Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. amandine

    Kjole til bryllup

    Absolutt, men er dresskoden smoking eller er den mørk dress når de sier smoking/mørk dress?
  3. mamma til adhd gutt<3

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Nå poengterte jeg at bar og spa fordrer at man er to. Selvsagt er det ikke lett å få til alle opplevelser når man reiser alene. Det å nyte måltider i fred og ro utgår også. Det betyr ikke at man må droppe å gå ut for å spise. For min del vokste jeg opp med sene middager og lange kvelder ute. Vi barna gikk til og fra bordet. Hadde gjerne med noen tegnesaker, løp fra oss på torget ( det er ikke snakk om å slippe barn løs i Paris her) , lekte med andre barn osv. Fortsatt er dette helt vanlig på mindre steder. Når jeg har reist alene med mine ( som også er aktive) har vi lagt om døgnet slik at ungene (når de var veldig små) hvilte på den varmeste tiden og når de hvilte hadde jeg tid for meg selv. Satt ofte i solen på terrassen med en bok eller håndarbeid. Vi spiste sent og jeg fant ofte bord i utkanten av en restaurant hvor jeg alltid så ungene. Veldig ofte kom man i snakk med andre og ungene fant nye venner hver dag. Det handler ofte om hvor man reiser og hvor oversiktlig og lettvint det kan være. Jeg ville aldri reist slik til travle områder fulle av mennesker. Vi sov lenge og spiste frokost sammen før en ny dag med stort og smått. Det blir ikke lange timer flatt på en solseng, men vi var timesvis på stranden. Sandslott, bading, badeball og is. Kanskje ikke full avslapping , men veldig fint. Har reist både med begge to og med en av gangen. Lettest med en. Vi har ofte valgt å reise til steder med variert transport. Fly, ferje, tog, buss etc. Dette gjorde alltid reisen spennende. En annen fordel er at i feks Hellas er de veldig glade i barn og de er velkomne overalt. De rydder plass til vogn eller finner barnestoler eller hva det skulle være når det er nødvendig.
  4. Optatium

    Kjole til bryllup

    Jeg har vært i et par bryllup led denne dresskode og da har det vært ganske pynta ig definitivt smoking på de fleste. Men skjønner poenget ditt. Jeg hadde likevel forholdt meg til kleskoden.
  5. Det er gjerne der GU foregår…. Anonymkode: 0c4f8...c01
  6. Anonym bruker

    Hvilken frisyre foretrekker du på mannen nedentil?

    Jeg tror nok problemet er motsatt, du mista en del i drodlingen rundt hva som var politisk korrekt, hvilket vil si det ikke traff? Anonymkode: fad53...f2f
  7. Anonym bruker

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Dette er det mest fornøyelige jeg har lest på lenge 😂jeg lurer oppriktig hvordan det er å leve i en så snever verden at det å tilby en myndig person valget om hva han vil drikke sidestilles med seksuelle tilnærmelser! Hi, jeg hadde spurt han hva han ville ha, på lik linje med alle andre rundt bordet. Noen 18 åringer vil synes det er pinlig å drikke alkohol med voksne, mens andre vil synes at det er stas. Anonymkode: 2406e...dc2
  8. Anonym bruker

    Kjole til bryllup

    Fasong, farger og mønster er perfekt til sommerbryllup. Her er mer kritisk til stoffet. For meg ser det ut som vanlig bomull, ville kanskje tenkt en annen stoff type. Anonymkode: bac6f...4ea
  9. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    På hvilken måte tenker du at han virker «skikkelig gira»? Ikke møtes dere, ikke snakker dere, ikke gir han komplimenter, ikke gjør han noe forsøk på å lage avtaler, ikke har dere sex….. Dere sender snap!! Det er det 14-åringer gjør når de ønsker seg kjæreste. Anonymkode: 651d0...ff0
  10. Anonym bruker

    Hvilken sofa med vaskbare trekk har du?

    Selvom armlener må løsnes så er det bare fire skruer og verktøy følger med og det er lett å løsne. Fasongen på sofaen gjør at den er grei å skifte på alene (står på siden av seg selv). Jeg bruker 30 minutter på to sofaer. Vår er 6 år nå og ryggputene (de kan jo fort miste fasongen) er fortsatt fine. Anonymkode: a8521...4bd
  11. Anonym bruker

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Nå var det snakk om å reise alene med en skriv og viljesterk 5-åring. Jeg vet ikke hva slags spa- opplevelse eller barbesøk du ser for deg da. Jeg kan vel egentlig ikke se for meg å dra på eller sitte i baren og nyte en drinker mens små unger reker rundt alene - uansett om ungen er 3 år og rolig eller 7 år og utadvendt. jeg ville heller ikke sluppet en 5-åring ut alene på en lekeplass eller på torget på et ukjent sted for å nyte en sen middag i fred og ro. Det funker kanskje for noen. De fleste ville nok heller blitt med barnet på lekeplassen eller funnet mer barnevennlige aktiviteter Anonymkode: 1e5ef...c19
  12. Anonym bruker

