Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Ungdomsskolelærere.... et spørsmål om karakter i norsk

Her må det ha skjedd en feil, og det kan skje. Det går ikke an å klage på en terminkarakter, men du kan be om en forklaring. Og ja, de fleste er sterkere i hovudmålet sitt enn sidemålet sitt. Anonymkode: b4660...a61
  3. Anonym bruker

Vond nakke og to små barn

Blir naturlig nok litt anstrengelse når jeg løfter baby, ammer og bytter bleie. Samboer hjelper meg å bære bagdel til vogna når han har mulighet,men er ikke alltid han er hjemme. HI Anonymkode: dd268...469
  4. Anonym bruker

På pakningen stod det at gravide og barn skal kun bruke det i samråd med lege. Ville stått "ammende" dersom det gjaldt de også. Jeg får gå på relis og se for sikkerhets skyld HI Anonymkode: dd268...469
  5. Anonym bruker

Klag det inn. Så ser du hva som skjer😊 Anonymkode: 69c43...b65
  6. Men pleier estimert tid å stemme? Altså 03.07 kl 16.00. Anonymkode: 7c2e2...660
  7. Anonym bruker

Hun har selv en teori om at læreren ikke liker henne og at hun derfor fikk det hun fikk. Jeg er ikke enig, det må jo ikke kunne gå an i 2019. Hun har ikke sånn supergode karakterer, men holder seg på 3-4. Når hun får 4 i sidemål så er det påfallende å få 1 i norsk... Anonymkode: 80857...0b1
  8. Anonym bruker

Har du noen gang angret på at du fikk barn?

Har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske. Har en sønn på tre uker og en datter på snart 5. Selv om det tidvis er mye jobb, ville jeg aldri vært de foruten. ❤💙 Anonymkode: 11a42...7db
  9. Anonym bruker

Men du kan vel kanskje ikke bruke ibux når du ammer? Anonymkode: 13219...16c
  10. Anonym bruker

Noen som har 75 tommer TV i stua?

Vi har det , men den er curved så virker ikke så stor,pluss at vi har veldig stor stue Anonymkode: 6a414...4fc
  11. Anonym bruker

Vel ikke lærer. Men å få stryk i norsk skriftlig så må din datter endten latt være å å ta prøver eller så har de skrive feil. Anonymkode: 69c43...b65
  12. Anonym bruker

Pass på å rette nakken opp, så du ikke bøyer og anstrenger den så mye. Varme hjelper og løsner det litt opp. Paracet og ibux sammen fikk jeg beskjed om på apoteket, det hjelper når jeg er stiv i nakken Anonymkode: 13219...16c
  13. Hvor elendig må man være for å få 1 i skriftlig norsk?? Hvordan er det mulig? Hva skal til, liksom? Grunnen til at jeg spør er fordi 9-klassingen min kom hjem med den karakteren på karakterkortet sitt. Til sammenligning, så fikk hun 4 i skriftlig nynorsk. Ikke har de lekser og ikke noe særlig prøver. Hun fikk 4 på tentamen... Anonymkode: 80857...0b1
  14. Anonym bruker

Fotballsko som stinker...

Å putte de i fryseren hjalp lite på kattepisslukten på mine joggesko desverre Anonymkode: 90b34...911
  15. Anonym bruker

Er jeg veldig hønemor?🙄🤷‍♀️

Jeg blir sikkert også slik. Dog liker jeg ikke si "kjør forsiktig" eller liknende for da høres det ut som verden er en skummel plass . Jeg liker bedre noe sånt som "Ta godt vare på deg selv". Datter er 4,5 år og jeg gruer meg til hun skal være ute alene . Jeg kommer til å bli gal av bekymring over alt som kan gå galt 😏 Anonymkode: 378c2...cd8
  16. Anonym bruker

Nei, aldri! Men angrer litt på at vi ikke fikk et fjerde barn😢 Anonymkode: 998a1...932
  17. Anonym bruker

Har en baby på tre uker og en datter på 4,5 år. I dag er 2.dag jeg har vondt i høyre skulder/nakke. Jeg klarer ikke snu hodet ordentlig begge veier. Bruker Ibux gel tre ganger daglig uten effekt . Mistenker årsaken er nye belastninger i form av amming, bære baby og bleieskift i tillegg til at jeg bærer bagdel med baby opp og ned trapper når vi skal ut (ikke heis i studentboligen vår). Tips til hvordan jeg kan bli fortest mulig bra? Har ingen hensikt å oppsøke lege? Samboer mener jeg bør det, men er jo ingenting legen kan gjøre annet enn å gi råd om hvile og smertestillende Anonymkode: dd268...469
  18. Anonym bruker

Neo og Nova?

