Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Russebråk

Noen andre som bor i Tønsbergområdet som har hørt mye bråk den siste uka? Konstant høy bass til langt på natt. Noen som vet hvor de holder på? Anonymkode: a00ff...71d
  3. Anonym bruker

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke..

Har du spurt barnet ditt hvor blåmerket i skrittet kommer fra ? Anonymkode: 60ab8...4ca
  4. Anonym bruker

Trolleri, trollera..

Hva er det sykeste trolleinnlegget du noengang har lest her inne? (Ja, jeg kjeder meg i kveld) Anonymkode: eaeac...820
  5. Today
  6. Anonym bruker

Hva synes du om gaver (annet enn godteri) i påskeegget?

Hvorfor er det så vanskelig å tro at noen velger å spare små og større gaver til spesielle anledninger, og holde tilbake resten av året? Jeg gjør det. Min får innholdsrike påskeegg, julestrømper og av og til julekalender. Hun får også bra jule og bursdagsgaver. Men summa summarum kan jeg love deg at hun får mindre enn gjennomsnittet likevel. Hun har ingen fancy klær, reiser sjelden, går ikke ofte på kino o.s.v. Kan love deg at det ikke er et spennende påskeegg som gjør barn bortskjemte. Det er ettergivende foreldre i hverdagen, barn uten grenser, og barn som ikke får gleden av å ønske seg noe, og måtte vente på å få dette. Anonymkode: 8feaf...3c5
  7. Anonym bruker

Klarer du virkelig ikke forstå hva jeg skriver?? Du svarer jo på noe helt annet enn det jeg skrev! Anonymkode: ee5a0...c16
  8. Anonym bruker

Jobbintervju, er dette innafor?

Hadde Hi brukt det daglig hadde hun vel ikke spurt her... Hi, ikke ta valium før intervjuet! Innrøm heller at du er nervøs for selve intervjusituasjonen, da er du i det minste ærlig, og bare det å si akkurat det kan mange ganger redusere nervøsiteten. Ikke sett for stort press på deg selv. Om dette er riktig jobb for deg så vil de se det selv om du ev. er nervøs. Stol på det du kan og det du kan gjøre for den nye arbeidsgiveren, og formidle den erfaringen du har fra før som kan komme godt med der. Lykke til Anonymkode: 6b078...8ae
  9. Anonym bruker

Tror du du er den eneste som har opplevd overgrep? Og din opplevelse er fasit på hva man bør se etter? Da er det DU som bør klappe igjen! For jeg har også en historie, eller mer som en 3-4 historier om ulike overgrep fra jeg var 7 til 15 år. Og verken hentesveis, nordlending eller kyssing på kinnet er noen varseltrekant her. Det ALLE fagfolk imidlertid sier, er at man må se på barnets atferd og om den evt endrer seg - og jobbe med ungene, at de ikke skal holde på andres hemmeligheter og at de skal vite at det er greit å avvise kontakt de føler ubehagelig. Har ennå til gode å høre fagfolk anbefale mødre å være på vakt mot folk som har rar frisyre eller som kjerringa har gått fra fordi han er blitt for gammel. Anonymkode: e3614...131
  10. Anonym bruker

Altså, det er jo folk som bruker dette hver dag da Anonymkode: 06505...e2e
  11. Anonym bruker

Kan noen anbefale meg en serie på NetFlix?

Tusen takk. Kan du fortelle meg om Sense 8 og Black Summer? HI Anonymkode: 1a222...eae
  12. Rareste jeg har hørt. Du inviterer vel ikke på mat uten å faktisk invitere på mat? Men hvis det nå hadde blitt en slik misforståelse når jeg inviterte hadde jeg i det minste sagt at vi fikk dele på den maten vi hadde... Anonymkode: 31fee...aee
  13. Anonym bruker

Huff, det må du ikke finne på. Tusen ganger bedre med en nervøs kandidat enn en ruset. Om de ser at du er påvirket får du iallefall aldri jobben. Tror forresten spørsmålet er tull. Anonymkode: 8c90f...a7e
  14. Anonym bruker

