Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Dere som har kjøpt feriebolig i utlandet

    Hvilken stat? Anonymkode: e5e0e...40e
  3. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Jo, og en siste ting, det er ikke lyden av barn som ler og koser seg som er plagsom, det er lysen av selve trampolinen Anonymkode: edbbf...4f4
  4. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    HI her. Først, beklager at jeg har vært fraværende, har vært litt mye å gjøre på jobb, og med ungene. Det jeg nå sitter og lurer på er hvem disse gamle tantene det er snakk om er. Det var ikke vi som ba dem pent om å kanskje drøye litt med å sende barna ut på trampolinen i helgen, men det er flere her som irriterer seg over det, også personer som selv har små barn. Små barn som elsker en rolig morgen sammen med foreldrene ut stress med å kle på seg, finne dressen, lage matpakker og skynde seg av gårde til barnehage og SFO. Det skrives mye her om å ta hensyn til barna, hvorfor må alle ta hensyn til de 2 som ønsker å hoppe, og ikke den ene familien ta hensyn til alle de andre som ønsker en rolig morgen sammen med foreldrene sine? Og bare for å ha sagt det, det at man sover lengre til kl 7, eller har en rolig morgen betyr ikke at man ikke er aktiv resten av dagen. Anonymkode: edbbf...4f4
  5. Anonym bruker

    Dere som har kjøpt feriebolig i utlandet

    Vi har i USA. Pris er ikke sammenliknbare da vi kjøpte for 10 år siden og prisene er helt annerledes nå og dollaren den gangen sto i 5,8. Verdien på huset vårt der er i dag 700 000 dollar. vi tok opp lån i Norge med sikkerhet i egen bolig her + en mill i egenkapital. Anonymkode: e1986...369
  6. Anonym bruker

    Har dere noe hjelp i hverdagen?

    Og her gjør du den klassiske feilen som altfor mange gjør, sånn " du minner meg om " Og du setter deg selv fram som et godt eksempel. Vet du? Jeg er hverken dine foreldre eller deg, og det er ikke mine barn heller. Prøv å glem dine egne følelser og se andre for noe du ikke forstår isteden for å bebreide ? Og du må gjerne prøve å forstå uten at jeg klandrer deg om du ikke klarer det. Anonymkode: 486f9...202
  7. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Ja, men heller ligge i senga og dra seg enn å aktivisere de da Anonymkode: 39f1f...d2b
  8. Anonym bruker

    Foretrukket lukt på en mann...

    Fyren har hender som en tolvåring… Anonymkode: 303d9...923
  9. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Hvis "støyen" fra trampolinen er så ille ville det jo ødelegge morgenen til foreldrene også. Anonymkode: 06a41...620
  10. Anonym bruker

    Foretrukket lukt på en mann...

    Gjerne godlukt! Jeg synes fersk svetter er 🤮 Anonymkode: c3382...ec1
  11. Anonym bruker

    dyson eller ryobi

    Ryobi kommer ikke så godt ut i tester... https://www.tek.no/samletest/i/y3Q5bR/haandholdte-stoevsugere Jeg har Phillips Aqua og er veldig fornøyd med den. Har aldri prøvd Dyson da. Anonymkode: cd5bf...556
  12. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Selvfølgelig kan man reise på tur!! Jeg ville kanskje ikke hatt ferietur isteden for konfirmasjon. Men gjerne tur isteden for selskap! Dersom ungdommen vil konfirmeres selvfølgelig:) Vi har ikke så stor familie. Den er blitt litt større de siste årene på grunn av giftemål og barn langt uti slekta. Men da vår første konfirmert var vi 14 personer - inkludert oss, konfirmanten, to av hennes venninner, to vennepar av oss som var faddere og mannens kusine og fetter! Jeg har en søster som er endel yngre enn meg, mannen er enebarn. Vi har ingen foreldre i live og mine onkler og tanter er veldig gamle. Jeg har ingen nære søskenbarn men mannen har heldigvis flere. Så når vi samler den «nærmeste familie» så er det stort sett min søster og hennes mann og barn + mannens søskenbarn og deres barn. Altså laaaangt ute slektsmessig😀 Det er fullt mulig å ha selskap med få gjester. Og gjestene trenger helle ikke bære familie. Dersom ungdommen vil konfirmeres og ha er lite selskap, så kan dere jo feks la han/henne få invitere noen få venner? Og så dra på tur som kjernefamilie! Anonymkode: be823...ef0
  13. Anonym bruker

    Tips til å gi for "kjøkkenhjelp" i konfirmasjon?

