Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Erlend Elias - for en herlig fyr!

    At han er veldig morsom. Kom ikke det frem av innlegget mitt? Anonymkode: 1a001...f81
  3. Anonym bruker

    Nå er jeg stolt og gruer meg på samme tid

    Jeg hadde sagt at hvis hun ikke klarer å oppføre seg som folk så kan hun dra. Jeg hadde ikke giddet å ha en så ufyselig gjest. Anonymkode: fac30...754
  4. Himmel og hav

    Masterchef Australia

    Juhu! Takk.
  5. Anonym bruker

    Nå er jeg stolt og gruer meg på samme tid

    Dette har vært et interessant døgn Svigermor kom i går ettermiddag. Ungene var i bakken og kjørte og det første hun kommenterte var at ikke hele familien kom ut på trappa for å hilse henne velkommen. Da vi sa at ungene helst ville bruke dagen i bakken, men at de kom hjem til middag så var det selvsagt feil. Hun gikk på gjesterommet med sakene sine og kom ut igjen om kommenterte at sengetøyet hverken var strøket eller lagt på. Jeg sa at vi med vilje ikke hadde lagt det på i tilfelle hun ville ha det strøket. I og med at hun aldri var fornøyd når jeg eller mannen hadde strøket det så ville vi gi henne muligheten til å ordne det selv, og at vi gjerne kunne finne fram strykebrettet for henne. Vi sa også at vi ikke pleier å stryke hverken sengetøy eller håndklær til vanlig. Vi tilbød oss også å legge på sengetøyet som det var for henne, men at vi da ikke kom til å stryke det først. Det så ut som noen hadde slått henne i fjeset med en spade. Hun begynte å snøfte og før hun fikk sagt noe så satte mannen seg ved siden av henne og forklarte at vi i alle år har bøyd oss og strukket oss for å gjøre henne tilfreds, at hun skulle være fornøyd med noe og kanskje til og med si noe hyggelig. At vi nå hadde innsett at samme hva vi gjorde så kom hun til å klage og at vi derfor ikke sto på pinne for henne lenger. At hun var velkommen til å være her, men at det nå ville bli påske på våre premisser. Måltider når vi pleier å ha det osv. Jeg skal innrømme at jeg var livredd og tenkte at hun kom til å gå amok, men hun bare reiste seg, gikk på gjesterommet og smalt igjen døren. Der satt hun i over to timer. Jeg antar at hun ventet på at vi skulle komme og si unnskyld. Det var skikkelig ubehagelig, men vi sto på vårt, lagde middag, ungene kom hjem og så ropte vi til henne at det var middag. Veldig spente på om hun ville komme. Hun kom, spiste, sa ikke et ord til oss, men spurte ungene om de hadde hatt en morsom dag. Etter maten gikk hun på rommet og lukket døren. Det samme gjentok seg til frokost i dag. Vi spurte om hun ville være med på et museum. Hun svarte ikke, men stilte i yttertøy på avtalt klokkeslett. Nå går hun rundt med yngste og ser på utstillingen og jeg har gjemt meg i en krok . Jeg vet nesten ikke hva som er verst. Silent treatment eller hakking. Det er en forandring i det minste. HI Anonymkode: 8f705...ad9
  6. gullierne

    Masterchef Australia

    Premiere sesong 15 begynner på TLC mandag 1. april kl 17.50
  7. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Nei si det. Mine erfaringer 😵‍💫😵 Anonymkode: 90cc5...503
  8. Anonym bruker

    Kjole til bryllup

    Kjolen i seg selv er super til et sommerbryllup, men her er kleskoden formell. Jeg ville tenkt «slottsballbekledning», men de er ikke så «streng» på det, siden de ikke krever smoking, men likevel ønsker det. Anonymkode: 3a3fa...f2d
  9. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Hvorfor er du så lite verdt? Den typen «menn» er ikke en mann. Kun tapere som driver med den typen adferd. Anonymkode: bbd70...8cb
  10. I dag
  11. Anonym bruker

    Personlig hygiene og undertøy

    Æsj🤮 Anonymkode: f3e9d...1d6
  12. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    Det er fakrisk stikk motsatt av hva forskning (og erfaring) sier. Det er mye lettete for kvinner å få et stabilt forhold og det er flest menn som er ufrivillig single. Anonymkode: f6cfb...277
  13. Anonym bruker

    Personlig hygiene og undertøy

    Hvis man ikke merker det så er det neppe et problem? Anonymkode: 230c1...0f8
  14. Admin

    Hvorfor får denne tråden stå?

    Trådstarter snakker om å servere vin til noen over 18. Det er pr norsk lov helt lovlig, det er først når alkoholprosenten er over 22 at det er 20 års grense. Av hva jeg kunne se var det kun snakk om å servere vin til de over 18 i tråden og det er dermed ikke brudd på norsk lov.
  15. Anonym bruker

    Erlend Elias - for en herlig fyr!

    Hva er herlig tenker du? Anonymkode: a103b...2c3
  16. Anonym bruker

    Noen som skal til Sicilia i sommer?

    Det står allerede på listen over steder å besøke😃. Hi Anonymkode: b583f...f0d
  17. Anonym bruker

    Erlend Elias - for en herlig fyr!

    Ser på homsen og bomsen nå og ler flere ganger høyt at kommentarene til Erlend Elias. Synes han er helt herlig! Anonymkode: 1a001...f81
  18. Anonym bruker

    Til dere som har vært gift/samboere i mange år. Koser dere fortsatt?

    Ingen kos, ingen sex Anonymkode: e55f0...040
  19. mamma til adhd gutt<3

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Det beste er å velge det man selv liker best og det som passer best for egen familie. Det ene er ikke bedre enn det andre, det kan bare passe best for den enkelte. Personlig så er ikke camping noe for meg, men jeg kjenner mange som elsker det😊
  20. Anonym bruker

    Hvilken frisyre foretrekker du på mannen nedentil?

    Vi er begge tidlig i 40-årene, og vi har bare hatt sex med hverandre. Jeg liker han som han er, og det hadde vært veldig uvant og brist i personlighetstrekk dersom han plutselig gjorde noe med hårveksten. Men jeg hadde sikkert vent meg til det. Anonymkode: f86d7...cd3
  21. Anonym bruker

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Jeg anbefalte å finne noen å reise sammen med fordi alt blir mye enklere når man er to voksne. Er det to barn kan de leke sammen også, ikke alle barn liker å leke alene, særlig ikke på et fremmed sted. For bare en voksen og ett barn kan det beste være campinghytte på en campingplass med mange lekeplasser. Helst med badestrand i nærheten. Campinghytte er suverent mer avslappende enn telt, selv de helt enkle uten vann der man tar med eget sengetøy. Og så må man legge det lavt. Hvis man får gått en tur og sett på et eller annet i nærområdet eller spist på en kafé er det en bonus, men om man bare er på campingplassen er det også OK. En sånn tur kan også være et eventyr for en femåring. Anonymkode: 45770...732
  22. Anonym bruker

    Personlig hygiene og undertøy

    Jeg kan absolutt svare av egen erfaring. Eksen min var som mannen til HI. Hans personlige hygiene er en av grunnene til hvorfor han er en eks. Jeg mistet all tiltrekkning til han, fordi han lukta ekkelt. Anonymkode: 41490...b3b
  23. Blop

    Hvorfor får denne tråden stå?

    Kanskje lese tråden ordentlig før du beskylder noen for lovbrudd?
  24. Anonym bruker

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Jeg hadde spurt foreldrene hans hva de tenker. Skal du servere alkohol, og han ber om det, så er du noe av det dummeste han vet om om di sier «jeg har bare kjøpt brus til deg, for du er fortsatt en liten gutt for meg». Altså. Serverer du alkohol, så gjør du det. Mest sannsynlig synes han det er kleint å drille med dere og takker nei, men spør foreldrene hans. De er mer kapable til å svare enn en gjeng ukjente damer på nett. Anonymkode: d247f...51a
  25. Anonym bruker

    Personlig hygiene og undertøy

    Det er ikke bra for noen å dusje hver dag. Det er ikke sikker de merker så mye til det selv, men det naturlige miljøet på huden forstyrres. Anonymkode: 88809...dd4
  26. Det er blitt bedre etter jeg begynte med tablettene jeg fikk av legen. Så nå sliter jeg bare litt. Anonymkode: c066d...7d5
  27. Men er det ikke dumt å overføre dine følelser til mine barn? Og hvorfor kommer hele tiden «hvorfor er du ikke glad i familien din?» opp som argument. Det er faktisk mulig å være glad i familien sin selv om man ikke tar undersøkelser. Feil. Men ser at det å angripe meg får deg til å føle deg bedre Nei, det forteller ikke barna mine noe. Dere skriver alle som om jeg kommer til å dø innen to år. Fordi jeg, i følge dere, har kreft og skal dø. I følge legen kan testene vente. Det handler om hva jeg vil tillate eller ikke at noen gjør med min kropp. I følge legen kan disse testene vente, og da tenker jeg at det er greit å vente. Og det er jo å stole på legen. To enkle tester er hva du kaller det. Fordi det for deg er enkelt. Og så har du kanskje glemt at det ikke er så enkelt, me mye mer komplisert for andre. Det er ikke omsorgssvikt. Og jeg skal ikke dø. Jeg har ukentlig hjelp, men jeg har ikke kommet meg langt nok enda. Anonymkode: c066d...7d5
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...