Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Bergen_by

Hvor lang tid bruker bybanen til Flesland?

Ca 20 minutter
  3. Anonym bruker

Omtrent like lang tid som en helsefagarbeider bruker på å vaske og bytte bleier på en dement pasient altså. Det var jo kjekt å vite. Anonymkode: ca448...141
  4. Anonym bruker

Han du aldri fikk!

Han jeg aldri fikk.. Og ei kommer til å få..😔 Møtte han på en fest tilbake i 2012, jeg var 18 år og han 21. Aner ikke hva å kalle det, men det var en umiddelbar tiltrekning til hverandre fra begge sider. Men han holdt på med ei på den tiden og ikke lenge etter var de blitt samboere og forlovet. Han var ett problem da jeg og eksen min ble et par.. Fikk alltid så sommerfugler i magen da jeg visste han var i nærheten. ALLTID. Og de få gangene we bumped into each other, så var det derre *blikket* jeg fikk fra han som gjorde meg helt gelé i knærne. Han flørtet med meg da vi begge var i et forhold, veldig upassende seff, men tok gjerne imot komplimentene. Lang historie til kort; det at jeg aldri kommer til å få han, er fordi han døde i en bilulykke slutten av juni i år. Det er fremdeles et sjokk, og det har ikke gått opp for meg enda. Men den smerten å vite at en du har hatt en forelskelse i 7 år er, er død.. Ubeskrivelig vondt. Har aldri grått på den måten før senere den dagen jeg fikk høre det. Har aldri brutt så ned før noen gang. Å vite at de sommerfuglene i magen jeg pleide å få da han var i nærheten.. At det er det helt slutt på. No more😔 Ubeskrivelig vondt😔 Men, alt dette har fått meg til å bare følge hjertet mitt enda mer. Jeg er mer «YOLO» for tiden, handler mer etter følelser, oog driter i hva fornuften sier i visse situasjoner der fornuften trengs mest. Livet er så skjørt, lev hver dag som om der var din siste dag. Anonymkode: c4182...e0c
  5. Fortsatt er det jo bare fifty fifty om det vil være av interesse for arvingene. 60.000 er bedre brukt som avdrag på lån, da kan arvingene få fast eiendom uten gjeld. Anonymkode: a0076...dea
  6. Anonym bruker

Skryt 😖

Du forteller også veldig mye i få ord. VELDIG mye. Anonymkode: 19ebd...f31
  7. Anonym bruker

Skryt 😖

Jeg har ikke gitt noen råd, så det er umulig. Jeg stilte bare spørsmål. Anonymkode: 19ebd...f31
  8. Anonym bruker

Wenche Behring Breivik

Jeg kommenterer ikke artikkelen, jeg kommenterer et innlegg her i tråden. Anonymkode: 56987...97c
  9. Anonym bruker

Går han fra meg til slutt på grunn av sjelden sex?

Fortsatt like tåkete. Anonymkode: 40aab...57d
  10. Anonym bruker

Lov å bli lei av tenåringen?

Igrunn ikke så ille. Men hun har vært gjennom mye så hun er nok mer moden en mange på sin alder. Men for en kverulant!!!! Jeg blir sprø! Og snæppy i alle svar hun gir. Og alt skal diskuteres og alt er et ork. Men hun var drama med hyl og skrik fra 4 til 13 så har fått den dosa og. Det går nok over! Anonymkode: 34e87...c78
  11. Anonym bruker

Godt skjult bak anonymknappen: Hva er du bitter for?

At skolen aldri forsto eller tok sitt ansvar for at jeg ble mobbet. De bare la det på at det var litt erting, noe som alle barn vissnok skulle kunne håndtere. Jeg ble utsatt for slag, spark, truet med kniv, og verbalt mobbing. Det var vissnok bare noe jeg innbilte meg. Han sto der med kniven foran meg og sa han ville stikke kniven i meg! Jeg forsøkte på selvmord flere ganger på grunn av mobbingen. Det var alltid min feil, jeg måtte jo forstå at de som mobbet meg kunne ha det vondt selv.... Anonymkode: f945d...cf1
  12. Anonym bruker

Går han fra meg til slutt på grunn av sjelden sex?

