Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Den perfekte mor, påan igjen

    Får bare opp forslag til kontoer å følge på fb😬

    Og det er ikke første gang. Plutselig er hele feeden min utelukkende annonser og forslag til kontoer jeg kan følge. Synes det til vanlig er generelt lite vanlige innlegg fra venner som før, men heller ulike gruppeinnlegg som vises. Det kan jo selvsagt være at folk ikke skriver så mye på sin egen vegg lenger, men bare følgeforslag er jo kjedelig. Er det bare hos meg det blir slik?
  3. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Jeg er ufør selv, for meg er det der altfor mye. Jeg får til bare å hjelpe barna på morgenen før skolen, sender de av gårde og sove resten av dagen. Skriv ned alt du gjør på en liste. Da blir det svart på hvitt. Så gjør mannen din det også. Så ser dere det, hvem som gjør mest. Og det er nok deg/ vi kvinner uansett. Mye usynlig jobbing. En blemme jeg gjorde rett etter ulykken, var å gjøre " alt" for å kompensere for at stakkars kjæresten min var sammen med meg som " bare" var hjemme og mye syk. Anonymkode: 66ffe...937
  4. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Ja, om du har oppdratt dem til det. Det er noen av oss som har gitt ungene bedre verktøy i livet enn det der. Anonymkode: e17fa...8d5
  5. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Man trenger det jo ikke bokstavlig, men det er en grei måte å få inn penger til laget på. Vi handler alltid i kiosken fordi det er en hyggelig måte å støtte laget på. Anonymkode: 5344e...52c
  6. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Hva gutta her bruker månedspengene sine på er opptil de, men er de tomme på dag to er det kjedelig for dem. De får 400 kr i måneden som de kan bruke på hva de vil. De har lært at det er lurt å spare og ikke bruke alt på en gang. Vis de vil på kino eller Bowling får de klart mer penger av oss. Synes den moren er for streng, bare vent til de begynner på videregående da er det boller og monster hver dag. Anonymkode: 87d2f...a38
  7. Anonym bruker

    Hvordan tjene penger.

    En tommelfingerregel er vel at om kostnadene (utstyr) er omtrent like store som inntektene regnes det som hobby. Hvis man har tjent 40.000 på egenlagde malerier siden februar høres det ut som man bør vurdere å kontakte Skatteetaten og spørre litt for å ha sitt på det rene. Anonymkode: bee67...009
  8. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Jeg er ikke ufør, men mannen min jobber kveldsvakter hver 4 uke. Jeg har også måtte forklare til han at han må gjøre ting på dagtid når han er hjemme. Og jeg legger som regel barnas lege og tannlegetimer i dosse ukene som han da må følge opp. jeg må følge opp barna og deres aktiviteter, middag og lignende på kveldstid. Jeg går skole I tillegg og sitter derfor mye å leser etter at barna er lagt. Anonymkode: ac7e5...37e
  9. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Tenker det er helt ok at hun har regler for sitt barn, men du kan jo forklare hva avtale du har for ditt barn. Her går de i 7 trinn og går forbi butikk hver dag. En gutt i klassen til mitt barn, kjøper seg en Monster og chipspose hver dag etter skolen…. Men jeg ringer ikke mora og sier det, det er jo de som gir han penger . Min sønn får og penger, men vil ikke bruke det på slik, og det er hans valg( noe jeg er glad for). Anonymkode: 9c054...0fc
  10. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Hvorfor har du ham egentlig? Anonymkode: 62209...82e
  11. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Ja da har han fri til å gjøre akkurat det. Så du får hvilt Anonymkode: ac7e5...37e
  12. Anonym bruker

    Andre som ser gravid ut? Hvordan mestrer du det?

    Først en tur til legen for sjekk på at det ikke er noen annen grunn til at magen buler enn overvekt, deretter velger du klær som sitter pent og begynner å bevege deg mer samtidig som du spiser litt mindre. Legg vekt på øvelser som bedrer holdningen din og styrker mage og ryggmuskler i tillegg til utholdenhetstrening. Anonymkode: 6b158...a2e
  13. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Det er helt normalt at eldre barn og særlig ungdommer handler seg noe godt, rart av moren å reagere på det og gi beskjed til deg. Anonymkode: 4bab3...ebf
  14. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Skjønner ikke at dere med 9-10 åringer må svare her. En ungdom må selvfølgelig få lov til å gå på butikken når ungdommen selv har lyst til det. De skal faktisk snart ut i verden alene. Anonymkode: bda8a...ed1
  15. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Vi trenger ikke det nei. Det er totalt unødvendig. Vi kjøper aldri noe, mine barn sjekker ikke engang kiosken. De vet at vi har med mat og drikke. Anonymkode: dd523...b15
  16. Anonym bruker

    Andre som ser gravid ut? Hvordan mestrer du det?

