Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Anmelde far for manglende bidrag?

Kan man anmelde for slikt? Om man har bidragsgjeld tar nav seg av skyldig beløp. Hva mer kan politiet gjøre når nav allerede krever inn penger og oppretter tvungen trekk i lønn? Anonymkode: df441...b0b
  3. Første90

Tanken gjør meg sjalu....😔

Jeg kjenner meg igjen i dine savn, men jeg vet at de har jeg hatt den opplevelsen med har ikke vært snille, gode fedre eller noen til å stole på. Man kan ikke få i pose og sekk, og jeg vet hvilken jeg ville valgt any day. Finn ut hva som pirrer deg og do your thing. En kan ikke gjøre alt for en annen, uansett hvem man ender opp med.
  4. Anonym bruker

IS-barna

Håper at folk slutter og stemme på det blåblå partiet de er umenneskelige og uten sympati! Dette er jo ett veldig godt eksempel. Sier at invandrere er en trussel mot norskt sammfunn og norsk verdi men hat klarer det blåblå parti og skape fint selv. Ikke ønsker de og inkludere de i fellesskapet men heller diskriminere. Og de kommer ikke til og hjelpe norskt samfunn at de ikke ønsker og hjelpe sine egene borgere barn i syria. det kommer til og bli langt verre og ett langt større hat mot norge og norskt samfunn om det er slik de skal holde på. Og lyve og sitte og si at barna ikke tilhører ISIS og at barna tilhører norge og er norge sitt ansvar også plutselig sier man at man ikke skal hjelpe det blir alt for dumt. De er norge og verden sitt ansvar. https://www.tv2.no/a/10461284/ Anonymkode: 69d6e...cd1
  5. Anonym bruker

Muligens rotet meg opp i feil fyr

Nå vet jeg jo ikke helt sikkert om det var han som var her igår da,men er bare han jeg kan tenke meg at det kan være. Anonymkode: 5e70e...325
  6. Anonym bruker

Om han blir truende så ubehagelig så kommer jeg heller til å levere småen på skolen selv eller få hjelp av mamma noen dager så det er ikke krise. Skal kontakte politiet om han blir truende. Anonymkode: 5e70e...325
  7. Anonym bruker

Hjelp, dette hørtes lite trivelig ut.....! 😳 Anonymkode: aa659...e75
  8. Anonym bruker

Bra du har snakket med husverten. Hvis han nå blir ubehagelig eller truende - gå til politiet! Og spør da også om råd om hvordan du skal forholde deg til det at han har den stillingen han har, som krever noe kontakt innimellom. Arbeidsgiver kan ev. også kontaktes, men det hadde jeg ikke gjort uten å ha snakket med politiet først! Anonymkode: 5ada2...8f4
  9. Anonym bruker

Anmelde far for manglende bidrag?

Har ikke erfaring - men ville sjekket det ut. Ville i så fall ha gitt ham en sjanse - betal, eller bli anmeldt. Parallelt ville jeg gått via Nav og fått bidraget gjennom dem. Da blir han skyldig Nav. Hvorfor betaler han ikke? Anonymkode: 91030...47d
  10. Anonym bruker

IS-barna

Om norge ikke klarer og forplikte seg så synes jeg det blir feil av norge og forplikte seg om de ikke klarer det så får de melde seg ut av barnekonvensjonen så får heller de andre europeske skandinaviske usa canada latin amerika ta i mot norske ISIS barn selvom jeg synes det blir helt feil og hårreisende umenneskelig av norge og ikke ta i mot norske ISIS barn og mødrene/fedrene deres det kommer til og bli mye verre og ett mye større svik de uskyldige barna kommer ikke akk til og se opp til norge når de får vite at de ikke var velkommen paga deres foreldres handlinger. Tilogmed erna har jo gått ut og sakt at de norske ISIS barna ikke tilhører ISIS eller syria men norge så da får hun får pokker meg ta dem i mot også https://www.tv2.no/a/10461284/ Anonymkode: 69d6e...cd1
  11. Anonym bruker

IS-barna

Joda, men jeg har bare ikke helt troen på spesielt det blåeste partiet i regjering, og det er jo de som reelt styrer, Erna er bare gallionsfiguren til Siv. Det er i deres interesse at det å hente disse barna hjem ikke skal gå bra. Så å trenere saken, kanskje skape større problemer, det er i deres interesse - da kan de komme og si at dette har de advart mot. Politikk og makt, ikke noe annet. Så de vil trenere det å hente barna hjem så lenge de kan, tror jeg dessverre. De gjør det nok til slutt, noe annet vil jo føre til politiske problemer internasjonalt, men det tar tid før det skjer. For barnas skyld håper jeg at jeg tar veldig feil. For tre dager uttalte vår tidligere justisminister følgende: https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/mRK05g/Per-Willy-Amundsen-bruker-ordet-selvskading-om-a-hente-IS-kvinner-og-barn-til-Norge?fbclid=IwAR2FoGR0utVPIRCL-F65AeF1m59MA-LpsY_pB7OLgRN14zR0QYqjOHDqzVo I Danmark løser de det med at de fratar IS-barna sitt danske statsborgerskap. Anonymkode: 16e7b...f65
  12. Jeg tror at altfor mange deler og kommenterer helt ukritisk uten å sjekke hverken fakta eller kilder Anonymkode: 1a4d8...cc4
  13. Pashla

IS-barna

De «norskfødte» barna som sitter i syriske flyktningleire er et tosifret antall (+/- 35 stk) som er i småskolealder eller nedover. (Og om det hadde vært noen eldre barn med: det er uansett ikke de som er ansvarlige for foreldrenes handlinger.)
  14. Anonym bruker

Hva er en snobb?

