Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?

    Rødt og lilla. Sjokkrosa og mintgrønn. Synes ofte fargene til Ingunn Birkeland er kule. Anonymkode: c8dd5...945
  3. Først, beklager at jeg kommer til å uttrykke meg litt vakt, men ønsker ikke at personen dette gjelder skal kunne gjenkjennes. I borettslaget hvor vi bor bor det en person som tidligere har hatt så kraftige vrangforestillinger at personen hadde verge. De siste årene har personen hatt det ganske bra, og kommet seg ut i arbeidslivet igjen. Vår boenhet har sittet i styre I borettslaget de siste årene, og er nå styreleder. Den siste tiden har det kommet inn flere og flere meldinger til styre fra denne personen om ting som personen mener andre som har gjort i borettslaget som er galt. Disse meldingene er ganske usannsynlige, og det virker som om personen har fått tilbakefall av sine vrangforestillinger. Vi vet ikke hvem som var verge sist, eller hvem personen har som fastlege. Hvem kan vi kontakte for at den personen kan få hjelp? Anonymkode: cbef3...80e
  4. Anonym bruker

    Har du økonomi som tilsier at du kan gjøre det du vil?

    Høres frustrerende ut! Jeg vil anbefale alle som er i jobb og tenker at det kan hende de kommer dit (blir uføre) å ha en uføreforsikring. Jeg har det i min jobb. Da vil jeg fortsatt få samme inntekt om jeg blir ufør i en stund i allefall… Anonymkode: e694d...e32
  5. Anonym bruker

    Har du økonomi som tilsier at du kan gjøre det du vil?

    Vi har gode inntekter, men mye av pengene er låst. Vi har inntekt på over 1,5 millioner samlet. Bruker 30 000kr i mnd på boliglån. 5000kr på fellesutgifter, 7000 på bhg&sfo. I tillegg kommer strøm, alt av klær og ting barna trenger, mat og alt mulig annet og forsikring på 2 elbiler. Også er det alt det forfalne. Men jeg kan jo bruke penger på det meste av det jeg vil. Men det jeg VIRKELIG ønsker meg er mer fritid. Og det kan jeg ikke for vi er helt avhengige av de to inntektene våre. Men alt i alt sitter vi mye bedre i det enn mange, og det er jeg veldig takknemlig for Anonymkode: e694d...e32
  6. Anonym bruker

    Har du økonomi som tilsier at du kan gjøre det du vil?

    Anbefaler IKKE å være ufør. Aldri bli alvorlig syk eller havn i bilulykke. Det er så kjedelig å ikke ha råd til noe. Blitt mye verre etter korona. Maten sluker familiebudsjettet. Anonymkode: 5c38b...b47
  7. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Ja, jeg så det etterpå. Men jeg legger godviljen til, jeg da, og tenker at det menes at alle skal finne noe de liker og at det skal være nok til at man får spise det man ønsker. Men klart, om man vil krangle på alt så kan man gå ut fra at noen vil smake på 12 kaker. Anonymkode: d27b9...0e4
  8. Anonym bruker

    Har du økonomi som tilsier at du kan gjøre det du vil?

    Ja, jeg har muligheten til å gjøre det jeg vil når jeg vil. Og det trenger ikke en gang være innenfor rimelighetens grenser. Når det er sagt så bruker jeg ikke penger helt ukritisk; jeg har en normal jobb og normalt forbruk i hverdagen. Kun et fåtall mennesker som vet hvor mye penger jeg faktisk har. Anonymkode: 1d322...01b
  9. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Ingen ringer politi for barn på trampoline. Hvorfor insisterer dere på å føre en så idiotisk diskusjon? Anonymkode: 2d0b9...34f
  10. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Si meg, når spiser dere frokost?? Anonymkode: 39f1f...d2b
  11. I dag
  12. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    *rydde Anonymkode: dd07b...27e
  13. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Å kom igjen! Det å mase på at ungene skal ut og hoppe på trampoline slik at foreldrene skal få fred, er noe man behøver å gjøre kun ÉN gang, og det er den dagen man kjøper trampolinen. Den dagen har man for fremtiden bestemt at ungene skal forsvinne ut for å hoppe. Du sier det jo så fint selv, da har du tid til å rydde, støvsuge og vaske. Det ER latskap. Andre familier dropper trampolinen, lærer ungene å vaske, støvsuge og rygge, og tar ungene med på tur. Anonymkode: dd07b...27e
  14. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Hmmm…da har jeg ingen forklaring på avviket Syntes det hørtes tilforlatelig ut når det gjelder de kristne i alle fall. Men jeg tror knapt jeg kjenner en som både er kristen og overvektig. Kanskje Gud velsigner valget av kake fremfor alkohol! Anonymkode: 5b5af...faf
  15. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Jeg har aldri sendt barna ut på trampolinen. De har spurt om det selv. Og mens de er ute, så har jeg muligheten til å sydde etter frokosten, støvsuge og vaske. Jeg kjenner heller ikke noen som sender barna ut for å hoppe på trampoline. Det er noe barna maser om mens foreldrene sier «vent, vi kan ikke gå ut enda for å ikke forstyrre naboene» i minst en time eller to før man sier «ja, gå ut og kos dere». Hvis du tror det er en kamp der foreldrene må mase barna ut på trampolinen, så sier det en del om deg heller enn andre. Anonymkode: 434c9...eaa
  16. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Kultiverte strøk ja. Knis Anonymkode: 39f1f...d2b
  17. Anonym bruker

    Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?

    Hvit + en sterk farge, som f.eks. hvit og klargrønn, hvit og kongeblå, hvit og fiolett. Anonymkode: c2be8...1f6
  18. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Som tidligere nevnt, i mer siviliserte og kultiverte strøk. Hadde du klart å lese det jeg skrev, første gangen jeg skrev det, så hadde du nok vært en av de som bodde der, du også. Anonymkode: dd07b...27e
  19. Anonym bruker

    Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?

    Ingen Anonymkode: a24f5...1de
  20. Jeg tenker uavhengig av om det er klær eller annet. Kun fargene i seg selv alene. Anonymkode: 220e0...f0e
  21. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Er ikke misfornøyd med naboen, jeg. Vi har størst tomt i feltet, mest leker i hagen for ungene, men det betyr ikke at vi sender de ut klokka 7. Har da litt respekt for menneskene som bor rundt oss. Selv de nærmeste som er pensjonister og sikkert står opp før oss Anonymkode: 39f1f...d2b
  22. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Hvor da? Og hvor ofte skjer det? Er det hver helg eller annenhvert jubelår? Jeg for min del har mer enn nok med å komme meg til kamper og turneringer som gjerne har oppmøte 8:30 i helgene. Rekker ikke noe tur med seljefløyte da Anonymkode: 39f1f...d2b
  23. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Trist Anonymkode: 4bc27...8f0
  24. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Men så har du dei så tar store stykker og mye på første tallerken, og de som sender barna til kakebordet alene og ikke spiser opp det de har tatt! Hos oss måtte jeg gi beskjed at foreldrene hjelper barna, da en av dem nesten tok halve kaka Anonymkode: 7e644...fe1
  25. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Haha, den har jeg ikke hørt før. Ikke kristne eller avholds nei. Eldste skal konfirmere seg borgerlig nå i mai, og mannen brygger eget øl og har vinkjeller. Beklager at teorien din røyk her 😉 Anonymkode: d6546...8d8
  26. Anonym bruker

    Har du økonomi som tilsier at du kan gjøre det du vil?

    Ja, jeg har god lønn og en del penger på bok. Jeg kan kjøpe det jeg vil og reise dit jeg vil. Det eneste jeg ikke har råd til som jeg ønsker meg er en hytte ved sjøen. Anonymkode: 0e875...837
  27. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Ikke der du bor, nei. Det er vanlig mange steder. Anonymkode: dd07b...27e
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...