Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Mobilt bredbånd

    haha men det er det dette forumet er til for, at vi skal kunne hjelpe hverandre. ❤️ Anonymkode: f3482...537
  3. Anonym bruker

    Kveruleringens dag på DIB?

    Så det handler om dere. Jobb med saken. Som er dere selv sltså. Anonymkode: 4f9cd...4a0
  4. Anonym bruker

    Frustrert over eksmann

    Det er jo ikke lite om de har 50/50. Anonymkode: d9445...910
  5. Anonym bruker

    Kveruleringens dag på DIB?

    Som sagt, dere har ingen grunn. Dere har et problem. Jeg vil påstå at alle oppegående og friske mennesker evner å la være å svare noen, dersom de virkelig ønsker det. Jeg ser dermed på DERE, ikke henne, som problemet. Anonymkode: a6814...593
  6. Ungene her liker den godt, pleier kjøpe litt forskjellige av de blandingene når de er på salg. De har de gjerne på kronemarked på Meny o.l. av og til. Anonymkode: 9bd15...f9d
  7. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Mine barn er nå 15, 17 og 20 år gamle og jeg savner det nesten litt Det er en ganske kort periode av livet, plutselig er det over og man er aldri på noen ting lenger med ungene... Prøv å se det positivt på det, plutselig holder det nemlig opp... Også tenker jeg at vi må prøve å huske hvor slitne vi i perioder (juleavslutninger og 17.mai/sommeravslutninger) ble den dagen vi blir besteforeldre, så kan vi tilby oss å bake litt for den yngre generasjonen da. Anonymkode: 1ecad...2dd
  8. Anonym bruker

    Å Google pasientene på sykeheimen

    Skjønner ikke hva problemet skulle være med det. Er da bare fint å vite litt om pasientene, vel? Google i vei, HI! Anonymkode: 92f85...3d7
  9. Anonym bruker

    Å Google pasientene på sykeheimen

    Det er full lovlig, men om det er rett er en annen diskusjon. Satt på spissen, du sier det er for å forstå pasienten bedre. Om du da finner ut noe veldig ubehagelig om en pasient, at pasienten er er drapsmann, pedofil eller krigsforbryter. Vil det da kunne påvrike jobben din (ubevist eller bevist). Anonymkode: bfc4d...f65
  10. Anonym bruker

    Mobilt bredbånd

    Takk - jeg er vist ikke noe god på å finne ut av ting 🙈 Anonymkode: 49290...e5a
  11. Anonym bruker

    Kveruleringens dag på DIB?

    kanskje fordi hun begynner å svare og ikke vil gi seg. Det bare eskalerer. Men selvfølgelig så bør jo egentlig alle her inne la være å svare henne. Egentlig så bør man jo bare behandle henne som luft, og ikke svare som du foreslår. Men det går jo ikke. Man får jo aldri noen grei flyt i trådene, når man til stadighet har et gnagsår som ikke klarer å gi seg. For om noen lar være å svare, så henger hun seg på andre, og så dør bare tråden ut i svada til slutt. Sånn er det jo gang på gang. Anonymkode: 17349...095
  12. Anonym bruker

    Er dette 9a sak mener dere?🤔

    Gjør det. Jeg vedder 99 prosent på at rektor ikke mener det er nødvendig.. Men det bestemmer du! Barnet ditt er utrygghet, så det har du lov til. Kanskje det kan bli én til én på han. Håper flere av foreldrene i klassen melder ifra også. Dette er til hjelp for denne gutten og klassen. Ikke la skolen bestemme. Anonymkode: 96772...79e
  13. Anonym bruker

    Når man blokker noen her inne. Hvordan går man fram?