Det er folk som tror de er "for fine" for det meste. Ting skal være dyrt, klærne skal alltid være pene, fin bil, gå på dyre restauranter osv. Oppførselen må være perfekt. Anonymkode: 97c1a...b53
  15. Ytringsfrihet er ikke å bli hørt. Ingen har «krav» på et publikum. Sier man dumme ting, fortjener man å ignoreres.
  16. Hei, Barnefar har ikke betalt bidrag på nærmere 8 mnd og jeg må ærlig innrømme at jeg vurderer å anmelde han. Er det noen som har gjort det? Anonymkode: c926e...5c5
  17. Anonym bruker

Er den positiv?

Tusen takk🥰 Gratulerer så mye til deg også. Så gøy å høre 😁✨ Anonymkode: 8f5d5...10b
  18. Anonym bruker

Er den positiv?

Jeg slutta på p-pillene i januar var det vel. Så har ikke akkurat prøvd veldig lenge nei. Plutselig klaffet det 😁✨ Anonymkode: 8f5d5...10b
  19. Anonym bruker

Hva er en snobb?

Jeg tenker at jeg kjenner flere som er snobbete på noen områder. Feks kjenner jeg flere matsnobber, musikksnobber og interiørsnobber. De er opptatt av å signalisere at de har avansert smak, de tror de er originale i sin søken på unike og eksotiske opplevelser. De er opptatt av å kjenne til god og eksklusiv vin, musikken kan godt være sær og lite tilgjengelig for den gemene hop, og de handler selvsagt ikke møbler på IKEA. I vår kultur handler ikke dette om penger, da du kan tjene godt uten å ha et høystatusyrke. Det handler heller om sosial kaptial; om å være kultivert, dannet, forstår hva som er korrekt. Jeg liker MYE bedre å omgås spontane, ekte mennesker, som gjerne innrømmer at de ser på reality, handler på IKEA, og synes charterferier er toppen. Anonymkode: f96b4...c37
  20. Anonym bruker

IS-barna

Synes det er merkelig om norge ikke kommer til og gjøre noenting. norge har og er forpliktet seg til barnekonvensjonen og de må bidra i følge loven! Hva vil skje om de driter i det da? Vil evt andre land ta i mot de norske ISIS barna da? Frankrike vet jeg retunerer sine borgere fra syria har sett at tyskland nå gjør det også. også er det snakk om at svergie tar i mot sine borgere eller er på vei til og gjøre det. Da er det vel på tide at norge også gjør en innsats også! Anonymkode: 69d6e...cd1
  21. Anonym bruker

Hva er en snobb?

Som er meget «fin» på det. Det meste må koste mye penger. Feks dyre klær, sko og kjører dyr bil. Sånn er det her jeg bor hvertfall .. Anonymkode: 76a45...e9b
  22. Anonym bruker

Jeg er fullt klar over at han nok kommer til å bli veldig ubehagelig når jeg kutter han ut,det er også en grunn til at jeg har utsatt det. Men etter episoden igår så må jeg bare få han ut av livet mitt. Han har bare en "bringe barna fra A til B stilling" så han har ikke så mye med skolen å gjøre,men det betyr at jeg av og til må kontakte han og omvendt. Har allerede sagt ifra til husverten at jeg føler meg utrygg på denne personen og at jeg er redd han kan gjøre meg noe. De har sagt at de skal være oppmerksom på hvis han kommer tilbake. Anonymkode: 5e70e...325
  23. Anonym bruker

IS-barna

Men de kan jo ikke bare drite i medlemskapet norge er forpliktet seg til når det kommer til de internasjonale barnekonvensjonen? De har jo forpliktet seg?! Om ikke norge kommer til og løfte en finger for de uskyldige ISIS barna så kommer de vel til og få både european union og (UDHR) på nakken? Og det tviler jeg på at de ønsker noe må norge gjøre og noe vil de vel forhåpentlighvis gjøre uansett om de vill eller ei tenker nå jeg. når de forplikter seg til den internasjonale barnekonvensjonen så er det ting de må være med på og bidra til selvom det idiotiske blåblå ikke liker eller ønsker det. Anonymkode: 69d6e...cd1
  24. Domenic

Meget klokt råd!
  25. Anonym bruker

Hva er en snobb?

En snobb er et menneske som er en sosial klatrer. En som streber oppover. Anonymkode: 66316...ed2
  26. Frukt og fiber fra apoteket. En solid dose med kiwi:) Anonymkode: 4ce26...156
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden