Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Det kan du selvfølgelig ikke gjøre. Da må gutten flytte til far/besteforeldre eller andre som kan følge han opp. Men helt ærlig, så syns jeg ikke man velger drømmejobben over sitt eget barn. Anonymkode: 65d33...54c
  3. Anonym bruker

Kan jeg gå med denne buksen? ​😮​

Ja, men jeg trives aller best innendørs Anonymkode: 8e8a7...d7a
  4. Anonym bruker

Muligens rotet meg opp i feil fyr

Er det ikke en bra ting å droppe han?? Anonymkode: 5e70e...325
  5. Anonym bruker

Stygge kommentarer som ikke blir slettet

Hvilken tråd? Anonymkode: a3fdf...952
  6. Anonym bruker

Men kjære deg, da. Nå er det vår og sol. Da må det vel være morsommere ting du kan gjøre? Anonymkode: ec84a...ddb
  7. Anonym bruker

Noen som har peiling på urinstix barn?

Da ville jeg vært nervøs for nyrene. Anonymkode: cfba8...46a
  8. Anonym bruker

Bekymringsverdig. Ikke særlig voksen eller ansvarlig. Anonymkode: 4c309...bba
  9. Anonym bruker

Deg igjen? Du svarte aldri på om du var mannlig kortvokst med micropenis eller kvinne med bollemus... Ja du kan gå med den, og utifra tomheten på skapet bak ser det ut til at du kun kan gå med den.... Anonymkode: 44917...318
  10. Anonym bruker

Sa ikke legevakten hva det betydde da? Anonymkode: d2926...474
  11. Anonym bruker

Igjen? Vi har vel hatt akkurat dette bildet her før? Svaret er som forrige gang, menn kan ikke gå i sånne bukser. Anonymkode: a059e...adf
  12. Anonym bruker

Avsporing er ikke lov ifølge reglene og å komme med stygge kallenavn er heller ikke lov. Så ekstremt mange av innleggene burde vært slettet i den tråden. Anonymkode: c57ab...946
  13. Anonymkode: 8e8a7...d7a
  14. Anonym bruker

Nei, det gjør jeg helt som jeg vil med Men altså, du troller. Anonymkode: a36bd...617
  15. Anonym bruker

Skoleferie og jobb-river av meg håret!!!

Å ha tid til seg er selvfølgelig deilig. Men dette er en mor som deler ukene med far. Og prioriterer den ene uken med kjæresten i skoleferien. Ikke bare at hun reiser på ferie uten barn, som ikke er galt. Hvordan man prioriterer ukene jeg reagerer på. Anonymkode: d0516...77e
  16. Anonym bruker

Men nå spurte jeg ikke om din mening om utroskap så hold det for deg selv. Anonymkode: 5e70e...325
  17. Anonym bruker

Er ikke bare buss-sjofører som kjører elever til skolen,er andre yrker også Anonymkode: 5e70e...325
  18. Anonym bruker

15000 kr på mnd å leve for, mye eller lite?

Selvsagt ikke. Anonymkode: 0c373...ed9
  19. Anonym bruker

Då ville eg ringt lege i mårå. Sku det bli verre så er legevakta neste. Anonymkode: b749f...a02
  20. 3 åringen tisset blod i bleia og litt rosa på papiret. Vondt å tisse. Tok en urinstix og den slo fullt ut på protein og glukose men omtrent ingenting på blod. Hva vil det si? Etter samtale m legevakt skal vi til lege imorgen tidlig. Anonymkode: 79657...a53
  21. Anonym bruker

Skoleferie og jobb-river av meg håret!!!

Ingen som tviler på at det er deilig for den voksne å ha ferie alene. Det det settes spørsmålstegn ved er prioriteringene. Anonymkode: 99f3b...230
  22. Anonym bruker

Du kaller det drittslenging uansett. Det vil ikke nødvendigvis si at det bryter med noen regler bare fordi du blir støtt på mansjetten. Anonymkode: a3fdf...952
  23. Anonym bruker

Og alle som er gift med bussjåfører som kjører skolebuss og nærmer seg 50 får noe å tygge på i kveld 😂 Anonymkode: f031a...d26
  24. Anonym bruker

Mellom Norge og Tyrkia... blir psykisk knekt.

Send ham en melding, det er tydeligvis det du har lyst til. Dra på ferie dit en gang og treff ham, hvis begge ønsker det. Så ser du etterhvert. Det er da ikke fornuftig å ikke gjøre det hvis det er det du ønsker. Det er du som bestemmer hva du skal. Anonymkode: e6f3a...133
  25. Anonym bruker

Det er ikke drittslenging, det er min oppriktige mening. Jeg mener det er totalt forkastelig å ha sex med personer som er i forhold så lenge man vet at noen blir sveket (åpne forhold er selvsagt greit), og jeg synes det er fint at det biter deg i rompa. Nå tror jeg vel strengt tatt, basert på hvordan denne tråden utvikler seg, at du troller. Anonymkode: a36bd...617
  26. Anonym bruker

Mellom Norge og Tyrkia... blir psykisk knekt.

Nei jeg klarer ikke å gå inn i noe forhold nå. Men dette irriterer meg så grusomt, fordi jeg får ikke ha det gøy på noen som helst måte. Jeg gjør det, men det hjelper liksom ikke. De sier bare at valget er mitt, om jeg vil ta kontakt eller ikke. Nei jeg KJENNER han ikke, men jeg følte meg så hel da vi hadde kontakt. Vi har møtt hverandre i det virkelig liv, så han er ikke bare en over nett. JEG trakk meg unna fordi jeg ikke viste hvordan jeg skulle oppføre meg. Men det er da folk som finner kjærligheten i utlandet. Jeg kjenner ei fra Amerika som fant seg en greker, hun flytta dit. Det du skriver om at det ikke nødvendigvis ikke er noe å bygge et forhold på...nei det er vel aldri noe å bygge et forhold på når en er fra et annet land, og med så forskjellig kultur. Men jeg får jo aldri testet det ut. En flukt? Njaaaa... jeg vet ikke helt. Jeg har da likt norske menn og. Jeg likte Tyrkia, maten, byen, været ❤️ Men jeg liker å ha avstander, for da har jeg en grunn til å reise. Anonymkode: 3b09f...c2c
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden