Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

små peniser

Jeg lå med en som hadde liten pikk engang, kjennte ikke så masse men var ung og uerfaren da. Exen min hadde litt liten (14 cm lang og tynn) vi hadde bra sex. Meeeen... jeg liker det hardt og litt vondt så liker pikker med litt størrelse på. Pusesex er sikkert greit med små pikker😏 Men jeg liker og bli fyllt opp skikkelig... men det er meg, alle er forskjellige. Anonymkode: f5c86...d2b
  3. Anonym bruker

Gå fra hverandre?

Hun har da heller ikke skyldt på ham fordi hun aborterte. Men hun visste pga. hcg-verdier målt flere ganger at hun trolig ville abortere, og hun hadde begynt å blø før han dro og hun tryglet ham om å bli hjemme for å støtte henne gjennom det som faktisk ikke bare er hennes, men også hans ansvar. De var to om å lage det ønskede barnet, han valgte å vise tydelig at han ikke prioriterer henne selv i en vanskelig situasjon. Han visste at hun mest trolig stod midt i en abort, han mente det var viktigere med en fylletur enn å bli hjemme og støtte henne - det er det han er skyldig i. Anonymkode: 91e1a...50f
  4. Anonym bruker

To menn rev ned homoflagg

Men hvorfor tenker du at du har noe med å mene noe om ‘hva de gjør’? Hvorfor mener du noe om hva voksne, samtykkende mennnesker gjør og hvordan de lever? Det er det jeg ikke skjønner i denne såkalte homodebatten. Anonymkode: 6cf2b...c07
  5. Min er 15 i august, han får være ute til 23 i helger, ellers i året, så blir 23 nå også, senere hvis jeg vet hvor han er og hvem han er med. skal være med oss på 5 ukers ferie fra 21 juni, så da synes jeg han skal få være med venner nå vi kommer hjem Anonymkode: ac588...8c5
  6. Anonym bruker

Gå fra hverandre?

Hun har jo ikke inntatt martyrrollen. Tvert imot har hun tatt initiativ flere ganger for at de sammen kan finne ut hva som ikke fungerer i kommunikasjonen i forholdet - mannen nekter og mener alt er hennes problem, til og med når hun trygler ham om å bli hjemme fordi hun er i ferd med å abortere så mener han at det å trygle ham om å bli hjemme ikke er nok til at han skal ønske å støtte henne, hun burde nekte ham å dra. Det viser i høyeste grad at de har et problem i forholdet. Hun har flere ganger ønsket å rydde opp i kommunikasjonen, han vil ikke. Anonymkode: 91e1a...50f
  7. En bekjent av oss har gått fra kone og barn pga at han ble fersket i å være utro med en gift kvinne som som har to små barn. (Jeg skriver gått fra barna også fordi de nekter å ha noe med faren å gjøre, de er alle tenåringer) De to elskende har blitt et par og tilbake sitter to partnere og flere barn i sjokk over hva som har skjedd, mens kjæresteparet stadig legger ut love you-bilder og virkelig dokumenterer sin kjærlighet. Dem om det, folk får gjøre som de vil. Men så poster de altså på Facebook at de er forlovet, mindre enn et halvt år etter at bomben sprang. Og jeg reagerer så sterkt på å se at felles venner av dem (vi kjenner mannen som gikk og ekskona hans) bombarderer kommentarfeltet med hjerter og lykkeønsker, og flere skriver faktisk ‘størst av alt er kjærligheten’! Er ikke det ufattelig dårlig stil? Hva med å ta litt hensyn til de som uforskyldt har fått sin verden helt snudd på hode? Anonymkode: 15347...062
  8. Anonym bruker

Er det slik at høye menn ...

😍 Anonymkode: 51df5...76d
  9. Anonym bruker

Hvordan si nei?! Jeg møter veggen snart!

Hadde jeg hjulpet så mange, så mye, at jeg hadde endt å bli utslitt så hadde jeg faktisk blitt skuffet om de svarte nei når jeg en gang trenger hjelp. Anonymkode: a30fe...a2d
  10. Anonym bruker

Det kan jo ikke sammenlignes og det vet du. Hva er det du har noe i mot da, hvis du ikke har noe i mot dem som personer. Hva de gjør i senga? Anonymkode: 0eaba...a8f
  11. Uff ja.. verdens største krise det der 🙄 Anonymkode: 215a0...90a
  12. voksenmann

Jaja .Vi vet jo hva slags folk som bor på Grønland da .
  13. På Snapchat Anonymkode: 37e9a...fd9
  14. Anonym bruker

Bryter ikke Norge barnekonvensjonen nå?

Forferdelig.... Norge tar alt. Blir kvalm at norge er så lett påvirkelig og tar tilbake med engang,enda de har befattet en beslutting Anonymkode: 618eb...a72
  15. Jeg ville kjølt den ned med en isbit. IKKE pill mer på den. Kjøp noe Basiron på apoteket, smør på. På torsdag må du rett og slett sminke kvisen etter alle kunstens regler. Consealer, pudder. Jeg føler med deg, har vært der selv!! Anonymkode: 98ef8...e93
  16. Anonym bruker

Potte/dotrening

dette kan dere ike bestemme ,dette kommer når barnet er klar Anonymkode: cba88...96a
  17. Anonym bruker

Hvordan si nei?! Jeg møter veggen snart!

Da håper jeg ikke dere blir sure heller hvis dere spør noen og sitte barnevakt,men de svarer Nei. Foreldrene hjelper man Anonymkode: 092dd...ae3
  18. Hvis ikke man regner med abort... Anonymkode: ea38d...1fc
  19. Anonym bruker

Barn som er snørrete hele tiden!

Renner ut ja. Som regel blankt, i det siste tykt og grønt TS Anonymkode: bed69...926
  20. Anonym bruker

Mja, du har rett i at jeg har noe imot hva de gjør, men ikke dem som personer Hater du svigermor, bare fordi hun "ikke kan lage mat"? Anonymkode: b508f...1d7
  21. Anonym bruker

Dere kristne:

Hvilken menighet tilhører du? Anonymkode: 16498...bbc
  22. voksenmann

små peniser

Tro hva du vil du .
  23. Anonym bruker

Dere kristne:

NEI Anonymkode: fa84b...704
  24. the amazing spidermamma

små peniser

'voksen' mann? Tru'kke det...
  25. Anonym bruker

Men hvorfor trenger du å mene så mye om det da? Jeg snakker sjelden om mitt syn på homofile. Det er en ikke-sak, andres seksuelle legning har sjelden noe med meg å gjøre. 🏳️‍🌈 Anonymkode: 6cf2b...c07
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...