Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Flere som er født inn i et lukket trossamfunn?? Anonymkode: c690a...673
  3. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Det er jeg, takk. Men alle vil ha kake, så jeg kommer ingen vei. Hi Anonymkode: 6f036...d56
  4. Østerdølen

    Å Google pasientene på sykeheimen

    Nå må du rulle inn puppa!Dette er jo bare vissvass!Stalking og google er to helt ulike ting!Snakk om å drite seg ut,da!🤣🤣🤣
  5. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Haha, jeg er i grunn helt enig! Ett alternativ som slo veldig an, toast. Den kan lages av f eks superbrød, slik at det er litt fullkorn/næring å spore. Optimalt kosthold blir det nok aldri i en kiosk, for det skal også selge unna. Men litt bedre enn bare sukker og hvetemel i hvert fall, uten å gå på bekostning av potensielle inntekter. Anonymkode: 937c1...09d
  6. Anonym bruker

    Å Google pasientene på sykeheimen

    Det har jeg gjort. Men jeg vil gjerne at du linker til der det står at det er stalking å google pasienter. Jeg kan ikke ta ditt ord for at det er slik som du sier. Anonymkode: 0a85a...fcf
  7. Hva er styrete med det? Anonymkode: 121de...d61
  8. Anonym bruker

    Foretrukket lukt på en mann...

    Ja, alt er mine ord. Det er det jeg kjenner av lukter og som jeg ser for meg når jeg er nær mannen min ja. Svalestup i en herlig sommereng en midsommernatt. ❤️ Hverken poet eller noe slikt i bunnen. Men bruker ofte ord for å visualisere tanker, ideer og følelser. Har gjort det siden jeg var liten og lærte meg å lese og skrive. Elsker å lese gode bøker som klarer å dra meg inn i fortellingen og sette ord på ting. Da ser jeg for meg alt inne i hodet mitt i bilder. Litt hobby poet kanskje? Anonymkode: 62981...709
  9. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Jeg sa ja, til å ta med noe å bite i til aktivitetsdagen i dag. Valgte å ta med frukt, aldri igjen, det er dyrt. Neste gang lager jeg kake eller boller, elsker egentlig å bake, men hadde ikke tid denne gangen siden jeg ble spurt i går. Anonymkode: f121f...169
  10. Nei, men har tenkt tanken . Foretrekker å drikke med sugerør når jeg har brus på boks, så sjeldent jeg drikker direkte fra boksen . Men har drukket mange Cider og Red Bull uten å vaske boksen ja. Anonymkode: 49c89...455
  11. Anonym bruker

    Noen som har only-fans her?

    Jeg har jobb men inntekten er kun nok til akkurat det faste. Jeg vurderer å starte only-fans konto for å spe på inntekten. Har noen erfaring med det? Anonymkode: ce27e...497
  12. Anonym bruker

    Kveruleringens dag på DIB?

    Ditto😊 Anonymkode: 17349...095
  13. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Fordi det drar inn enormt mye penger i kiosken. Anonymkode: 4a61a...1f2
  14. Anonym bruker

    Å Google pasientene på sykeheimen

    Les tråden. Anonymkode: 6f53f...5c0
  15. I dag
  16. Anonym bruker

    Å Google pasientene på sykeheimen

    Du må gjerne linke til hvor det står at det er stalking å google pasienter. Anonymkode: 0a85a...fcf
  17. Anonym bruker

    Hvordan forandre passord på hotmail?

    Hotmail er nå outlook, så du logger deg på her. Glemt passord og lager deg et nytt. https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=150&ct=1713977810&rver=7.0.6738.0&wp=MBI_SSL&wreply=https%3a%2f%2foutlook.live.com%2fowa%2f%3fnlp%3d1%26RpsCsrfState%3d1f2c141b-5f6b-5d8c-d095-5cd1edf908b4&id=292841&aadredir=1&CBCXT=out&lw=1&fl=dob%2cflname%2cwld&cobrandid=90015 Anonymkode: 01b47...8dc
  18. Anonym bruker

    Å Google pasientene på sykeheimen

    Jovisst, det å tilfeldig google pasientene er like ulovlig som det å kjøre tilfeldig forbi huset til eksen eller parkere tilfeldig ved jobben til eksen eller andre ting som man prøver å påstå at er tilfeldig, men som selvfølgelig ikke er tilfeldig. Stalking, kalles det. Skremmende, hensynsløs adferd. Og overfor sårbare pasienter er det ekstra graverende. Anonymkode: 6f53f...5c0
  19. Det er visstnok flere bakterier på en slik boks-topp enn det er på en doskål Anonymkode: 85c57...9de
  20. Nei, det har jeg ikke gjort. Men det har hendt jeg har tenkt på det.
  21. Østerdølen

    Å Google pasientene på sykeheimen

    Snakk om å overreagere.Selvfølgelig hadde ikke politiet gjort noe med det, google er ikke ulovlig på noe vis.
  22. Nei, aldri, men når man tenker over det, burde man kanskje...
  23. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Du kan jo selv verve deg frivillig til å være i dugnadskomite, være fotballtrener, lagleder, styreformann i borettslaget, FAU-leder….. you Name it! Ds slipper du å bake. Og du kan evt være med å vedta nedleggelse av både kiosk og 17-mai arrangement! Anonymkode: 3a455...8ca
  24. Anonym bruker

    Sex med en som er dobbelt så stor som seg

    Det er ganske utfordrende om stakan har en stake som matcher;) og om det er det eneste som funker blir det uansett kjedelig Anonymkode: e7327...090
  25. Anonym bruker

    Å Google pasientene på sykeheimen

    Nei, vettu hva! Det å kreve at andre skal forklare deg norsk lov, og bli frekk når de ikke vil det, det er det som er å være bedriten drittunge. Fei for egen dør, du. Anonymkode: 6f53f...5c0
  26. Nei, jeg gjør stort sett ikke det. Det var vel noen som døde av dette en gang, derfor enkelte begynte å vaske toppen. Men å drikke av boks…nei, det er noe styr. Foretrekker flaske eller glass uansett. Anonymkode: 85c57...9de
  27. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Takk til alle som tør og vil si fra. De gjør alle mer godt enn de som hiver i seg selv og ungene alt av drittmat som ikke gjør noen godt. Anonymkode: 3567b...c81
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...