym bruker

Muligens rotet meg opp i feil fyr

Hold deg til spørsmålet i tråden takk! Anonymkode: 5e70e...325
  7. Mamma_til_2

Grandiosa kan kun spises om man fordeler paprikaen, har på litt ekstra ost og krydder og steker den nesten i ihjæl og spiser den når den har fått kjølt seg litt, man må være grusomt sulten slik at man ikke smaker bare tygger og svelger.
  8. To år mellom her. Vi hadde tvillingvogn med separate rygger det første året. Det var helt genialt for oss. Vi bodde et stykke fra alt av aktiviteter, så jeg gikk mye og langt for å komme meg til og fra åpen barnehage for eksempel. Vi fikk ikke barnehageplass til eldste, så hadde begge hjemme. Ofte sov begge når jeg gikk hjem med dem på ettermiddagen, så angrer ikke på den vogna. Om eldste hadde gått i barnehage, hadde vi nok ikke hatt behov for den vogna.
  9. CherryC

Hvilken ferdigmiddag kan du anbefale?

Fersk og ferdig kyllingsuppe er ganske god
  10. Anonym bruker

Syns Grandiosa er ganske godt, jeg 😛 Noe luksusmat er det jo ikke, men noen ganger er det godt med noe så utrolig enkelt i smak. (er ellers ganske matsnobb, så ligger ikke der heller) Anonymkode: 27d3a...f17
  11. Anonym bruker

Når går barna deres ut for å leke?

Etter 11.! Bor i borettslag, og på lørdager skal det være stille frem til ti, på søndager frem til 11 (gjelder vanlig lyd, motorsag, gressklipper osv er ikke greit på søndager, og borettslaget er heldigvis nøye med å følge det opp). Det er godt å ha noen dager hvor det er fredelig. Vet at nabofruen som er sykepleier på 20. året også setter pris på det da hun jobber mye nattevakter. Vi kan gjerne være ute før 11 i helgene, men da er det rolig frokost på terrassen med stemmer som er veldig dempet. Godt for alle rundt, godt for oss også. Det er mye lyd og bråk alle andre dager. Anonymkode: b50e2...88a
  12. CherryC

Spiser Grandiosa ett par ganger i året og jeg synes det er helt Ok
  13. Mia_73

Mange ting som barn elsker smaker høgg. Grandiosa, Spaghetti a la Capri 🤮, fiskeboller. Noen frossenpizza går an å spise, vanlig Grandiosa er ikke en av dem.
  14. Leeloo76

Er dette en parodi

Jeg har alltid tenkt at jeg kanskje er litt for arrogant når det kommer til disse rosabloggerne, jeg har jo egentlig bare antatt at det er noe møl uten å lese dem, takk for at du har motbevist meg 😂😂😂 Én ting er innhold, men i tillegg er jo språket elendig; hvordan kan en av Norges mest kjente bloggere ha så dårlig kvalitetssikring?
  15. Første90

Tanken gjør meg sjalu....😔

Heldig du! 🙂 Slik skal jeg oppdra mine unger også. Jeg har vokst opp med det gjennom bøker, Disney, filmer og foreldre som har vært sammen i 35 år og aldri kranglet foran meg eller søsknene mine. Som tenåring trodde jeg (naivt, jeg vet det nå) at kjærlighet var noe man ikke kjempet for, men at man lette etter sjelevennen sin og alt ville bli romantisk og vakkert. Jeg kjenner flere i min omgangskrets som fortsatt tenker sånn, eller som er for 'kresne' til at de finner en kjæreste, for de leter etter noen som skal fylle alle ønsker
  16. *Miss Marple*

Helt enig. Jeg kan godt spise frossenpizza om tiden ikke strekker til annet, men Grandiosa kan knapt betegnes som mat. Det smaker jo bare skikkelig vondt.
  17. tante grusom master of law

Det må være noe av det vondeste jeg har spist. Jeg kan ikke begripe hvordan denne pizzaen kan selge så mye. Noe som skal etterligne skinke og vond paprika. Fysjom!
  18. Anonym bruker

Hva er en snobb?

En snobb er vel for eksempel en som faktisk mener at hn ikke kan finne noe å snakke med folk som ser reality og reiser på charter med. Da har man nesa litt for langt inn i egen navle. Anonymkode: 84a94...931
  19. Her er to av nabobarna ute senest kl.9 hver helg. Da er det på’n med hoing og skriking. Samt foreldre som roper på dem osv. Elsker å våkne til skriking hver søndag morgen 😒 Mine barn er sjeldent ute før 11.30 og det er også de andre barna i gatene her Anonymkode: fde18...ac5
  20. Anonym bruker

Er dette en parodi

https://www.carolinebergeriksen.no/ Jeg kom tilfeldigvis innom denne bloggen og vet ikke om den er seriøs eller en parodi? Jeg har jo hørt om denne såkalte fotballfruen før, men faktisk aldri vært innom bloggen. Bildene fra skiturene hennes er jo hysterisk morsomme, men er det meningen eller er hun så selvhøytidelig som hun fremstår? (Jeg har bare scrollet raskt gjennom første siden, altså, det er ikke sikkert det er like ‘galt’ hele tiden). Anonymkode: 304f3...f8d
  21. Anonym bruker

Hva er en snobb?

Ja, det er jo det jeg sier; det finnes i alle samfunnslag (det ekte og ujålete, altså). At du ikke tror meg lever jeg fint med. Anonymkode: f96b4...c37
  22. Første90

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke..

Huff, jeg vet du mener det godt, men jeg blir så lei meg når det spres feilinformasjon om et så viktig tema!! Det er lenge siden man fant ut at man ikke ser på folk at de er verken voldteksmenn, drapsmenn eller barneovergripere. Vi må tørre å innse at de ser ut som hvem som helst! Tro meg.
  23. Anonym bruker

Hvorfor har Trump så mange tilhengere?

Orker ikke liste opp? Når du kommer med en påstand andre ikke fester lit til, må du jo forklare, aller helst dokumentere, ellers er det lite hold i uttalelsen din. Anonymkode: d27e6...1c0
  24. Anonym bruker

Hm, er jeg en snobb?

Det er forskjell på å tenke at noe ikke er godt og å mene at noe andre serverer hjemme hos seg selv ikke er greit. Du ser den? Anonymkode: 86ac0...a05
  25. Anonym bruker

Tanken gjør meg sjalu....😔

Noen må ha fortalt det i hvert fall, ettersom så mange damer går rundt og tror de skal være nyforelska og ha nyforelskasex gjennom et langt samliv, og at de må gå fra mannen det øyeblikket de innser at han ikke er hundre prosent perfekt og matcher hennes meninger og holdninger på absolutt alle områder. Anonymkode: 3cc60...0eb
  26. Anonym bruker

Har en god del lego og duplo som skal vaskes

Lego tåler bare 40 grader. Klistremerkene blir nok ødelagt. Anonymkode: 311e1...332
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden