Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. I går
  2. Fordi den aller viktigste personen i hi sitt liv er henne selv. Anonymkode: b534b...8e5
  3. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    ? Det betyr? Anonymkode: 90cc5...503
  4. Anonym bruker

    Jeg tror vi kan møte på en utfordring, hørsel og oppmerksomhet.

    Noen ganger kan nedsatt hørsel behandles. Av og til kan det til og med være så enkelt som å vaske ørene. Anonymkode: 6f7ba...c48
  5. Optatium

    Kjole til bryllup

    Jeg syns denne er for avslappet til smokingdresskode.
  6. FruGa

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Stedatter på 23 drikker kun hvitvin (av alkohol) så jeg hadde kjøpt en flaske av dette hvis hun skulle komme da ingen av oss andre drikker hvitvin. (For å poengtere at jeg vet hun ikke drikker noe annet) Utenom det hadde jeg tilbudt/servert likt til 18.åringen som til de andre.
  7. No er eg sikkert ganske kjedelig av meg, men eg vil heller bruke ferien saman med barna mine, som eg likar ganske så godt, framfor å renne ned turistattraksjonar.
  8. FruGa

    Periodisk faste, erfaringer?

    Begynte med det for ca 3 år siden. Spiser 2 ganger om dagen, noen ganger 3. Gikk ned 12 kg første året og har holdt vekta.
  9. Vurderte du gullfisk?
  10. Du må ha verdens mest forståelsesfulle barn. Jeg hadde blitt lynende forbanna på mamma eller pappa om de hadde gjort som deg. For jeg ønsker å ha dem her så lenge som mulig og jeg ønsker at barnebarna skal få mest mulig tid med besteforeldrene sine. Og jeg er 40 år. Hvorfor ønsker ikke du å sørge for å gjøre det du kan for å få mest mulig tid med barn og evt barnebarn? Hvorfor er du så lite glad i deg selv og dine? Hvorfor ønsker du at barna dine potensielt skal miste mammaen sin i ung alder? Anonymkode: 26a9d...37c
  11. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    De single vil vel helst ha en kone, før de går til anskaffelse av en elskerinne… Anonymkode: 50734...ce1
  12. Anonym bruker

    Jeg tror vi kan møte på en utfordring, hørsel og oppmerksomhet.

    Hvor får du det fra at jeg behandler han som mindreverdig? Anonymkode: faa85...cf4
  13. Anonym bruker

    Kan dere anbefale en billig storby i Europa?

    Gdansk. Stor kjøpesenter med blant annet Sephora helt øverst ved gamlebyen. Anonymkode: 8ece5...fb8
  14. De vil ha sex, det vil jeg også.. og nå sitter jeg her "å venter" 🥹🥹 Er mange opptatte menn som vil ha meg, de single er vanskelig å få tak i 😡😰 Anonymkode: 90cc5...503
  15. Jeg fortalte det ikke til dem. De skulle ikke vite noe. En tilfeldighet gjorde at en av dem fikk greie på det, og så var det ute for alle Anonymkode: c066d...7d5
  16. Det handler ikke om å «leve litt til» om de finner (og fjerner) kreft ved koloskopi kan det hende du blir helt frisk igjen og lever i 40 år til. At du kan følge barna dine inn i voksenlivet og bli bestemor. Før det har spredd seg er sjansen på å bli helt frisk igjen STOR Om du venter/ikke gjør det. kan du som min svigermor oppleve spredning og da kunne dø Anonymkode: d8396...6ed
  17. Du forteller dem om helsetilstanden din først, for så å irritere deg over at de engasjerer seg i deg? Kunne jo likegodt holdt det for deg selv, så hadde du slippet engasjementet. Ville gjort det heretter i hvert fall.
  18. Sant. Egentlig bør jeg vel bare dø nå. Så slipper de å ha meg i nærheten. Anonymkode: c066d...7d5
  19. Da er du jo rett og slett dum hvis du tror det, eller du er en elendig mor og det ikke er et tap for barna dine hvis du dør. Anonymkode: 0584a...873
  20. Anonym bruker

    Jeg tror vi kan møte på en utfordring, hørsel og oppmerksomhet.

    Her er forøvrig en artikkel om den forskningen som er på hørselstap og demens; https://nhi.no/for-helsepersonell/fra-vitenskapen/nedsatt-horsel-og-demens Som man vil se, så er det snakk om aldersrelatert hørselstap og de vet altfor lite om sammenhengene. Jeg personlig har kjent en del med demens og en del med hørselstap og det var ingen overlapping, faktisk var de med størst hørselstap de mest intellektuelt engasjerte. Det er uheldig og fordomsfullt at man nærmest avfeier hørselshemmede som dumme og demente. Anonymkode: c138c...14f
  21. Anonym bruker

    Periodisk faste, erfaringer?

    Jeg spiser sånn hele tiden, og har ingen effekt av det. Litt overvektig og være det i mange år. Anonymkode: 4aaad...c91
  22. Anonym bruker

    Kan dere anbefale en billig storby i Europa?

    Vi elsket Krakow. Nydelig by og herlig med bilfritt i sentrum. Billig og greit. Sephora er der og 😅 Anonymkode: c914b...949
  23. Anonym bruker

    Periodisk faste, erfaringer?

    Gjorde det ikke for å oppnå resultater, men av nysgjerrighet. En stor bonus var at jeg etter 3-4mnd merket store endringer: Jeg hadde ikke lenger sprukne hender, eksem i hodebunn eller øyenbryn, vonde og stive ledd om morgenen, eller soleksem. Ved å spise på denne måten får kroppen tid og mulighet til å hele seg selv, og alle tegn på autoimmun sykdom har altså forsvunnet. En tilleggsbonus er at jeg har gått ned rundt 10kg, men det var ikke det som var motivasjonen for å prøve ut pf. Nå håper jeg vektnedgangen har stoppet, veier nå 62kg fordelt på 175 cm, så vil helst ikke mer ned i vekt. Anonymkode: 7946a...11f
  24. Anonym bruker

    billige klær

    hvilken butikk\nettsider er billigst på barneklær og utstyr? til nyfødt 🙂♥️ Anonymkode: 33ade...4ff
  25. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    👍 Anonymkode: 0cff3...96f
  26. Anonym bruker

    Hva hadde du brukt egentiden til?

    Dere er vinnerne Har stelt det jeg allerede har sådd som skal ut til sommeren, og planlagt når jar skal så det neste, og jeg har puslet puslespill HI Anonymkode: a4c75...136
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...