Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Potte/dotrening

dette kan dere ike bestemme ,dette kommer når barnet er klar Anonymkode: cba88...96a
  3. Noen som vet? Anonymkode: 37e9a...fd9
  4. Anonym bruker

Hvordan si nei?! Jeg møter veggen snart!

Da håper jeg ikke dere blir sure heller hvis dere spør noen og sitte barnevakt,men de svarer Nei. Foreldrene hjelper man Anonymkode: 092dd...ae3
  5. Hvis ikke man regner med abort... Anonymkode: ea38d...1fc
  6. Anonym bruker

Barn som er snørrete hele tiden!

Renner ut ja. Som regel blankt, i det siste tykt og grønt TS Anonymkode: bed69...926
  7. Anonym bruker

To menn rev ned homoflagg

Mja, du har rett i at jeg har noe imot hva de gjør, men ikke dem som personer Hater du svigermor, bare fordi hun "ikke kan lage mat"? Anonymkode: b508f...1d7
  8. Anonym bruker

Dere kristne:

Hvilken menighet tilhører du? Anonymkode: 16498...bbc
  9. voksenmann

små peniser

Tro hva du vil du .
  10. Anonym bruker

Dere kristne:

NEI Anonymkode: fa84b...704
  11. the amazing spidermamma

små peniser

'voksen' mann? Tru'kke det...
  12. Anonym bruker

To menn rev ned homoflagg

Men hvorfor trenger du å mene så mye om det da? Jeg snakker sjelden om mitt syn på homofile. Det er en ikke-sak, andres seksuelle legning har sjelden noe med meg å gjøre. 🏳️‍🌈 Anonymkode: 6cf2b...c07
  13. Jeg sitter i tårer nå, du er en mor som virkelig bryr seg. Psykologen min på bup har diagnosert meg med MDD (Major Depressive Disorder). Kanskje det kan ha noe med deg å gjøre? Derfor hun ikke vil snakke med deg? Jeg har selv skilte foreldre, og store deler av min depresjon kommer derifra. De har selv ønsket å snakke med meg om det, men jeg kan ikke snakke med dem siden det er de det handler om. Vi har gått til familieterapi, men min far nektet å endre seg, så vi sluttet å gå dit. Uansett, dette handler ikke om meg, men si til ungen din at du bare vil forbedre deg og at om det handler om deg, blir du ikke sur. Lov meg at du ikke blir det også. Gutt, 15.
  14. Benjaminhk03

Tatovering under 18 i Oslo?

Må du ha med foresatt for å ta der hvis ikke kan jeg få nummeret?
  15. Anonym bruker

små peniser

de under 18cm Dealbreaker ja Anonymkode: 5984f...58f
  16. Natalija

Hvilke er finest av disse to?

First one.
  17. Anonym bruker

Likte ingen av de Anonymkode: 5fbb3...2b2
  18. Anonym bruker

Er det slik at høye menn ...

flere menn på 190-195 som hadde 4-5 cm i erigert ?? Nei dt tror jeg ikke noe på ! Anonymkode: 51df5...76d
  19. Jøyemeg, så uheldig! Mitt tips er å la den være helt i fred, ev smøre på en sårsalve og håpe på at den popper før torsdag. Anonymkode: 01398...71b
  20. My boyfriend earns about 690 000 and i will start to earn about 1,5milj NOK. Will that be calculated in bidrag?
  21. Anonym bruker

Jeg har dessverre møtt en del menn med svært liten penis, noen av de bare 4-5 cm i erigert tilstand. Og de var rundt 190-195 cm. Og vært med en på 160 cm, som hadde en på 18 cm. Så min erfaring er at høyden har ikke noe å si. Anonymkode: 3f435...78d
  22. Anonym bruker

har litt forskjellige erfaringer der, men flere av de rundt 185-195 er veldig godt utstyrt,men også de med store ben er store der, kjenner 4 som er under 180 som har stor pikk og store ben Anonymkode: af294...48a
  23. voksenmann

Begge var like stygge.
  24. Anonym bruker

Første Anonymkode: 71cc0...9ba
  25. Anonym bruker

Hvordan ville dere uttalt dette navnet?

La barnet få et et navn som passer i norge Anonymkode: e2bea...047
  26. Anonym bruker

På ferie........

Kjøpte et år sparkesykkel på ferie til minsta som da var ca 10 år. Ikke hatt det med før. Tror hun tok den med seg på ferie året etter, for det var veldig praktisk. Anonymkode: bc55f...71b
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...