    Jo. Noen er absolutt viktigere eller dummere enn andre. Hvem har innbilt deg dette banale synspunkt? Anonymkode: 68f1c...668
  14. Det er straks 17. mai, og i den forbindelse må jeg bake en kake og 20 boller. Til helgen er det håndballcup, og da må jeg bake langpannesjokoladekake. Til uka er det kamp, så da må jeg ta med vaffelrøre til kiosken. Jeg er så lei kake, boller og vaffelmaset. Kan dere ikke holde opp?? 😖 Anonymkode: 6f036...d56
  15. Anonym bruker

    Mobilt bredbånd

    https://www.ice.no/ice-magasinet/roaming/ Anonymkode: f3482...537
  16. Anonym bruker

    Når man blokker noen her inne. Hvordan går man fram?

    Du tar feil. Det er nå en ting. Og du som voksen må lære deg å enten stå i det ubehagelige eller ignorere. Så enkelt er det faktisk. Klarer du ikke er det ditt problem, ingen andres, og derfor kan ikke et forum tilrettelegges akkuarat for deg heller. Tenk det du! Anonymkode: 68f1c...668
  17. Anonym bruker

    Er dette 9a sak mener dere?🤔

    Ja til 9 a sak. Var lignende her.. Men selfølgelig ville rektor og lærer vente... jeg vet at nye lærer gjør alt for å prøve å snu denne gutten, men i virkeligheten trenger gutten én til én, noe skolen ikke har råd til. Vi kommer til å melde om 9 a med én gang det skjer noe stort igjen. Vi hadde 9a mot én mobber av storesøsken. Ble ikke så mye ut av det. Men da blir det registrert ett sted ihvertfall da. Anonymkode: 96772...79e
  18. mamma til adhd gutt<3

    Når man blokker noen her inne. Hvordan går man fram?

    Akkurat det du skriver her er med på å skape gruff. Alle har sine interesser og sine tråder de ønsker å delta i. Ingen er dummere eller viktigere enn andre.
  19. Anonym bruker

    Når man blokker noen her inne. Hvordan går man fram?

    And here we go.. potensiell krangletråd og du må imm å krangle på et svar jeg ga en ANNEN? Er det mulig.... Anonymkode: 68f1c...668
  20. Anonym bruker

    Kveruleringens dag på DIB?

    Jo, jeg ser det meste. Jeg ser henne. Og jeg ser dere andre. Dere andre er problemet, dere forstår det bare ikke. Dere er ikke nødt til å svare. Jeg klarer fint å la være, det er fullstendig gjennomførbart å la være. Så hva er problemet til dere som ikke klarer å styre dere selv og som alltid svarer? Noe må det jo være… Anonymkode: a6814...593
  21. Gladjente00

    Til dere som vokser dere

    Ja, har prøvdt den enda varmere men da brenner jeg jo meg..
  22. Anonym bruker

    Når man blokker noen her inne. Hvordan går man fram?

    fordi en person som går igjen her i alle tråder, gnager og gnager. Det er umulig å ignorere. Derfor ønsker jeg å ikke se brukerens svar i det hele tatt. Anonymkode: 50732...26c
  23. Sommerkroppen 2029

    Når man blokker noen her inne. Hvordan går man fram?

    Så flott at du prøver å belære mamma til adhd gutt. Kan vi ikke bare la det være opp til hver enkelt å bestemme hvilke tråder som er viktige for akkurat dem?
  24. Anonym bruker

    Mobilt bredbånd

    Men kan Ice brukes utenfor Norge? Fant ikke ut av det på siden deres 🤔 Anonymkode: 49290...e5a
  25. Anonym bruker

    Når man blokker noen her inne. Hvordan går man fram?

    Klarer du ikke å ignorere, og hvorfor ikke i så fall? Anonymkode: 68f1c...668
  26. Anonym bruker

    Når man blokker noen her inne. Hvordan går man fram?

    Jeg rakker ikke ned på noen. Og nei, en kaketråd er så langt fra like viktig som annet, og det sier noe om interessene her. Er det noe å nekte for? Anonymkode: 68f1c...668
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...