Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Hvordan møte en mann

Gli italiani sono sempre chiare e formali! Anonymkode: 32a83...5c3
  3. Today
  4. frustrertfrue33

Dere som skal hamstre mat

Ja det gjør den, men det er ikke normalt at unge dør av vanlig influensa og at folk må isolere seg hvis de for vanlig influensa som de nå må gjør med dette viruset. Så hvis ikke den er verre enn en influensa, hvorfor isolere seg da om jeg tør spør??
  5. Anonym bruker

Far har skrevet under på farskap men

Hvis han kun har skrevet under på at han er faren så er det bare det. Bur dere sammen? Hvis ikke så faller all foreldre annsvar på deg alene automatisk Anonymkode: 1b23a...834
  6. Det er en mann jeg har hatt kontakt med på datingside på nettet. Dette skrev han til meg en annen gang. Anonymkode: a2863...a42
  7. Takk for dette. Du har rett i det. Det er vel egentlig tøff omsorg, men nødvendig å bli dyttet ut av den fasen. Håper jeg kan snu dette. Anonymkode: a2863...a42
  8. Dette tror jeg og vet jeg egentlig du har rett i. Så håper jeg klarer å snu dette. Anonymkode: a2863...a42
  9. Anonym bruker

Det betyr ikke at matbutikker blir stengt pga coronaviruset Anonymkode: 9f42f...cd1
  10. Ingen har sagt noe om å ta seg sammen. Og du vet INGEN ting om hvilke diagnoser jeg selv har hatt før. Også før jeg opplevde dødsfallet. Jeg er kjempeglad for at noen dyttet meg ut av den fasen der det negative fikk alt fokus. For selv om man ikke kan velge hvordan livet skal se ut, kan man velge hvor man skal feste blikket. En av HIs venner har snakket uten omsvøp og kalt det syting. Vi kan sikkert alle støtte henne i at det var leit og sårt å høre. Men hennes approach til hvordan hun vil leve, endres ikke av at vi støtter den oppfatningen.... Anonymkode: d8126...7d6
  11. Den ulven du mater blir alltid den største... Anonymkode: d8126...7d6
  12. Det får vi neppe svar på noen gang. Anonymkode: ed486...420
  13. Anonym bruker

Myndighetene har oppfordret alle til å sørge for å ha mar og drikke i huset slik at man klarer seg noen dager. Det gjelder ikke spessielt for dette viruset men generelt. Anonymkode: c4f70...63b
  14. Anonym bruker

Sier du Russland eller Ruschland?

Russland. Og Oslo. Jeg sier heller ikke fengschel, som jeg hører en del si, eller brongsche. Det heter fengsel og bronse. Anonymkode: d1484...7e3
  15. Pashla

Fantastisk!😂
  16. Anonym bruker

Jeg er uføre. Får jeg gratis medisiner?

Og derfor forklarte jeg hvorfor ikke alle får det Anonymkode: 0152d...b1a
  17. Anonym bruker

Jeg svarte henne som mente at ufør = gratis medisiner på blå resept 😉 Anonymkode: 30cbd...f8e
  18. Anonym bruker

Hayday

Hvilket nivå? Det er viktigere å få flere fiskeområder enn plass på gården og i byen. Du bør også samle det metallet som trengs for å få flere med det personlige toget. Det hjelper mye for å få gjenstander og i Derby. Anonymkode: ba96c...c00
  19. Yesterday
  20. ‘Alle de andre tenker på seg, det er bare jeg som tenker på meg’😥 Albert Åberg😉 Følte denne passet litt inn her, for mye sant i det i denne sammenheng. For de fleste ser nok ikke hva du strever med innvendig om du ikke sier det rett ut eller viser det veldig godt. Og folk spør ikke..og spør de om ‘det går bra’, så vil de helst høre at du svarer ja. Et nei er mer slitsomt å forholde seg til. Det krever fort noe av deg og det er vanskeligere å avslutte samtalen på en god måte. Når dette er sagt, så,er det nok ganske mange deprimerte mennesker rundt deg, både kjente og ukjente. Har DU lagt merke til alle disse? Bare en liten tankevekker🙂
  21. Anonym bruker

Det er bare de som har minstesats som får de gratis Anonymkode: 0152d...b1a
  22. Anonym bruker

Er jeg hysterisk?

Det er jo selvfølgelig på ingen måte greit å øvelseskjøre på den måten som hi forteller om, men hva tenker du egentlig at politiet skal gjøre, det er jo ikke ulovlig. Hvorfor skulle det gi utsettelse på 16 åringens lapp? Anonymkode: 88a80...2ad
  23. Anonym bruker

Jeg er ufør, har flere medisiner på blå resept. Aldri fått de gratis! Betaler som vanlig, frem til jeg får frikort. Noe jeg bruker å få ganske tidlig da, siden hver medisin er ganske dyr... Anonymkode: 30cbd...f8e
  24. Anonym bruker

Da er det en lege på Ullevål som er smittet!!

Teorier og anklager?? Hvor leser du det? Leser du mellom linjene eller dikter du fritt opp ting? Anonymkode: 23ae4...2d9
  25. Anonym bruker

Jeg er helt rolig jeg, men høres ut som du trenger en chill pill🤣 Anonymkode: 23ae4...2d9
  26. Anonym bruker

🙄 Anonymkode: 23ae4...2d9
  27. Anonym bruker

Ja for lærere kjefter jo aldri.. Nå er det du som fremstår som dum her! Anonymkode: 1d760...d34
  28. Anonym bruker

Jo en lærer kan det. Alle kan det. Men DU er ikke lærer. Nå må du slutte å kjefte på meg og kalle meg ting. Foreslår at vi tar kveld nå. Anonymkode: d0074...2be
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...