Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    Ujevn søvnrytme betyr stor variasjon i søvn fra dag til dag, hver dag. Ikke av man forskyver døgnet litt i helgene Anonymkode: 0c035...cf5
  3. Anonym bruker

    Utbrent, tilbake på jobb.. utbrent igjen?

    Jeg tror du har misforstått litt. Men: Ved gradert sykemelding kunne ikke jobb tilrettelegge. Jeg ble derfor mer sykemeldt (og gravid) og da 100% sykemeldt. Vi har hatt samtale før jeg startet og vi har snakket om det utfordringer jeg jo var usikker på skulle gå. Det er, så langt det går tilrettelagt- men jeg er redd det ikke er nok. Men det er også veldig tidlig å si, for det å er jo generelt litt hardt å sjonglere baby i hus og arbeidsliv 😊 Anonymkode: 10e02...570
  4. Anonym bruker

    Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?

    Lys lilla og lys brunbeige Anonymkode: 7328d...0f1
  5. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Neida, de aller fleste klarer fint å forholde seg til meningsinnholdet uten å krangle på semantikken. Her er det de som krangler, som tat feil, og det er de veldig klar over selv - ellers hadde de ikke gjort det. Anonymkode: dd07b...27e
  6. Anonym bruker

    dyson eller ryobi

    Dyson er KJEMPEBRA! En helt annen klasse enn andre håndholdte støvsugere. Vi hadde Ryobi før (hadde hageutstyret også så kunne bruke samme batteri). Men har Dyson nå og er kjempefornøyd!!! 10 av 10 Ryobi var på langt nær så bra Anonymkode: 62b5a...255
  7. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    Ja, det kan det Anonymkode: 9046c...1d4
  8. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    For meg gjør det definitivt det, men folk er helt sikkert forskjellige; og mange er mer tilpasningsdyktige og har bedre sovehjerte enn meg, og da er nok ikke det er problem for dem å forskyve søvnen om helgen. You do you 😁 Anonymkode: a89ef...31f
  9. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    Nei. Det kan det ikke. Anonymkode: fb938...0ed
  10. mamma til adhd gutt<3

    Barn på trampolinen om morgenen

    Det er ofte greit å tenke over bruken av alle og ingen når man hevder hva andre gjør eller ikke gjør. Det er nok saken her. Med mindre man er flue på veggen i alle hjem faller påstanden på egen urimelighet.
  11. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    Men kan det å forskyve søvnen et par timer to-tre av ukens dager betegnes som ujevn søvnrytme? hi Anonymkode: 82ee8...89f
  12. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Jeg satte pris på innlegget ditt, jeg i allefall ☺️ HI Anonymkode: 83033...f61
  13. Anonym bruker

    Utbrent, tilbake på jobb.. utbrent igjen?

    Du har jo vært borte fra jobb veldig lenge, nærmere to pr med sykmelding og permisjon? Det naturlige ville vært om du hadde en samtale med arbeidsgiver når du kom tilbake til jobb. Både i forhold til sykdom, ny familiesituasjon, arbeidsoppgaver osv. arbeidsgiver skal tilretteleggge for ALLE arbeidstakere slik at arbeidshverdagen er forsvarlig. Men da må du snakke med arbeidsgiver og forklare hvordan du har det. Når du spør her hvorfor lenge du skal prøve før du snakker med leder om tilrettelegging så lurer jeg oppriktig på hva du mener? Dersom du tenker at arbeidshverdagen din i dag ikke er forsvarlig, så må du selvfølgelig formidle det til arbeidsgiver nå. Der er ingen grunn til å vente. Anonymkode: 56f62...a31
  14. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Kanskje noen syns det er fint fordi jeg er ærlig og reflekterer? Anonymkode: ce7a7...e32
  15. Anonym bruker

    Kveruleringens dag på DIB?

    Det er ikke alle som sitter klar til å svare innen et kvarter, vet du. Noen av oss har ting som skjer utenfor DIB. Anonymkode: 7aa18...d3d
  16. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Det er det vel ikke. Det er stooor forskjell på bydelene og på by og bygd. Anonymkode: dd07b...27e
  17. Anonym bruker

    Kveruleringens dag på DIB?

    Jeg spurte om du kunne fotklare, så har du revurdert? For ofte kommer utsagn her av frykt og usikkerhet, og det er greit å føle det, men vær ærlige da og ikke sleng ut ting dere ikke kan svare for? Anonymkode: 4f9cd...4a0
  18. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Hjelpes som du tar av Anonymkode: 73d21...f55
  19. Anonym bruker

    Kollegaen min har nå influensa for tredje gang siden november

    Ingen har influensa så ofte 😂 har ei sånn i gata her. Ute å sykler med ungene mens hu har influensa, for martyr som hun er må jo noen underholde ungene Anonymkode: 1dc7d...f0e
  20. Anonym bruker

    Kollegaen min har nå influensa for tredje gang siden november

    Jeg jobber med ei. Hun har influensa en gang i måneden. Helt konsekvent. Hele året. Facinerende. Anonymkode: d7956...05e
  21. Anonym bruker

    Kveruleringens dag på DIB?

    Kan du forklare? Anonymkode: 4f9cd...4a0
  22. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Alle i ditt område er ute og jogger fra klokka 6, ingen ligger til klokka 10 i helgene? Særlig 🤣 Det er statistisk usannsynlig. Anonymkode: 770db...ef1
  23. Anonym bruker

    Kveruleringens dag på DIB?

    Dette innlegget var jo virkelig eksemplarisk kompleksfylt. Anonymkode: 01e58...23a
  24. Anonym bruker

    Kollegaen min har nå influensa for tredje gang siden november

    Ja, er man gørrsjuk i en uke, og deretter frisk, så minner det mer om influensa enn om andre ting. Så kaller man det det, selv om det sikkert er en god blanding av diverse viruser. Anonymkode: c4b2a...b90
  25. Anonym bruker

    Kollegaen min har nå influensa for tredje gang siden november

    Jeg også hadde 3 X én uke sykdom nesten på rappen over to måneder. Mennesker sliter enda med immunforsvaret etter nedstengningen. Ingenting å oppsøke lege og føle seg spesiell av. Dessuten, det er jo helt åpenbart at denne damen ikke gidder å diskutere dette med HI. Av god grunn. Anonymkode: c4b2a...b90
  26. Anonym bruker

    Kollegaen min har nå influensa for tredje gang siden november

    Spiller det så stor rolle hva hun kaller det, da? Hun har tydeligvis vært såpass syk at hun har ment at det var influensa. Om dere insisterer på at det var kraftig forkjølelse og ikke influensa - jeg tror jeg ville ha brukt energien min på noe annet... Anonymkode: ef06a...b0b
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...