Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Noen med filippinere i familien?

Ingen har bestemt det. Jeg kan tenke selv. De fleste mennesker ønsker harmoni. Det motsatte er utmattende. Hvordan jeg vet at jeg ikke lider? Så lenge jeg ikke føler at jeg lider så gjør jeg ikke det. Vi har jo følelser, både mennesker og dyr, enten vi har et gudekonsept eller ikke. Anonymkode: a6212...ca9
  3. Pashla

Men Iran har jo ikke atomvåpen

Velger å overlate bevisene til den som skal bevise, ja.
  4. Pashla

Det spiller jo liten rolle om mine kommentarer viser dårlige kunnskaper - så lenge du ikke vil opplyse meg med DINE kunnskaper. Du ber meg undersøke, det er det jeg prøver nå. Gi meg navn og artikler. «Jødelobbyen» er like omtrentlig som «sterke motkrefter» og overbeviser meg ikke så veldig om dine kunnskaper heller, men jeg er lærevillig hvis du vil sladre om litt av det du vet.
  5. LillePunk

Sikkert lei av alle testene men, ble litt nyskjerrig

Jeg ser 😊
  6. Anonym bruker

Hvilket parti bør man IKKE stemme på? Og hvorfor?

Enkeltuttalelser fra enkeltpersoner sier ingenting om et parti eller styresett. FrP har troen på kapitalismen og har det mest edruelige synet på innvandring. Rødt har en enhjørning og regnbue fantasi om et styresett som aldri kommer til å se dagens lys i dette landet. Se på Sverige som har dobbelt så mange mord som New York. Det er ikke typisk svensk å være morder. Dette har innvandret. Det er ingenting å skryte av. Jeg har mer respekt for vaksinemostandere enn folk som mener at innvandring er positivt. Høl i huet begge deler når den ting skal sies. Anonymkode: 747b5...890
  7. Anonym bruker

Jøss, innrømmelse av vrangforestilling. Den skal du ha😉 fnis Anonymkode: ca0ce...fdc
  8. Anonym bruker

Er denne El-testen positiv?

Syns streken er sterk, men at den er sterk bare helt på kanten mot høyre. Ikke hele streken slik som på kontrollstreken. På forhånd takk☺️🤞 Anonymkode: 69c7d...0ee
  9. Noen Som ser noe her? Anonymkode: bbe98...fe5
  10. Anonym bruker

Bryr du deg om hva som skjer med deg når du dør?

Tror du på helvete? Er du kristen? Fortell jeg er litt nysgjerrig. Hvem fortjener å komme til helvete? Anonymkode: 87950...cb9
  11. Pashla

I aim to please.
  12. Anonym bruker

Det kan se sånn ut! Anonymkode: 2e40a...f2c
  13. Anonym bruker

Du har vansker med å sette ting i sammenheng? Ja, men det forstod jeg. Det er jo nettopp derfor jeg skriver at jeg ikke kommer til å forsøke med noen overbevisning her, du er og blir håpløs. Så får du da heller være den morsomme pingvinen. Anonymkode: 2e40a...f2c
  14. Og det syns du kapitalisme gjør...?
  15. Anonym bruker

Ønsker å utvide ordforrådet mitt....

Første setning høres helt grei ut med unntak av at subjektet mangler, det er ikke noe underlig ved den. Da gjorde andre setning litt mer vondt, mest fordi den mangler et vesentlig komma, men også her mangler det subjekt i helsetningen. Uansett er det alltid fint å utvide eget ordforråd, man må bare være flink til å tilpasse det til omgivelsene. Anonymkode: 64aa9...f40
  16. Anonym bruker

Er du av den oppfattelse av at jeg bryr meg om hva du skriver? Da har du i hvert fall to vrangforestillinger. Igjen, jeg velger å tro at dette er trolling. Så ensporet, dømmende og kunnskapsløs som du fremstår velger jeg å tro er trolling. Noe annet er for trist. Anonymkode: ca0ce...fdc
  17. Anonym bruker