    Så lenge de tilbyr, så hadde jeg spurt hva de forventer i betaling, spesielt siden den ene av de faktisk er fremmed for dere. Anonymkode: d678a...d04
  14. Anonym bruker

    dyson eller ryobi

    Hvilken håndholdt støvsuger anbefales? 3 barn, langhåra katt og hund. Har mange ryobi produkter så har batteripakker. Men så har jeg ikke hørt så mye om støvsugeren deres. Dyson har man jo hørt mye om og mye skryt, men de er jo så himla dyre. Noen som har prøvd noen av de? 😊 Anonymkode: 70d52...ae6
  15. Anonym bruker

    Foretrukket lukt på en mann...

    Litt godlukt er greit, men ikke for mye. Synes noen dynker seg i parfyme og da blir det for mye. En deo-stick med godlukt er egentlig mer enn nok. Fersk svette gjør meg heller ingenting, men gammel svette er grusomt. Anonymkode: 7adc6...7f7
  16. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Trollunger eksisterer ikke. Anonymkode: 8e83f...77f
  17. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Noen vi kjenner hadde konfirmant under koronatiden. De orket ikke tanken på reglene som skiftet hele tiden og besteforeldre var engstelige. Her fikk konfirmanten velge restaurant og så dro kjernefamilien fra seremonien og til restauranten. Der koste de deg med god mat og de slapp å pynte lokalet og styre med kaker. Anonymkode: 3ac5a...48e
  18. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Jeg synes du skal snakke med ungdommen om hva han eller hun vil. Det er ikke sikkert selskap er det viktigste, men det kan hende hun eller han ønsker å bli konfirmert likevel. Jeg kjenner to familier som gikk ut og spiste på litt fin restaurant i stedenfor å ha selskap. Det er også en mulig markering for dem som ønsker å bli konfirmert. Anonymkode: df5da...d3e
  19. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Har en venninne som gjorde det sånn faktisk. Datteren konfirmerte seg og de dro til London, hadde ikke selskap. Anonymkode: 43faf...2bb
  20. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Jeg skjønner at det ikke var lett selvfølgelig. Men dere trives jo og hvorfor ikke. Syns det er så fint å lese at folk forholder seg til realiteter uten at livet akkurat stopper opp i det lange løp. Det gjør meg lettet og glad faktisk. Anonymkode: ce7a7...e32
  21. Anonym bruker

    Har dere noe hjelp i hverdagen?

    Godt å høre slikt. Men også trist at moren din ikke ville være der. Hadde hun et mer anstrengt forhold til moren sin kanskje? Anonymkode: ecb1c...934
  22. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Å milde himmel, for noe svada. Du er jaggu i storform om dagen, skikkelig fart på svadageneratoren. Anonymkode: dfeb1...2b2
  23. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Så bra du ble positivt overrasket 😅☺️ Jeg må innrømme at like etter at mine fine svigerforeldre døde var jeg bitter en stund. Men heldigvis er jeg forbi det, man må jo akseptere situasjonen og gjøre det beste ut av den. Men det tok tid! Har hjulpet veldig at mannen min har hatt det samme fokuset, altså at vi skal gjøre det beste ut av situasjonen vi fire ☺️ Anonymkode: 83033...f61
  24. Anonym bruker

    Foretrukket lukt på en mann...

    Musk med Musk. Det ville vært bra en kveld eller to 🙃 ikke mer. Men det hadde nok holdt i lange baner. Anonymkode: 4d2c1...c1e
  25. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Synes planen om en reise er riktig god. Anonymkode: d3e71...0ee
  26. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Takk for svar. Hyggelig at dere alle var så positive til at vi evt. kan ta en hyggelig tur i stedet for konfirmasjon ☺️ Forventet ikke slik respons. 😀 Anonymkode: 83033...f61
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...