Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Hvorfor i alle dager skulle legning ha noe å si her?? Smaken er jo ulik fra mann til mann og fra dame til dame. Noen liker velstelt og stusset, andre glatt, andre tenner på full busk og villmann look. Ser jo at i andre tråder er det til og med folk som liker utvasket og med lukt, og da hjelper jo busk på til å få den stilen. Selv foretrekker jeg en mann som bryr seg om hvordan han står fram, så velstelt, nydusjet og stusset. Gjerne glatt nedenunder men ikke helt øverst. Anonymkode: c1158...b4f
  3. Anonym bruker

    PlayStation eller fortnite som ikke virker

    Det er ikke dårlig nett da? Er den kablet eller på WiFi? Anonymkode: 012f1...9ab
  4. Anonym bruker

    Kjole til bryllup

    Velg bunad. Det er trygt. Anonymkode: e3041...d32
  5. Anonym bruker

    Hvilken sofa med vaskbare trekk har du?

    Tusen takk. Det er det jeg sliter med på den sofaen vi har nå. Ryggputene er så stygge og da ser det så slaskete ut. Anonymkode: 472af...f60
  6. Anonym bruker

    Renerene?

    Du skal vite du er savnet ❤️ Håper du har en riktig fin påske. Anonymkode: 20a89...e66
  7. Anonym bruker

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Jeg har venner som også er nære venner av mine barn og jeg venner med deres barn. Mine barn har vært på hytta med dem uten meg. Det er helt normalt at mine barn får alkohol av dem, som andre voksne, og at deres barn får alkohol av meg. Ingen av oss drikker mye da. Anonymkode: 6fa2e...8c4
  8. Anonym bruker

    Erlend Elias - for en herlig fyr!

    Han har noen gullkorn, og kan være fantastisk uhøytidelig. Digget da han dro hjem og banket på døra til nettroll på Facebook og ba dem argumentere for sitt syn 😂 Men har er også barnslig, selvsentrert og vulgær. Anonymkode: caf0c...73a
  9. Anonym bruker

    PlayStation eller fortnite som ikke virker

    Har sletta og laster ned på nytt fra biblioteket nå (men har gjort det noen ganger). Går det ann å slette det fra biblioteket og så laste ned helt på nytt? Anonymkode: 79c68...8a3
  10. Anonym bruker

    Ene øye «henger».

    Fikk det dekket, ser nå jeg brukte feil navn på det. Anonymkode: 1977c...6b6
  11. Anonym bruker

    Erlend Elias - for en herlig fyr!

    Jeg var på «Ladies night» i Grieghallen der han var med. Det var en intenst pinlig opplevelse. Absolutt ikke morsomt, bare vulgært. Mulig han er en kjempehyggelig fyr på privaten. Anonymkode: ff275...c74
  12. Anonym bruker

    Erlend Elias - for en herlig fyr!

    Og det er helt greit. Anonymkode: 1b2c1...797
  13. I dag
  14. Men bør gjøre det de er mest komfortable med, uavhengig av legning. Selvsagt. Anonymkode: f2895...676
  15. *Miss Marple*

    Masterchef Australia

    Oh, glede! Takk for info💞
  16. Anonym bruker

    PlayStation eller fortnite som ikke virker

    Anonymkode: 79c68...8a3
  17. Anonym bruker

    PlayStation eller fortnite som ikke virker

    Går det ann å slette brukeren din gutten for å se om det er den? Hvordan? Anonymkode: 79c68...8a3
  18. Anonym bruker

    PlayStation eller fortnite som ikke virker

    Kommer beskjed om at spillet ikke svarer og så lukker det seg. Sletter og installerer på nytt. Det hjelper ikke. Går det ann å resette hele det spillet før det lastes inn på nytt? Usikker om det er playstation, skjerm eller fortnite som ikke virker. Eller gutten sin bruker. Stort sett går det bedre på min bruker, men ikke alltid. Vanskelig å vite hvordan jeg skal hjelpe og gutten har lite tolmodighet. Anonymkode: 79c68...8a3
  19. Anonym bruker

    Erlend Elias - for en herlig fyr!

    Nei. Skjønner ikke hva du mener er morsomt heller Anonymkode: a103b...2c3
  20. Anonym bruker

    Erlend Elias - for en herlig fyr!

    Spør du meg, så er han i grunnen bare kvalmende. Anonymkode: b7628...a14
  21. Anonym bruker

    Nå er jeg stolt og gruer meg på samme tid

    Fortsett som dere har begynt! At hun ikke sier noe, får bare være, hun har nok en del å tenke på. Anonymkode: 7f934...5e9
  22. Anonym bruker

    Kjole til bryllup

    Smoking/mørk dress betyr at det er formelt. Hakket under gala. For mennene er det da smoking, alternativt sort eller mørkeblå dress. «Smoking» betyr lang formell kjole for damene. «Mørk dress» betyr litt mindre formell og kjolelengden kan reduseres til legg eller under kneet. kjolen på bildet er typisk casual. Finstilt et sommerbryllup på stranden eller et hageselskap men ikke noe jeg ville brukt med den dresskoden som er oppgitt Anonymkode: 900ef...d92
  23. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Ja, har blitt såret før. Er så tøft 💔 Anonymkode: 90cc5...503
  24. Anonym bruker

    Kjole til bryllup

    Poenget med disse kleskodene er jo ikle hva andre gjør. Det er jo hva feks mannen til HI gjør. Hvis han velger en sort dress, så skal kjolen til HI matche slipset eller skjorten han velger å ha til (er skjorten hvit, skal hun matche slipset). Er hun alene, så står hun litt friere og slipper å matche. Anonymkode: df6a1...8d9
  25. Du kan ta den undersøkelsen nå, eller så kan du ta den når du er så syk og har så store smerter fra før at du ikke har krefter til å protestere. Tror du kan be om at det gjennomføres i narkose eller ha med en nærstående som støtte ❤️ Anonymkode: e7b32...aa4
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...