Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Meg igjen 🙈🙈 Han blir så glad når jeg tar kontakt og vil da treffe meg... men nå tar han ikke initiativ lengre 🤔🤔 han blir bare giret når jeg tar kontakt.. hvordan klare å komme over dette? Anonymkode: 629c2...d5c
  3. Anonym bruker

    Hvordan stille opp mot noen som vil knuse en?

    Jeg omgås ikke kriminelle miljøer så jeg aner ikke. Hva har vennen din gjort for noe? Anonymkode: 16239...92d
  4. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Hva i all verden? Din jobb er å ta vare på egen helse. Han har kveldsskift så du må ta alt av aktiviteter, lekser og legging alene (i din fritid). Mens han i sin fritid gjør hva? Sitter hjemme og sløver mens du er både på møte med Bup og følger et barn til tannlege. Fy, for en dott du er gift med. På tide at han begynner å ta ansvar.... Anonymkode: 5765e...f1b
  5. Anonym bruker

    Hvordan stille opp mot noen som vil knuse en?

    En jeg kjenner begynte for noen år siden i ny jobb. Gradvis har en kollega begynt å ødelegge for ham. Han saboterer arbeidet hans, lyger om han til andre kolleger, setter opp situasjoner slik at andre skal misforstå. Nå har han begynt å gå etter mannens venner og bekjente også. Sår tvil om han og prøver å få dem til å se ham i et dårlig lys og ta avstand. Vedkommende er veldig manipulerende og klarer å lure folk til å tro på seg. Det ser ut som vedkommende har som agenda å knuse denne personer ved å drive andre vekk og ødelegge vennskap og relasjoner. Det gjøres så skjult at få tror på det. Mannen er jo så sjarmerende, snill og hjelpsom.... Hvordan håndterer man slike mennesker som har bestemt seg for å knuse en? Noe som har vært borte i noe tilsvarende? Anonymkode: 1ab74...c9b
  6. the amazing spidermamma

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Jeg synes du gjør masse, du har jo egentlig aldri ordentlig fri, ikke en gang på natta. Men mannen din er kanskje sliten, han også, ser dere driver med oppussing også, midt oppi alt? Da kan det være vanskelig å "tåle" at den andre bare legger seg på sofaen (mener IKKE at du ikke skal gjøre det, altså!). Eller er han bare ikke vant til å se andres behov uansett? Gjør han ingenting når han er hjemme, bortsett fra å sende ungene på skolen?
  7. Anonym bruker

    Er dette 9a sak mener dere?🤔

    Og forresten, lær sønnen din selvforsvar. Anonymkode: 95b7f...1f0
  8. Anonym bruker

    Er dette 9a sak mener dere?🤔

    Du har nok helt rett i dette, dessverre. Det man jo helst skulle gjøre, var å sette en støkk i denne bølla og skremme han vekk fra å prøve seg for all fremtid. Det er det eneste som fungerer i et samfunn hvor man tar med silkehansker på mobbere. Alternativet er privatskole eller hjemmeskole. Du kan ikke la barnet ditt leve med det her! Finnes det ingen lovlige måter å skremme vannet av bølla? En gjeng med gutter, gjerne eldre, som kan gjøre de tingene skolen ikke kan? Anonymkode: 95b7f...1f0
  9. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Det er strengt. Du trenger vel ikke å føle seg som en dårlig mor for det? Anonymkode: a8e93...28f
  10. Anonym bruker

    Det er så ekstremt vanskelig å leve etter noe jeg ikke har valgt selv

    Ja. Enig med deg Anonymkode: c690a...673
  11. Anonym bruker

    Det er så ekstremt vanskelig å leve etter noe jeg ikke har valgt selv

    Skjønner at du ikke vet hva du snakker om Anonymkode: c690a...673
  12. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Mannen din høres ut som en dritt!!!!! Anonymkode: c1f57...2e1
  13. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Nei, det er nettopp det. Rekker aldri det. Og null forståelse fra mannen på at nå er egentlig "jobben" min å ta vare på meg selv og prøve å bli litt bedre. Det er jo ikke akkurat noe å trakte etter å være ufør, selv om man sikkert kan tenke på en travel dag på jobb at det høres digg ut å "bare gå hjemme". Kunne kanskje vært det en periode -om jeg var frisk. Anonymkode: d048a...963
  14. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Jeg må ta alt sånt. Da hadde jo han fri. Før skiftet sitt. Anonymkode: d048a...963
  15. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Enig!! Anonymkode: a558c...18e
  16. Anonym bruker

    Andre som ser gravid ut? Hvordan mestrer du det?

    Jeg har lagt på meg en del i det siste, etter å ha gått ned for en stund siden. Har også det problemet at ALT legger seg på magen!! Fryktelig irriterende!! Ikke gøy å se gravid ut. Har du prøvd jeans fra Zizzi? Jeg har vært veldig fornøyd med de jeg har kjøpt der. Anonymkode: e9327...370
  17. Anonym bruker

    Bank-id appen

    Er det denne som skal brukes nå? Når de andre går ut? 😅 Felles for alle? Noen som vet? Anonymkode: ac372...b36
  18. Anonym bruker

    Andre som ser gravid ut? Hvordan mestrer du det?

    Magen min er en stor kule. Har ikke valker. Så tightsen legger seg fint over magen og klemmer magen litt inn uten at noe "tyter". Anonymkode: cfeb2...f10
  19. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    De går på ungdomsskolen.... Jo det er nazi og ringe andre foreldre og sladre om at ungdommene har kjøpt godteri. Anonymkode: 4d8cc...b5d
  20. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Gutten går på ungdomsskolen, hun moren som ringte deg er fjern. På et visst punkt i livet må man slutte å fotfølge dem hele døgnet rundt. Det er også ganske stor forskjell på en tiåring og en 14-åring vil jeg påstå. Anonymkode: 4d8cc...b5d
  21. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Du er syk, din jobb er å ta vare på deg selv. Din jobb er ikke å gjøre mer hjemme. Jeg kan forstå at han føler det litt urettferdig, men du er jo ikke uføretrygdet for gøy. Anonymkode: 79a12...847
  22. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Du gjør på ingen måte lite, og jeg skjønner egentlig ikke når du skal få tid til å gjøre det du egentlig skal- ta vare på helsa di. Anonymkode: bc382...875
  23. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Hvorfor var ikke mannen med barnet sitt til tannlegen? Anonymkode: ac7e5...37e
  24. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    10 åringen min får ikke gå på butikken i eller etter skoletid. Butikken ligger vegg i vegg. Han trenger ikke påfyll aV søtt hver dag. Anonymkode: 82024...275
  25. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Grove vafler er jo kjempe godt med syltetøy på! Her er det du som er sær. Anonymkode: c9319...bab
  26. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Hehe jeg har en 12 åring å han må selvfølgelig ikke be om tillatelse til å gå på butikken! Han går på butikken når han har penger,å trenger da virkelig ikke noe rapport om når han er på butikken å ikke. Anonymkode: b0198...a1a
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...