Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Gravid men får kun svake streker *BILDER*

Tusen takk❤️ Det håper virkelig vi også🌹 Anonymkode: 3c52f...88c
  3. Anonym bruker

Er ALLE unger oppe til sent i ferien?

Våre på 3 år, 5 år og 7 år, legger seg 1-2 timer senere enn vanlig i ferien, dvs en gang mellom kl 20-21. Da sover de til kl 08 neste morgen. Vi må «holde ut» et par dager etter at vi forskyver leggetiden, de første morgenene våkner de gjerne kl 06-06.30 som vanlig, men nå sover de til kl 07.30-08. Anonymkode: ee686...c2b
  4. Har tvillinger og tvilling Laura fortalte at hun liker å pille seg i nesen for så å spise dem. Tvillingbroren pilte seg i nesen og sa, Laura, «her har du en stor en»! Jeg trodde Laura skulle si følgende, ja, men det betyr ikke at jeg vil ha andres bussefant men så sa hun følgende: Ja, men det betyr ikke at jeg vil ha den nå!!! 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 Anonymkode: a4eb8...681
  5. Anonym bruker

Ber du ungene komme hjem til middag?

Nå i sommer løper de til og fra, og spiser der hvor de er når det er mat.. det jevner seg ut. Det er null problem om barna blir sendt hjem fra noen som skal spise, men selv har jeg aldri hatt behov for å sende noen hjem.. Anonymkode: 7ab60...245
  6. Anonym bruker

For våre barns del hjalp det ikke med "et par dager å tilpasse seg på", de stod opp/står opp like tidlig uansett. Så jo, enkelte barn legger seg til vanlig tid, også i ferier, ikke fordi vi voksne må ha egentid som ei over her skrev men for at ungene skal få nok søvn og at man skal kunne fungere som familie også i ferier. Anonymkode: 49300...c5c
  7. Anonym bruker

Men hun har jo lagd et innlegg her, din dust.🤦🏼‍♀️ Da må man vel regne med svar. Jeg kan vel bare svare på hva mitt barn gjør og hva som passer han. Vi har barn som er på samme alder så det bør jo være ganske så relevant. Hva tenker du er riktig svar her? Alle skal svare «du kjenner ditt barn best og bør gjøre hva som er riktig for dere». Dette vet vi jo allerede. Anonymkode: 8aecc...a36
  8. To små troll

Spiseforstyrrelse å ferie

Huff denne ferien er helt jævlig, mat situasjonene går egentlig fint, men jeg takler ikke så mye mennesker, å føler hele denne ferien er påtvunget, føler meg fanget, jeg må hele tiden spille normal. Jeg er ikke normal, føler meg mislykket å føler meg rett og slett så mye mindre verdt enn andre, jeg føler jeg bør skåne de andre her for mitt selskap. Jeg gjør alt jeg skal gjøre med barna, har dratt i fornøyelsens parker å gjort masse gøy men inni meg så rakner alt, jeg sitter nå bare å gråter å lurer på om jeg egentlig burde brutt all kontakt med øvrig familie. Kanskje jeg ikke er ment til å ha et godt liv. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget men jeg har det bare så vondt. Hi
  9. Anonym bruker

Studere med baby (HVL)

På videreutdanning, samlingsbasert på et annet sted i landet. Jeg har reist fire dager fra mann og barn. Tatt fri fra jobb i fire dager uten lønn. Skal jobbe knallhardt og få gjort mest mulig slik at det ikke går for mye ut over de fire ungene som sitter hjemme og må ordne alt selv. Jeg vil IKKE ha din unge hengende over benkeradene i auditoriet. Sorry. det er ikke mitt problem at du har fått barn. Anonymkode: 13190...868
  10. *Miss Marple*

Noen ganger sender vi unger hjem når vi skal spise, det hender at barna trenger en pause fra leken, og andre ganger har vi en hel gjeng rundt bordet. Det er en praksis jeg ser at de andre foreldrene også har, det varierer om hun kommer hjem til middag eller ikke, spesielt nå om sommeren.
  11. sug lut

Nettopp. Og vi har hatt begge utgavene, både den hvor de veksler mellom hus de spiser i og den hvor de mer eller mindre flytter inn hos oss. Begge deler er koselig. Men måtte jeg velge ville jeg heller hatt dem fast hos oss, slampene.
  12. I mannen sin familie bruker de aldri betegnelsen tante og onkel, men jeg og våre barn kaller til og med grandtante- og onkel for tante og onkel. Jeg er moste for mine nieser og nevøer. Anonymkode: 7f6ef...83e
  13. Mostly Harmless

Det er helt greit å sende besøket hjem om det ikke passer med middagsbesøk. Du trenger ikke vente på at foreldrene etterlyser dem. Mange har løse rutiner i ferien, og de fleste går vel ut fra at de voksne setter de grensene de ønsker hjemme hos seg selv.
  14. Anonym bruker

Vasker du ansiktet ditt?

Hvem får du de kommentarene av? Jeg har alltid hatt ‘god’ hud, aldri kviser, urenheter, fet hud osv. Nå er jeg godt over 40 og har lite rynker. Likevel er det kun når jeg skal kjøpe hudpleieprodukter noen i det hele tatt kommenterer huden min. Så da lurer jeg litt på hvem det er og i hvilke sammenheng noen kommenterer andres hud? Anonymkode: 8dc0e...ed0
  15. Anonym bruker

Har kvinner for høye krav til menn ?

Du finner masse om dette ved å Google, eller enda bedre; søke på PubMed, men her er noe lettlest du kan starte med: https://www.health.harvard.edu/mens-health/marriage-and-mens-health Anonymkode: 1f409...1c7
  16. Anonym bruker

Vasker du ansiktet ditt?

Selvfølgelig vasker jeg meg i ansiktet! Med såpe og vann. Ansikt, hals, nakke, bak ørene. Det går i samme slengen som hårvasken. Først sjampo, skyll ut, ny runde sjampo, og såpe til ansikt osv og skyll. Hvis jeg ikke dusjer så blir det vann fra kranen opp i fjeset, med hendene. Anonymkode: 8cbc4...e83
  17. Anonym bruker

Hvordan skal jeg forholde meg?

Kan være du «føler» for mye også. Pass på at du ikke smører deg inn i selvmedlidenhet som ikke er nødvendig. Prøv å sett opp en fast avtale og se om ikke det løser seg😊 Anonymkode: a81e0...a03
  18. Anonym bruker

Naboer bidrar ikke

Selvfølgelig synd at de ikke gidder å bidra, men med mindre dette er stadfestet som regler i borettslaget så er det lite å gjøre. Festing derimot, der kan dere gjøre noe med tanke på at det skal være ro. Anonymkode: 8c306...979
  19. Jeg elsker å være tante, men hater å bli kalt tante. Jeg er en tante, men vil ikke hete tante. Anonymkode: 3c87d...59a
  20. Durni

Mine spiser noen ganger borte, og noen ganger har vi ekstra barn til måltidene. Noen ganger vanskelig å vite hvor mange man skal lage til, men det overlever jeg. Koselig for ungene å være sammen med venner tenker jeg.
  21. For meg er dette veldig merkelig. I min oppvekst brukte jeg tante/onkel på de som vi hadde kontakt med, og navn på de som ga faen i å ha kontakt . Jeg omtaler meg som «tante Sara» for mine nieser og nevøer. Mye mer personlig i mine øyne. Anonymkode: ee352...cc9
  22. Anonym bruker

Studere med baby (HVL)

Skulle ønske flere forelesere gjorde som deg. Selv har jeg hatt en foreleser som ikke bare tillot en baby i klasserommet, men som hver gang ungen skreik avbrøt forelesninga med: Næmmen seeee, aaawww hellandussen, er hun sulten nå, vil hun ha mat kanskje, åh så søt... hvordan går det med ammingen, får du sove om natta? Og flere av medstudentene kasta seg på aaaaawwwww-kjøret og plutselig var den stolte mor og babyen i sentrum for hele greia. Jævlig irriterende for meg som hadde tatt ulønna fri fra jobb en halv dag og kjørt i tre timer for å komme meg på universitetet. Jævla idioter. Ble klage, for å si det sånn, men det var jo såååå synd på denne unge, tøffe studinen og universitetet vil jo tilrettelegge og bla bla bla. Sorry utblåsningen. Anonymkode: c9e73...a22
  23. Anonym bruker

Naboer bidrar ikke

Elsker?! Hvor har du det fra? Alle synes vel det er fint med blomster, men at mange unge elsker å ha blomster rundt seg? Ehh?! Men sånn seriøst, ikke kom her å fortell meg at mange unge elsker å drive med blomster- og hagestell. Anonymkode: f609f...0d9
  24. Anonym bruker

Vasker du ansiktet ditt?

Hvis man ikke vasker seg i ansiktet så lukter man vel ganske surt etter hvert?! Svette, eksos, fett, mat-os, osv. Anonymkode: c9c02...d72
  25. Aldri hørt om før. Men har lyst å bestille noe. Erfaringer? Anonymkode: ad9aa...c07
  26. Anonym bruker

Har du noen gang blitt spådd?

Oi, snakk om å bomme så til de grader da😬🙈 Noen du vil anbefale?😁 Anonymkode: c284d...394
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...