Analsex mas

Jeg mener at man aldri, ALDRI, skal gjøre noe seksuelt man ikke føler deg komfortabel med eller som gjør vondt (!!!!) bare for å tilfredsstille en annen. Det er jo helt sykt at han skal klare å nyte noe han vet er vondt for deg! Hvis forholdet ryker pga han ikke får analsex, da får det bare ryke da. Da er han ikke verdt å holde på. Man kan diskutere og bli enige, legge kortene på bordet og fortelle om sine ønsker. Men man kan da ikke presse eller tvinge noen til noe seksuelt partneren ikke vil. At du ikke vil burde være grunn nok til å la saken ligge. Han får evt komme opp med et annet forslag til å sprite opp sexlivet så kan dere vurdere det sammen. Du får si til han at analsex er uaktuelt fordi du ikke liker det og du ikke vil tvinges til det. Så enkelt er det. Anonymkode: 12dbb...a2e
  15. Anonym bruker

Klart du ikke skal ta valium før ett jobbintervju! Klarer du ikke å stille uten å ruse deg tenker jeg at du ikke er rett person for denne jobben heller. Det er skummelt med jobbintervju, men du skal vise dem hvem du er. Anonymkode: 027ca...6dc
  16. Error 522 Ray Connection timed out Anonymkode: 4afd9...330
  17. Anonym bruker

Hun mener hvilken erfaring du har med valium. Dersom du har begrenset erfaring kan du jo teste det. Ingen her inne kan svare deg på hvordan du blir påvirket. Anonymkode: 1a5ec...ddd
  18. Anonym bruker

Kan noen anbefale meg en serie på NetFlix?

Black summer The mist OA Sense8 From dusk till dawn Anonymkode: 890b5...73d
  19. Vi fikk en melding en gang fra eks'ens søster: Hei, vi tenkte grille. Er dere hjemme? Vi svarte ja, og hun svarte at da kommer de iløpet av 30 min. Og ba oss fyre opp grillen. Vel, de kom, to voksne og fire barn og hadde ikke med seg noen ting. Vi var bare kjærester på den tiden så jeg sa ingenting, fant noen pølser i frysa og blanda noe saft. Anonymkode: b124b...866
  20. Anonym bruker

Er det rart at unger er bortskjemte når de får masse gaver i påskeegget og. Og jada, ingen av ungene får selvfølgelig noe ellers i året.. Anonymkode: 8f398...6fe
  21. Det var det samme dagen etterpå. I kveld har det vært enda mer, den ruller lenge før den enten får byttet side eller det kommer opp at det ikke er kontakt Anonymkode: 4afd9...330
  22. inimini

Emil eller Marius til lillebror? 👦🏼

Emil😊
  23. Anonym bruker

Blir du påvirket av en halv valium da? Det er jo bare du som vet hvordan du reagerer på det. Husk at du ikke kan kjøre heller da Anonymkode: 06505...e2e
  24. Anonym bruker

Jeg uttaler meg ikke om mannen i denne tråden er pedofil. Det er det derimot flere andre som gjør. De påstår at han ikke kan være det fordi han ikke er hemmelighetsfull. Det er direkte feilinformasjon. Feilinformasjon om et såpass alvorlig tema på nett bør stoppes. Anonymkode: ee5a0...c16
  25. Det kan lett være væske i mellomøret. Det kan sette stopper (forsinkelse) på mye av utviklingen og føre til mye frustrasjon. Han hører kanskje ikke ordentlig. Ville pushet mye på kontrolltimen om å gjøre noe slik at dere kan finne ut om dette er årsaken. Anonymkode: 88a60...1a1
  26. Anonym bruker

Påskeegg er som med julestrømpa og julekalenderen, masse godteri og gjerne noen småting oppi. Skjønner ikke dere som kverulerer og mener at det er det enste riktige å gi godteri. At foreldrene gir telefon oppi egget, samme dag som dere er sammen er veldig korttenkt. Egentlig ganske dårlig gjort. Håper du har forberedt barnet ditt på dette. Anonymkode: 1c0ca...e65
  27. Anonym bruker

Jeg synes det har gått helt over styr når det gjelder både påskeegg og kalender. Datteren min fortalte at ene venninna hadde fått ett kin size påskeegg fylt med godteri, sminke, nye AirPods og annet snacks. Helt unødvendig. Anonymkode: 9033f...07b
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden