Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Hvor står det at set er på pur trass? Anonymkode: c066d...7d5
  3. Du er jo sterkt psykisk syk om du dropper de enkle testene på pur trass. Anonymkode: beaae...5af
  4. Optatium

    Kan dere anbefale en billig storby i Europa?

    Alle østeuropeiske byer er billige og hyggelige, veldig fornøyd med Budapest. Men, har ikke shoppet meg i hjel på noen av mine storbyferier.
  5. Vil kunne gi og har er ikke det samme. Men hvis jeg tar undersøkelsen, så må de leve med en person som er «så psykisk syk» Anonymkode: c066d...7d5
  6. Anonym bruker

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Min oppgave som forelder er å lage barn jeg selv orker å være sammen med. Også på ferie. Jeg er 100% alene med to barn, nyter feriene selv om de kan være intense selvsagt. Anonymkode: b1926...132
  7. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    Burde jeg si noe til han? At vi ikke skal ha noe kontakt? Anonymkode: 0cff3...96f
  8. Anonym bruker

    Hvilken sofa med vaskbare trekk har du?

    Tusen takk for svar alle sammen. Må kanskje bli Kivik da. Kan kanskje være grei i årene med småbarn, og så kan jeg heller kjøpe en dyrere og finere sofa senere. Anonymkode: 472af...f60
  9. "Du aner ikke noe om meg annet enn at jeg en gang i livet har nektet to undersøkelser som vil kunne gi meg store psykiske utfordringer." Anonymkode: ed54c...335
  10. Anonym bruker

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Når barna var små var ferie ofte tilbringt på hytte eller på sørlandet, det var helt nydelig. Syden prøvde vi når de var større, rundt 6-7 år, nydelig det og. Nå er de 16 og 18, vil gjerne på ferie men begge skal ha sommerjobb og generelt vil de helst med venner. Savner årene da de var små og vi gjorde alt som familie, uansett hvor travelt det var, de beste årene💜. Snart er de utflyttet, det er en trist tanke det💜 Anonymkode: 42b39...0a0
  11. Jeg vet det Hvor har du den konklusjonen fra? Anonymkode: c066d...7d5
  12. Anonym bruker

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Ferie med barna er ikke voksenferie, men det skal det heller ikke være. Voksenferie for meg er late dager ved bassenget med en god bok og noe godt å drikke(ikke nødvendigvis alkohol, for de som tolker det slik). Ferie med barn er ikke avslapping, med mindre barna er 3.trinn eller større. Å henge på lekeplasser og følge barna til kiosken fordi de er for små til å gå alene er ikke avslapping. Men hvis man er influenser så kan man jo ha voksenferie sammen med barna tydeligvis. Nevner ikke navn, men visse mennesker reiser jo til USA og drar med seg små barn på timelange(les døgn!) reiser bare for å realisere egne drømmer. Anonymkode: 9051e...a75
  13. Anonym bruker

    Kan dere anbefale en billig storby i Europa?

    Skal reise alene med fire barn på 15, 12, 12 og 2 år. Vil spise ute og shoppe billig. Fint hvis det er Sephora der😅 Anonymkode: b7e36...15a
  14. Anonym bruker

    Jeg tror vi kan møte på en utfordring, hørsel og oppmerksomhet.

    Demper i ørene ville jeg kanskje vurdert om det var snakk om normalt nivå, men her kommer selv ungdommen ut av hulen og klager på støy. Jeg går ett annet sted om det er lydnivået. Snakke tydelig kan jeg sikkert øve på, lett å glemme etter en lang dag. Anonymkode: faa85...cf4
  15. Anonym bruker

    Jeg tror vi kan møte på en utfordring, hørsel og oppmerksomhet.

    Ja, det er noe å tenke på, det må jo være en fordel for alle å få med seg ting 🤔 Anonymkode: faa85...cf4
  16. I dag
  17. amandine

    Kjole til bryllup

    Det er forskjell på smoking og mørk dress, men jeg vil tenke at denne kjolen vil kunne gå med rett tilbehør. Til smoking skal det være lang kjole, og den skal være pen. Ned denne kjolen finner du frem det fineste tilbehøret og pynter deg skikkelig.
  18. Kysser, fløyer og koser daglig. Har sex cs 4-5 ganger i uka. Vært sammen i 22år
  19. Anonym bruker

    Noen her som bruker quetiapin til søvn?

    Tar 100-150mg Jobber turnus med bare nattevakter og har slitt med søvn i over 25 år. Ikke merket noen bivirkninger. Anonymkode: 57a9e...c56
  20. ulenissen

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Han er voksen, så tilbud om det samme som de andre voksne.
  21. Anonym bruker

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Jeg er 40, drikker aldri alkohol til maten. Jeg er for brus og alkohol på bordet, selvforsyning. Anonymkode: b8b6e...796
  22. Anonym bruker

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Jeg hadde hatt både brus og alkohol på bordet og latt det være opp til guttungen selv hva han forsyner seg med. Mine gutter på 20 og 23 år drikker helst brus til maten enda, så det er slett ikke alle som vil ha alkohol til maten selv om de har rundet 18 år. Anonymkode: 88209...fc0
  23. SunMoonStars

    Hvilken farge har øynene?

    Tusen takk, så snilt av deg! 😀
  24. Anonym bruker

    Kjole til bryllup

    Passer fint til et sommerbryllup, synes jeg. Anonymkode: 26365...640
  25. Anonym bruker

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Jeg har reist mye med mine helt fra de var babyer og synes vi har hatt fine, gode ferier og det har vært stunder for hvile og avslapping innimellom. Mine har alltid trivdes veldig godt på ferie og kunnet leke og kose seg mye med lite for å si det sånn. Men det er jo selvfølgelig noe helt annet enn voksenferie likevel. Med barn så er det jo alltid noe å passe på, de spør om ting, må på do, snubler, skal smøres og hjelpes med ting. Anonymkode: 0228a...cab
  26. Trist for familien og barna at du er så psykisk syk Anonymkode: ed54c...335
  27. Anonym bruker

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Jeg hadde behandlet ham som en voksen. Nest yngste på snart 17 år har en kjæreste som ble 18 år for noen måneder siden, så når vi åpner en flaske vin til maten, hvis de spiser med oss, får også han tilbud om et glass. Det samme gjelder våre to eldste på 19 og 21 år. Ved første anledning etter fylte 18 år har vi tilbudt dem et glass, men aldri før de fylte 18 år. Anonymkode: 1200b...d3b
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...