Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    *rydde Anonymkode: dd07b...27e
  3. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Å kom igjen! Det å mase på at ungene skal ut og hoppe på trampoline slik at foreldrene skal få fred, er noe man behøver å gjøre kun ÉN gang, og det er den dagen man kjøper trampolinen. Den dagen har man for fremtiden bestemt at ungene skal forsvinne ut for å hoppe. Du sier det jo så fint selv, da har du tid til å rydde, støvsuge og vaske. Det ER latskap. Andre familier dropper trampolinen, lærer ungene å vaske, støvsuge og rygge, og tar ungene med på tur. Anonymkode: dd07b...27e
  4. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Hmmm…da har jeg ingen forklaring på avviket Syntes det hørtes tilforlatelig ut når det gjelder de kristne i alle fall. Men jeg tror knapt jeg kjenner en som både er kristen og overvektig. Kanskje Gud velsigner valget av kake fremfor alkohol! Anonymkode: 5b5af...faf
  5. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Jeg har aldri sendt barna ut på trampolinen. De har spurt om det selv. Og mens de er ute, så har jeg muligheten til å sydde etter frokosten, støvsuge og vaske. Jeg kjenner heller ikke noen som sender barna ut for å hoppe på trampoline. Det er noe barna maser om mens foreldrene sier «vent, vi kan ikke gå ut enda for å ikke forstyrre naboene» i minst en time eller to før man sier «ja, gå ut og kos dere». Hvis du tror det er en kamp der foreldrene må mase barna ut på trampolinen, så sier det en del om deg heller enn andre. Anonymkode: 434c9...eaa
  6. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Kultiverte strøk ja. Knis Anonymkode: 39f1f...d2b
  7. Anonym bruker

    Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?

    Hvit + en sterk farge, som f.eks. hvit og klargrønn, hvit og kongeblå, hvit og fiolett. Anonymkode: c2be8...1f6
  8. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Som tidligere nevnt, i mer siviliserte og kultiverte strøk. Hadde du klart å lese det jeg skrev, første gangen jeg skrev det, så hadde du nok vært en av de som bodde der, du også. Anonymkode: dd07b...27e
  9. Anonym bruker

    Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?

    Ingen Anonymkode: a24f5...1de
  10. Jeg tenker uavhengig av om det er klær eller annet. Kun fargene i seg selv alene. Anonymkode: 220e0...f0e
  11. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Er ikke misfornøyd med naboen, jeg. Vi har størst tomt i feltet, mest leker i hagen for ungene, men det betyr ikke at vi sender de ut klokka 7. Har da litt respekt for menneskene som bor rundt oss. Selv de nærmeste som er pensjonister og sikkert står opp før oss Anonymkode: 39f1f...d2b
  12. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Hvor da? Og hvor ofte skjer det? Er det hver helg eller annenhvert jubelår? Jeg for min del har mer enn nok med å komme meg til kamper og turneringer som gjerne har oppmøte 8:30 i helgene. Rekker ikke noe tur med seljefløyte da Anonymkode: 39f1f...d2b
  13. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Trist Anonymkode: 4bc27...8f0
  14. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Men så har du dei så tar store stykker og mye på første tallerken, og de som sender barna til kakebordet alene og ikke spiser opp det de har tatt! Hos oss måtte jeg gi beskjed at foreldrene hjelper barna, da en av dem nesten tok halve kaka Anonymkode: 7e644...fe1
  15. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Haha, den har jeg ikke hørt før. Ikke kristne eller avholds nei. Eldste skal konfirmere seg borgerlig nå i mai, og mannen brygger eget øl og har vinkjeller. Beklager at teorien din røyk her 😉 Anonymkode: d6546...8d8
  16. Anonym bruker

    Har du økonomi som tilsier at du kan gjøre det du vil?

    Ja, jeg har god lønn og en del penger på bok. Jeg kan kjøpe det jeg vil og reise dit jeg vil. Det eneste jeg ikke har råd til som jeg ønsker meg er en hytte ved sjøen. Anonymkode: 0e875...837
  17. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Ikke der du bor, nei. Det er vanlig mange steder. Anonymkode: dd07b...27e
  18. Anonym bruker

    Dere som har kjøpt feriebolig i utlandet

    Vår ligger i Sverige og er arv, så ingen lån. Anonymkode: 2e320...5eb
  19. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Kanskje dere er kristne? Eller avholds? Har hørt at kristne ruser seg på sukkerholdige greier, kaker og kaffe, der andre drikker alkohol… Anonymkode: 5b5af...faf
  20. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Er det nå det? Anonymkode: 5b5af...faf
  21. I dag
  22. Anonym bruker

    Har dere noe hjelp i hverdagen?

    Sånn hadde jeg det med bestemor også (mormor). Jeg husker mamma sa, da det nærmet seg slutten «jeg har ikke noe behov for å være her når hun dør», men det var ett behov for meg. Heldigvis fikk jeg holde bestemor i hånda da hun trakk sitt siste åndedrag. Jeg var der fra før hun ble syk, jeg fulgte henne gjennom hele sykdomsforløpet, og jeg var der da hun døde. Og det kostet kun kjærlighet, som du sier Anonymkode: af8fc...deb
  23. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Jeg tror ikke et bugnede kakebord bare tilhører den såkalte «bygda». Jeg er født i Oslo, oppvokst i Bærum og bor i Asker nå. Hele min familie og mange av mine venner bor i disse tre kommunene, og jeg har aldri vært i en dåp, konfirmasjon eller et bryllup uten et stort kakebord. Når det er sagt er det sikkert store forskjeller fra familie til familie. I vår familie elsker folk kaker, og min mor bakte kake hver lørdag til tippekampen. Derfor ville det blitt rart med kun et par kaker hos oss. Hvis ingen hadde vært særlig fan av kaker, ville jeg derimot ikke bakt så mange. Anonymkode: d6546...8d8
  24. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Det høres riktig ut, ja. Mennesker som vektlegger stor tomt får som regel naboer med trampoline i hagen som de kan sende ungene ut i. Mer kultiverte mennesker bosetter seg nær byen, og har dermed ikke plass til trampoline. Vi alle har naboer som ligner oss selv. Er man misfornøyd med naboen så er det altså en selv og ens eget liv, man må ta tak i Anonymkode: dd07b...27e
  25. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Dette er jo bare tull. Anonymkode: 4eec4...101
  26. Anonym bruker

    Har dere noe hjelp i hverdagen?

    Du høres ut som mine foreldre. Jeg var mer tilstede gjennom hele farmors alderdom enn de var. Og vetdu, det kostet meg kun kjærlighet! Jeg husket alle vaflene vi stekte sammen, sykkelturene, brødene vi bakte.. og min farmor jobbet hele mitt liv! Hun syklet en mil til og fra jobb hver dag. Det var en ære og sitte hos henne og følge henne på sin siste del av livet. Anonymkode: 37b6a...838
  27. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Hvor mye engasjerer du deg i ungene dine egentlig, du tygger deg jo gjennom tråd etter tråd her inne. Har du til noe annet egentlig? Anonymkode: 8e83f...77f
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...