Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Kan jeg gå med denne buksen? ​😮​

Det tror jeg på Anonymkode: ec84a...ddb
  3. Men hvor ofte jobber du hver helligdag? Og hvor mye fri har du før og etter helg? Du jobber ikke noe flere timer enn oss andre i løpet av året... du jobber garantert mindre siden du jobber turnus og derfor har 35,5 times uke. Vi som jobber dagtid har fri lørdag og søndag. Thats it. Og da er det cuper og kamper og bursdager, og gjerne tid med ungene som er prioritert. Ikke husarbeid. Anonymkode: 7938b...4cf
  4. I idrettsklubben her så kan hvem som helst bli trener for ett lag under 16år. De sier ifra om de vil, om klubben har behov for trener så sier de ok og du blir sendt på trener kurs. De som er mer engasjerte enn gjennomsnittet får mulighet til mer kurs og kan etterhvert trene de som er over 16år. Her får ingen foreldre eller i familieære forhold være trener for barnet sitt. Så her får ikke trener følge opp sitt eget barn om det gjør det bra. Fra 16år er det kun heiing fra sidelinja og evt si sine meninger hjemme. Det syns jeg er veldig bra, for mange foreldre ser ikke sitt eget barn som de ser andre. Her får også unger mulighet til å ta ulike kurs, så for de som ønsker kan komme veldig langt iforhold til en trener jobb. Nabogutten tjener gode penger på dette, han er dommer på kamper og cuper, reiser fylket rundt for å dømme på cuper. Anonymkode: 9a149...2fc
  5. Anonym bruker

Oh no! Har kanskje gått på en pass-smell

Ja, nødpass fikk vi der og da, men en må ha med bilde. Anonymkode: f7a55...5c9
  6. Anonym bruker

Fordi det sikkert er noen nye medlemmer her, som har snillere kommentarer Anonymkode: 8e8a7...d7a
  7. Anonym bruker

Skoleferie og jobb-river av meg håret!!!

Jeg river meg mest i håret av de prioriteringene du ønsker å gjøre. Anonymkode: 98341...13e
  8. Anonym bruker

Men hvorfor legge ut det samme bildet igjen? Anonymkode: 7f6bb...251
  9. Anonym bruker

Stygge kommentarer som ikke blir slettet

Det er ikke avsporing å være uenig med deg, det er ikke drittslenging å si at sånn kan det gå når du har sex med en gift mann Anonymkode: 89322...5df
  10. Anonym bruker

Men dette er jo et drittslengingsforum, har du ennå ikke forstått det? Pysejenta 😄 Anonymkode: 32e31...c52
  11. Det kan du selvfølgelig ikke gjøre. Da må gutten flytte til far/besteforeldre eller andre som kan følge han opp. Men helt ærlig, så syns jeg ikke man velger drømmejobben over sitt eget barn. Anonymkode: 65d33...54c
  12. Anonym bruker

Ja, men jeg trives aller best innendørs Anonymkode: 8e8a7...d7a
  13. Anonym bruker

Muligens rotet meg opp i feil fyr

Er det ikke en bra ting å droppe han?? Anonymkode: 5e70e...325
  14. Anonym bruker

Hvilken tråd? Anonymkode: a3fdf...952
  15. Anonym bruker

Men kjære deg, da. Nå er det vår og sol. Da må det vel være morsommere ting du kan gjøre? Anonymkode: ec84a...ddb
  16. Anonym bruker

Noen som har peiling på urinstix barn?

Da ville jeg vært nervøs for nyrene. Anonymkode: cfba8...46a
  17. Anonym bruker

Bekymringsverdig. Ikke særlig voksen eller ansvarlig. Anonymkode: 4c309...bba
  18. Anonym bruker

Deg igjen? Du svarte aldri på om du var mannlig kortvokst med micropenis eller kvinne med bollemus... Ja du kan gå med den, og utifra tomheten på skapet bak ser det ut til at du kun kan gå med den.... Anonymkode: 44917...318
  19. Anonym bruker

Noen som har peiling på urinstix barn?

Sa ikke legevakten hva det betydde da? Anonymkode: d2926...474
  20. Anonym bruker

Igjen? Vi har vel hatt akkurat dette bildet her før? Svaret er som forrige gang, menn kan ikke gå i sånne bukser. Anonymkode: a059e...adf
  21. Anonym bruker

Avsporing er ikke lov ifølge reglene og å komme med stygge kallenavn er heller ikke lov. Så ekstremt mange av innleggene burde vært slettet i den tråden. Anonymkode: c57ab...946
  22. Anonymkode: 8e8a7...d7a
  23. Anonym bruker

Nei, det gjør jeg helt som jeg vil med Men altså, du troller. Anonymkode: a36bd...617
  24. Anonym bruker

Skoleferie og jobb-river av meg håret!!!

Å ha tid til seg er selvfølgelig deilig. Men dette er en mor som deler ukene med far. Og prioriterer den ene uken med kjæresten i skoleferien. Ikke bare at hun reiser på ferie uten barn, som ikke er galt. Hvordan man prioriterer ukene jeg reagerer på. Anonymkode: d0516...77e
  25. Anonym bruker

Men nå spurte jeg ikke om din mening om utroskap så hold det for deg selv. Anonymkode: 5e70e...325
  26. Anonym bruker

Er ikke bare buss-sjofører som kjører elever til skolen,er andre yrker også Anonymkode: 5e70e...325
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden