Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?

    Dus lilla, knall oransj. Anonymkode: c2be8...1f6
  3. Anonym bruker

    Å ikke ville kalle baby om det blir en gutt etter mannens død far?

    Det klarer man sikkert å formidle uten å snakke om egne oppkallingstradisjoner? Det viktigste her er at hi og mannen skal velge et navn begge ønsker. Anonymkode: 6b456...b3f
  4. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Det synes jeg høres ut som en veldig fin ide. Anonymkode: 7daff...a2a
  5. Anonym bruker

    Hvor mange solomødre i Norge?

    Haha, og det kom rett fra munnen til en incel. Anonymkode: cf087...2a0
  6. Anonym bruker

    Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?

    Vi har kalde fargekombinasjoner her hjemme. Grått gulv, blå vegger og hvite møbler. Det som bryter opp er pynt og bilder med jordfarger. En stråkurv, grønne planeter og lignende. Jeg har forøvrig en kjole i oransj og rosa. Det høres helt krise ut sammen, men er skikkelig fint. Anonymkode: 4cdc0...8c1
  7. Anonym bruker

    Hvor mange solomødre i Norge?

    For mange. Kvinner klarer ikke å holde på en mann, derfor er det så mange tapere som benytter seg av det de ikke klarer få fra en mann naturlig. Anonymkode: cb5cb...84f
  8. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Absolutt! Jeg kjenner flere i deres situasjon, og de har reist på helgetur i stedet for selskap. Det er en god løsning 👍🏼 Anonymkode: 8853e...19e
  9. Anonym bruker

    Foretrukket lukt på en mann...

    Anonymkode: 78015...c5e
  10. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Det er jo de usiviliserte neandertalerne som ikke evner å ta hensyn til folk rundt seg som burde bosette seg et annet sted. Helst laaangt uti skauen der de er usynlige for andre. Anonymkode: 770db...ef1
  11. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Dette er noe jeg har lurt litt på, men hittil dyttet tanken bort hver gang. Men eldste er nå 10 år så det er jo ikke såå mange år igjen til konfirmasjon blir et tema. Vi har vært uheldige. Vi har ingen nær familie. Mannens foreldre døde begge to tidlig. Jeg kan ikke ha kontakt med min egen mor, og faren min bor i et annet land og er ganske uinteressert og vi har et veldig perifert forhold. Ikke har jeg søsken heller. Mannen min har én bror, som egentlig har mer enn nok med seg selv og egne problemer. Så vi kunne evt invitert han. Venner? Vi hadde en god del venner før vi fikk barn, men i år med kolikk og dårlige netter og foreldre som var syke og døde mistet vi egentlig kontakten med de fleste. Nå er de ganske perifere. Har noen venner fra barndommen som jeg treffer noen ganger i året. Da treffes vi uten barn. Vi har noen gode familiemedlemmer lenger ute (noen av våre egne tanter og onkler), men de bor svært langt borte og har aldri hatt så mye med våre barn å gjøre. I hverdagen oppleves ikke dette spesielt vanskelig. Vi har det fint som en kjernefamilie. Vi er kjernefamilien i jula også og det går helt fint. Men dager som konfirmasjon er det jo stor forventning fra samfunnet og alle om at der skal det være stor familie (viser til den andre tråden om hvor mange kaker). Har noen noen gode tips til hva vi kan gjøre? Vi er ikke så glad i sånne selskaper eller å arrangere dem heller (og har ikke så mye erfaring med det naturlig nok). Kan vi for eksempel foreslå en kul ferietur i stedet for konfirmasjon? Anonymkode: 83033...f61
  12. Anonym bruker

    Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?

    Blått er evighetens farge og jeg liker den, og enda mer jordfarger som er ekte farger ( som fins naturlig i naturen. Grønt er min favoritt, men jeg blir så stucked i favorittene, og nå måtte jeg ha mer inspirasjon. Det var noen sprelske og gode ideer her 🙂 Det går mye i blått, brunt og grønt her. Anonymkode: 220e0...f0e
  13. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Jeg tok det absolutt ikke som en provokasjon. Fikk meg bare til å trekke på smilebåndet ☺️ Anonymkode: d6546...8d8
  14. Anonym bruker

    Hvor mange solomødre i Norge?

    Her trekker du feilaktige slutninger. Ivf trenger ikke være med donorsad, man kan også få ivf med partners sæd. Single kvinner som blir gravid med dinor trenger ikke nødvendigvis ivf, mange kan klare seg med inseminering. Ivf er det som ofte kalles prøverør, når kvinnens egg tas ut, befruktes utenfor kroppen, for så å settes inn i kvinnens livmor. Dette gjøres hvis kvinnen har fertilitet problemer. En singel kvinne som ikke har fertilitet problemer vil kunne bli gravid med inseminering, der de rett og slett sprøyter inn donorsæd. Anonymkode: d13d7...94e
  15. Anonym bruker

    Foretrukket lukt på en mann...

    Musk only. På både kvinner og menn, men jeg tolererer fint fersk svette altså, og jeg kan like andre parfymer og dufter også. Men Musk er og blir den nydeligste duften. Den er euforisk hvis man ikke dynker seg, om det er nødvendig å tillegge. Anonymkode: 4d2c1...c1e
  16. Kathrine.

    Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?

    Blått og brunt
  17. Anonym bruker

    Foretrukket lukt på en mann...

    Foretrekker ingenting. Jeg har ikke luktesans 😅 Anonymkode: f479b...f39
  18. Anonym bruker

    Foretrukket lukt på en mann...

    Både kvinner og menn utsonder jo feromoner gjennom svetten for å tiltrekke seg det motsatte kjønn, og alt det der. Men hva foretrekker du? Hvordan bør en mann lukte? Liker dere fersk svette lukt, eller bør han lukte parfyme? Anonymkode: ca118...19c
  19. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Så fordi dine unger må bråke klokka 7 så skal alle andre rundt flytte?! Anonymkode: 39f1f...d2b
  20. Sommer er best

    Barn på trampolinen om morgenen

    Selvfølgelig ikke. Men bør de høres kl 7 søndag morgen og kl 23 hver kveld?
  21. I dag
  22. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Æsj Anonymkode: d861d...590
  23. Anonym bruker

    Tips til å gi for "kjøkkenhjelp" i konfirmasjon?

    Når folk tilbyr seg tjenester og jobb, så er det helt naturlig å spørre hva de forventer ( eller krever ) av betaling. Tilbyr du andre selv eller spør, er det like naturlig å si hva man betaler. Så med andre ord, spør. Så kan dere komme til et kompromiss eller takke ja eller nei. Anonymkode: 41dfa...6a8
  24. Anonym bruker

    Har du økonomi som tilsier at du kan gjøre det du vil?

    Ja, det kan jeg. Vi har veldig god økonomi. Anonymkode: c2e7f...8f0
  25. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    De som får livet sitt ødelagt av at noen unger er utendørs og hopper. Hadde de vært normalt utrustet hadde de jo enten lagt seg tidligere, brukt ørepropper eller bosatt seg et annet sted. De som krever at alle skal fly etter deres pipe. Anonymkode: dd07b...27e
  26. Anonym bruker

    Person med vrangforestillinger - trenger litt hjelp

    Nope. Anonymkode: 08ab1...7a3
  27. Sommerkroppen 2029

    Barn på trampolinen om morgenen

    Nei du har helt rett😂
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...