    Undertøy fra Change

    Jeg finner stort sett mine favoritter her, og for tiden har jeg på meg en BH der de har målt og funnet fram og som sitter godt. Den er i 75 G. Jeg har blitt noen kilo tynnere siden jeg kjøpte den, så utfra slik de jobber vil jeg anta at 70 G er bedre nå med tanke på at cup-en blir litt mindre også når omkretsen går ned. Uansett, jeg så på badetøy på nett og fant en bikini jeg likte godt, og klikket på størrelse-guiden deres. I følge den burde 75 DD være passe for meg, men det er jo en helt annen størrelse enn den jeg har på meg. Jeg prøvde samme guiden på nøyaktig den BH-en jeg har på må bare for å sjekke at det ikke bare er andre mål på badetøyet, men med samme anbefaling. Hva ville dere bestilt? Den størrelsen som tilsvarer det dere har, eller den de anbefaler? Anonymkode: 655f4...951
  13. Anonym bruker

    Noen som skal til Sicilia i sommer?

    Ikke i år, men anbefaler gjerne en tur til Cefalu 🙂 Anonymkode: f3f61...523
  14. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Ja, da blir resultatet å vente på sex da. Hvis det er målet er det jo ingenting å lage en tråd ut av 🤷🏼‍♀️ Anonymkode: 3ac67...278
  15. Anonym bruker

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Ferie med barn er slitsomt for mange foreldre fordi de er ikke vandt til å være med barna sine i hverdagen. De leverer barna i barnehagen kl 07.00 og henter de kl 17. Da blir det vanskelig i ferier når de plutselig skal forholde seg til barna hele dagen i kanskje 2-3 uker på sommeren. Og når grensesetting og oppdragelse mangler i hverdagen blir ferierer som et lite mareritt. Anonymkode: a97ab...c3b
  16. I dag
  17. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Nei, det gjør hun altså ikke. Hun skriver at hun vil ha sex og at de single mennene er vanskelig å få tak i - ikke å finne. Tro ikke et sekund at dette er en dame som ikke kjenner noen single menn. De single mennene som vil ha henne er menn hun ikke vil ha og de hun vil ha vil ikke ha henne. Anonymkode: 50734...ce1
  18. Anonym bruker

    Noen som skal til Sicilia i sommer?

    Vi er en aktiv familie som elsker både storby og strandliv. Vi elsker streetfood, nye opplevelser og vi er veldig glad i det ekte Italia. Vi legger ferien til en liten by utenfor Palermo hvor det ikke finnes store hotell eller kjedebutikker. Kort vei til nydelig Strand og kort vei inn til storbyen. Andre som har valgt Sicilia i år? Anonymkode: b583f...f0d
  19. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Hun skriver strengt talt direkte at de single er vanskelig å finne. Det er mange single menn der ute altså. De finner du ikke hvis du bruker tiden på å vente på opptatte menn. Anonymkode: 3ac67...278
  20. Anonym bruker

    Hvilken sofa med vaskbare trekk har du?

    Bohus Nordic. Ikke avtagbart på rygg eller armlenene, men på alle putene. Anonymkode: 8e047...2f0
  21. Anonym bruker

    Hva hadde du brukt egentiden til?

    Jeg har barn med en del allergier, lage mat til meg selv som jeg normalt sett ikke lager til vanlig, men som jeg liker. Ville rundet av med nytt sengetøy, en dusj, ligge naken i senga og lese i en bok. Anonymkode: cfe4b...e2a
  22. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Hun skriver jo at målet er sex, ikke noen som blir igjen etter et ligg. Anonymkode: 50734...ce1
  23. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Det er vel ikke der problemet ligger for trådstarter, så det blir en tullete diskusjon å ta hvis målet er å finne en som blir igjen etter ett ligg. Anonymkode: 3ac67...278
  24. Anonym bruker

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Det er ikke første gang, kommer noen sleivspark av og til. Men ja, det er fordummende svar. Jeg har rolige barn, lang reise er ikke noe problem, men jeg har venner med to eller flere propeller hvor timevis på fly ville vært ett mareritt. De stortrives i friluft, kan fiske hele dagen og bader i kaldt vann, noe som for meg ville vært en utrolig slitsom ferie jeg unngår så langt jeg kan 😅 Anonymkode: 14df2...190
  25. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    Ærlig talt, hva skal hun med en mann som står på døren hennes med ti røde roser hver dag? Kvinner tiltrekkes av menn som har et liv. Her til lands, er det dessverre ofte slik at kone og unger, eller, enda verre, samboer og unger, fungerer som et slags substitutt for det livet. Det du vil ha, HI, er en du må strekke deg for å få. Det er ikke sikkert det er han her. Anonymkode: 3ee65...1bd
  26. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Det gjør kvinner fra naturens side, så det er ingenting å spørre om. Kan like gjerne heller spørre hvorfor så mange kvinner lurer snille menn til å gifte seg og få barn, når dama ikke egentlig er seksuelt interessert. Anonymkode: 50734...ce1
  27. Anonym bruker

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Jeg ville behandlet han på lik linje som andre voksne, jeg har alltid alkoholfrie alternativ uansett, så er det opp til gjestene hva de velger å ha i glasset. Anonymkode: 6ed3b...460
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...