Hvem har bestemt hva som er "bedre"? Hvordan vet du at du ikke egentlig lider? Det er jo bare noe du tror.. Anonymkode: 2e40a...f2c
  18. Jeg arvet mamma sin Sognebunad da jeg konfirmerte meg. Hun er fra Sogn, og vi har fremdeles mye familie der, og har huset hun vokste opp som "hytte" og tilbringer mange helger og uker der i løpet av året, så føler definitivt at jeg har tilknytning til Sogn selv om jeg aldri selv har bodd der. Det var en bunad mamma fikk til sin konfirmasjon fra en tante, så den har gått i tre generasjoner. Er veldig glad i bunaden min og syns definitivt at Sognebunaden er en av de fineste vi har i landet. Er også glad i den blå Nordlandsbunaden - det er der min far kommer fra og jeg har mye slekt og har tilbrakt mange somre i oppveksten, så føler en veldig tilknytning til Nord-Norge. Jeg ville aldri valgt bunad fra et sted jeg ikke hadde tilknytning. Jeg syns det e noe av det som gjør bunadstradisjonen så unik, at den viser hvor man har sine røtter. Blir som regel et samtaleemne på 17. mai hvis jeg møter en i lik bunad eller hvis noen har på seg en bunad jeg ikke vet hvor er fra osv. Opp til enhver hva en ønsker å gjøre i den forstand selvsagt, men hadde nok stusset litt hvis jeg hadde spurt noen om bunaden og de sa at de ikke har tilknytning til stedet i det hele tatt, men kun kjøpte bunaden fordi de syns den var fin.
  19. Pashla

Det må DU svare på. Jeg siterte deg. Har hørt om den, jo. Fascinerende, men ikke nødvendig. Du behøver i alle fall ikke anstrenge deg mer for å frelse meg, din energi er bedre brukt på andre kandidater. Vel, du har uansett ingen injurierende kraft. Er ikke helt sikker på hvorfor du snakker om islam nå, eller om fluespising - men kutt ned på soppspisinga. Det er alt jeg kan si.
  20. Anonym bruker

Fordi vi alle får det bedre om vi lever i harmoni. Både du og jeg. Miljøet er med å forsterke og dempe empati, ja. Som forskningen viser er religiøse barn mindre empatiske enn ikke-religiøse, til tross for at de religiøse foreldrene ser på dem som empatisk overlegne. Barn som vokser opp med empati, og blir møtt med sine behov, utvikler bedre empati. Er du dog født som psykopat, er dette dessverre vanskelig, selv om et godt miljø kan gjøre at du klarer å fungere noenlunde normalt, tross alt. Anonymkode: a6212...ca9
  21. Anonym bruker

Hvilket parti bør man IKKE stemme på? Og hvorfor?

Det er ikke "noen sammenfallende punkter". Kommunisme er et styresett som ikke fungerer, aldri, ikke noen gang, ikke noe sted. Anonymkode: 747b5...890
  22. Anonym bruker

Finnes det forskning på dette?

Angst er ikke histaminutløsende og krever verken bruk av epipen eller langvarig kortison, eller antihistaminer intravenøst. Angst vil gå over, og hvis du besvimer, våkner du opp bedre. Dessuten er det ingen i hele verden som er så gode på å gjenkjenne matvarer at de kan få angst hver gang de spiser noe som inneholder spor av nøtter - men ikke får angst hvis de spiser noe som ikke inneholder spor av nøtter. Det er det ingen som greier, for det er umulig å vite om det er spor av nøtter eller ikke i en bolle. Anonymkode: 34bd4...bea
  23. Anonym bruker

Finnes det forskning på dette?

Se under Differential Diagnosis. Angstanfall/panikkanfall er en av de tingene man må tenke på som alternativ til anafylaktisk reaksjon. Skjønner ikke hva du synes er så problematisk med det? Det er jo utrolig skummelt å tro at man har en allergisk reaksjon, særlig hvis man har kjent allergi, så det er jo ikke så rart at man kan få angstanfall av det? Problemet er jo å skille hva som er angstanfall/panikkanfall og hva som er allergisk reaksjon, siden det kan være så likt. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3245439/ Anonymkode: 7528e...96c
  24. Anonym bruker

Du kjenner ikke til den jødiske lobbyen i USA eller konservative kristne som støtter Israel? Det er deres støtte og stemmer Trump trenger for å beholde politisk makt, ikke Kina. Trumps visepresident Mike Pence er evangelisk kristen, du bør undersøke hva de mener om Israels rolle i oppfyllelse av bibelske profetier. Saudi-arabias konges nære vennskap til republikanske presidenter er ikke akkurat ukjent. Din kommentar viser lite kunnskap om historie og allianser det som påvirker dagens politiske bilde idag, det er ikke så rett frem at det er den med mest penger som har mest politisk makt. Ikke ment som kritikk, du bør søke mer kunnskap. Anonymkode: 8b854...047
  25. Anonym bruker

Jeg bryr meg ikke om hva du skrive; det påvirker ikke meg på noen måte :) kom med noe annet så kan vi diskutere om du vil. Anonymkode: 2e40a...f2c
  26. gale damen

På frukten skal treet kjennes.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...