    Hva med magetrening kombinert med kostholdsplan? Sikkert ikke svaret du vil ha, men om du sliter med at du ser gravid ut og mistrives med det så er det nærliggende å tenke at du bør gjøre noe med det for å forandre det. Ellers må du jobbe med å godta det. Følg @camillalor på Instagram om du vil jobbe med å godta det, hun er kjempegod på å bygge selvtillit med kroppen hun har (alla «trives i din egen kropp»). Anonymkode: 279e4...a4c
  17. Hei! Jeg bare lurer på om noen her har Erfaring med Levity invisible hipster som man får kjøpt på "tights" nettbutikken? Jeg liker best hipster modell på truser også er det jo veldig greit at de er invisible og ikke synes igjennom og 150 kr for 3 stykker er jo en veldig grei pris da. MEN! Hvordan er de i kvalitet? Holder de mange vask og varer lenge? Noen truser jeg har kjøpt tidligere feks på HM føler jeg jo mister fasongen og stretchen blir dårligere etter bare noen få vask... Jeg har alltid brukt pierre robert sine truser egentlig men så synes jeg de har blitt så dyre og at kvaliteten har blitt dårligere enn feks for 3-4 år siden? Legger ved link her: https://www.tights.no/butikk/levity-3-pack-invisible-hipster-black-white-sand/ Anonymkode: deb99...5ed
  18. Hva er hensikten med å bare skylle av? Det fjerner jo ikke bakteriene. Man må jo desinfisere den hvis det er bakterier man er redd for. Anonymkode: f12eb...1e0
  19. Anonym bruker

    Hvordan er det å gå fra enebolig til tomannsbolig?

    Jeg gjorde det, flytta fra enebolig til tomannsbolig. Ulemper: egentlig bare de åpenbare grunnene. Man deler gjerne parkeringsplass, man må ta mer hensyn mtp lyd osv. Måking av felles parkeringsplass må arrangeres, ene måker oftere enn andre… Gjester til naboen parkerer på din side så du ikke kommer deg ut av garasjen.. +++ Spørs litt hvordan hus/parkering osv er lagt opp da. Vertikal eller horisontaldelt? Uansett mindre privatliv i en tomannsbolig. Veldig nært på de i andre delen. Med enebolig slipper man det i samme grad. Jeg kan ikke se noen fordeler, hva skulle det vært? Det er kanskje rimeligere enn enebolig? Jeg savner enebolig. Anonymkode: 10be5...86f
  20. Anonym bruker

    Hvordan stille opp mot noen som vil knuse en?

    Ja. Dessverre. Det er disse to valgene, bytte jobb eller ta kampen. Jeg sa opp, men tok delvis kampen også. Min fordel var at vedkommende hadde flere på lista si og jeg hadde mye lengre fartstid. Jeg loggførte alt og sa minst mulig. Beskjeder tok jeg så langt det var mulig skriftlig. Mange situasjoner du har lyst til å reagere, men for din egen del, lurt å ikke si så mye. Jeg avviste kun konkrete påstander, da direkte med faktiske forhold. Men det er slitsomt å gå i hver dag og jeg sa til slutt opp for å ivareta meg selv. I mitt tilfelle var det ny eier, da var det ikke noe alternativ å få vedkommende bort fra arbeidsplassen. Anonymkode: 0a94d...779
  21. I dag
  22. Ja. Nå har vi vært gjennom den tre ganger, og alle barna har ledd tre ganger, skal vi bevege oss videre? Anonymkode: 85c57...9de
  23. Du må være funksjonshemmet Anonymkode: 121de...d61
  24. Anonym bruker

    Andre som ser gravid ut? Hvordan mestrer du det?

    Hører med alderen? Man legger ikke på seg av å være snart 40 altså Anonymkode: b2034...394
  25. Anonym bruker

    Hvordan stille opp mot noen som vil knuse en?

    Har vært ute for noe liknende tidligere, les om psykopati. Å bytte jobb før han er helt ødelagt er mest sannsynlig det beste for ham. Anonymkode: 5492a...bff
  26. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Nei, det er ikke omsorg. Det er hysterisk hønemor fakter. Anonymkode: 53d6d...7a0
  27. I går
  28. Anonym bruker

    Andre som ser gravid ut? Hvordan mestrer du det?

    Dette. Anonymkode: 14ddc...f50
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...