Hæ? Du vul kalle barna noe som betyr Ny og Ny. Syns det var veldig sært, men det er uansett du selv som må like navnene, ikke bry deg om hva andre mener. Anonymkode: ca46e...021
  19. Anonym bruker

Christian og mor slm var med på charterfeber!

Provosert? Langt i fra. Det er jo bare latterlig (og litt trist) lesing hele greia. Hvorfor skulle vi liksom bry oss så enormt om en vilt fremmed? Hva så om han er venneløs? Hva så om han evt blir innesperret? Det angår jo ingen av oss. Anonymkode: 280be...20a
  20. Anonym bruker

Fotballsko som stinker...

Gutten mine sine sko stinker kattetiss.Første gang hev jeg fotballskoene og kjøpte nye,da jeg var 100 %sikker på at en katt måtte ha markert på de.Det var ikke tilfelle...Fryseboksen var genialt tips og skal prøves ut.Jeg er prippen men å kunne ha fotballsko i en pose i fryseboksen skulle jeg alltid ha klart. Anonymkode: 39fa7...48a
  21. Anonym bruker

Fikk D på eksamen😔

Jeg hadde forberedt meg så godt og trodde absolutt jeg skulle klare B ihvertfall. Jeg fikk D og tør ikke si dette til noen, jeg pleier å få A og B stortsett, jeg studerer til barnehagelærer.. Anonymkode: 5bd75...38e
  22. Anonym bruker

Ja. Eller. Nei. Eller. Jeg vet ikke. Jeg er nok ikke skapt for å være mamma. Det kan henge sammen med at jeg fikk første som 19 åring. Nå er hun snart 15 og har vært utsatt for så mye dritt de siste årene at jeg knapt får puste. Har to til jeg fikk med ny mann, som jeg er gift med. Yngste har vært syk siden han ble født og det har vært et eneste kaos med sykdom og oppfølging. Det livet er ikke for meg. Det skulle jeg vært foruten. Eller venta til jeg var eldre, klokere, høyere utdanna og mer lærd. Ungene mine mangler ingenting. De har alt de trenger. De har foreldre som stiller opp på absolutt alt. Men om jeg ønsker at jeg hadde venta? Ja. Kunne jeg levd et fint liv uten barn? Ja Anonymkode: a9b70...c7b
  23. Anonym bruker

Noen som har 75 tommer TV i stua?

Vi hadde 55» var mer en nok. Så flyttet vi og tok selvsagt med tv-en. Vel den ble altfor liten til det nye huset og den mega svære stuen. Så kjøpte vi en 65» den er fin den altså men langt ifra stor. Den ser nesten liten ut. Det er nesten 4 meter fra sofa til vegg. Anonymkode: cf8c8...2ba
  24. Anonym bruker

Hva ville du gjort her (bilde)🏡

Jeg tenker at bad nummer to er spesielt. Jeg hater slike bad. Har nylig kjøpt hus og vi valgte å ikke kjøpe det med slikt bad. Så lenge det gamle badet er rent, greie fuger og ikke lukter «gammelt bad» hadde jeg trolig ikke brukt penger på å pusse opp noe man skal flytte fra. Anonymkode: 35d45...13d
  25. Anonym bruker

Til alle slitne, frustrerte og leie småbarnsmødre

Vi fikk tre stk på 4 år. Og jeg er helt enig i det HI skriver. Nå er alle i skolealder og det er bare gøy og morsomt! Lekser gjør de selv, vi ordner nesten alltid samkjøring eller så sykler de til fritidsaktiviter, vi har lært de til å rydde etter seg selv og bidra i huset. Og da er det faktisk ikke mye «jobb», bare kos! Anonymkode: dc538...b14
  26. Proxlite

Hjelp/tips til hundevalg?

Kan ha hund med på jobb og har en vennlig nabo som allerede har noen dyr. Noen hær sa at dyrebarnehage er 4-5000kr måneden er det da en bra plass for en hund å være og hvor kan jeg evt. lese mer om slike og hvordan de behandler dyra? Ser det er mange som tror jeg skal skaffe hund, dette er bare spørsmål som jeg tenkte kunne være fint å vite om siden jeg aldri har hatt dyr i denne situasjonen. men for de som frykter så nei, har ikke tenkt å skaffe noe dyr på værtfall 6 måneder om ikke lengre avhengig av hvordan ting utvikler seg, så da kan vi legge vekk høygaffler og fakler? Hadde jeg vist det var så ille å spørre så skulle jeg latt være
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...