Det jeg mente er om det gjelder kvinne eller mann må de vite. Anonymkode: a636b...063
  13. Anonym bruker

Snart 4 åring nekter å slutte med bleie

Synes en 4 åring er for stor til potte. Er noe man helst bruker før barnet er 3 år. Siden han ikke vil gjøre noe i den så hadde jeg ikke stresset med potte. Men heller fokusert på do. Eller la han tisse ute i en fast busk f. Eks. Husker min sønn på nesten 3 år gjorde det. Anonymkode: 4dd1f...3ed
  14. Anonym bruker

https://www.skyss.no/Rutetider-og-kart1/bussruter/Andre-busstilbod/buss-til-bergen-lufthavn-flesland/ Anonymkode: 6c407...8df
  15. Anonym bruker

Åååå, det er som å lese om meg selv i barndom/ungdom! Dersom jeg likte noen, var det om å gjøre at jeg ikke viste det. Gjerne ved å late som jeg ikke likte dem. Likte noen meg? Ja, da var jeg tøff i trynet og avvisende (selv om jeg kanskje også likte dem eller ble smigret). Jeg er ikke bitter for det, men undrer meg over hvorfor jeg var slik. Lav selvfølelse skjønner jeg som voksen at jeg hadde (og fremdeles har), men kan det også være tilknytningsvansker? Anonymkode: 7fc56...a0a
  16. Anonym bruker

Husfluer! Hva gjør man?

Myggnetting i dører og vinduer. Enkelt. Anonymkode: aa419...b04
  17. Hvor lang tid bruker bybanen i Bergen fra Nesttun til Flesland? Noen som vet? Anonymkode: 9c8b6...a2e
  18. Anonym bruker

Wenche Behring Breivik

Vi må ikke diskutere dette i dag av alle dager! Anonymkode: ed364...ade
  19. Anonym bruker

Skryt 😖

Litt snurt fordi hi ikke ville ta til seg rådene dine eller? Anonymkode: 07426...739
  20. Anonym bruker

Hvor grusomt er det å fly med Ryanair?

Akkurat det er ikke noe argument, for sånne ting kan skje med hvilket som helst selskap. Anonymkode: e1d5a...3d1
  21. Samme her når jeg hadde lik vekt som deg. Er 173 høy. Spurte om det samme for noen år siden og da var det ei som var 185 høy og veide 100 kg som sa hun brukte str 38. Anonymkode: 136f2...ec6
  22. Anonym bruker

Skryt 😖

Du tror virkelig på det tullet du skriver, ikke sant? 😂😂😂😂 Wanna be terapeut much? Anonymkode: 8520d...e0d
  23. Anonym bruker

Er jeg ikke forelska i han?

Hun er nok kanskje bare sjalu. Så ikke hør på henne. I samme situasjon selv, og veldig forelska😊 Er jo helt fantastisk å være kjærester og være særboere. Mange som praktiserer dette i dag. Ofte det beste for barna og for forholdet. Anonymkode: acfd4...25d
  24. Anonym bruker

Wenche Behring Breivik

Leste du artikkelen? Anonymkode: ac844...a08
  25. Anonym bruker

Faktisk støtter forskning det du sier der, ja. I dag splittes hver fjerde familie opp etter samlivsbrudd. Forskning viser at barn som lever hos far har større risiko for ikke å mestre livet. https://forskning.no/skole-og-utdanning-samliv-partner/alene-med-far/1043319 Når far flytter bort - Skilsmissebarn med far som bor langt borte, tar mer utdannelse og har høyere inntekt som voksne enn de med far i nærheten. https://forskning.no/skole-og-utdanning-arbeid-barn-og-ungdom/nar-far-flytter-bort/836574 Mor tar mer ansvar for barna enn far, selv i likestilte par Det sosiale og moralske ansvaret for barna ligger i størst grad på mor, særlig i feiringer og høytider, ifølge Kristine Warhuus Smeby. https://forskning.no/likestilling-barn-og-ungdom-kjonn-og-samfunn/mor-tar-mer-ansvar-for-barna-enn-far-selv-i-likestilte-par/317816 Den siste her er jeg litt usikker på hvordan jeg skal tolke. Single Fathers Are More Likely to Die Early, Study Says https://time.com/5158747/single-fathers-more-likely-to-die-early/ Anonymkode: 8a53c...59e
  26. Anonym bruker

Wenche Behring Breivik

"Samme syndrom"? Å drepe politiske motstandere er ikke et syndrom, det er en forbrytelse mot menneskeheten. Anonymkode: 56987...97c
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...