Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Noen som skal til Sicilia i sommer?

    Vi er en aktiv familie som elsker både storby og strandliv. Vi elsker streetfood, nye opplevelser og vi er veldig glad i det ekte Italia. Vi legger ferien til en liten by utenfor Palermo hvor det ikke finnes store hotell eller kjedebutikker. Kort vei til nydelig Strand og kort vei inn til storbyen. Andre som har valgt Sicilia i år? Anonymkode: b583f...f0d
  3. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Hun skriver strengt talt direkte at de single er vanskelig å finne. Det er mange single menn der ute altså. De finner du ikke hvis du bruker tiden på å vente på opptatte menn. Anonymkode: 3ac67...278
  4. Anonym bruker

    Hvilken sofa med vaskbare trekk har du?

    Bohus Nordic. Ikke avtagbart på rygg eller armlenene, men på alle putene. Anonymkode: 8e047...2f0
  5. Anonym bruker

    Hva hadde du brukt egentiden til?

    Jeg har barn med en del allergier, lage mat til meg selv som jeg normalt sett ikke lager til vanlig, men som jeg liker. Ville rundet av med nytt sengetøy, en dusj, ligge naken i senga og lese i en bok. Anonymkode: cfe4b...e2a
  6. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Hun skriver jo at målet er sex, ikke noen som blir igjen etter et ligg. Anonymkode: 50734...ce1
  7. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Det er vel ikke der problemet ligger for trådstarter, så det blir en tullete diskusjon å ta hvis målet er å finne en som blir igjen etter ett ligg. Anonymkode: 3ac67...278
  8. Anonym bruker

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Det er ikke første gang, kommer noen sleivspark av og til. Men ja, det er fordummende svar. Jeg har rolige barn, lang reise er ikke noe problem, men jeg har venner med to eller flere propeller hvor timevis på fly ville vært ett mareritt. De stortrives i friluft, kan fiske hele dagen og bader i kaldt vann, noe som for meg ville vært en utrolig slitsom ferie jeg unngår så langt jeg kan 😅 Anonymkode: 14df2...190
  9. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    Ærlig talt, hva skal hun med en mann som står på døren hennes med ti røde roser hver dag? Kvinner tiltrekkes av menn som har et liv. Her til lands, er det dessverre ofte slik at kone og unger, eller, enda verre, samboer og unger, fungerer som et slags substitutt for det livet. Det du vil ha, HI, er en du må strekke deg for å få. Det er ikke sikkert det er han her. Anonymkode: 3ee65...1bd
  10. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Det gjør kvinner fra naturens side, så det er ingenting å spørre om. Kan like gjerne heller spørre hvorfor så mange kvinner lurer snille menn til å gifte seg og få barn, når dama ikke egentlig er seksuelt interessert. Anonymkode: 50734...ce1
  11. Anonym bruker

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Jeg ville behandlet han på lik linje som andre voksne, jeg har alltid alkoholfrie alternativ uansett, så er det opp til gjestene hva de velger å ha i glasset. Anonymkode: 6ed3b...460
  12. amandine

    Kjole til bryllup

    Ja, men jeg tenker at når invitasjonen sier smoking/ mørk dress så vet ikke brudeparet helt hva det formelt sett innebærer… Jeg vil tro de bare tenker at man skal pynte seg skikkelig? Kommer halvparten av herrene faktisk i smoking? Og resten i mørk dress?
  13. Polly-Esther

    Å reise med barn i sommerferien er ikke en feire (for foreldrene)

    Jeg skjønner ikke at du som er så smart må komme med et så unyansert og dømmende svar. Jeg har et barn med autisme. Er han en drittunge, fordi mange dager med han er krevende og slitsomme? Eller hva med barn som har ADHD, eller er traumatiserte, eller har separasjonsangst fordi foreldre er skilte, eller er sutrete fordi de har søvnvansker? Livet er komplekst. Enkle svar som at barn er drittunger, er ikke hjelpsomt for noen. Synes ofte du er så klok, men dette var bare bare forenklende og sarkastisk.
  14. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Tror du må snu spørsmålet til hvorfor du blir betatt av dårlige mannfolk. Noen trekkes mot «bad boys», det er nok her du må starte? Anonymkode: 3ac67...278
  15. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Jeg vet ikke helt hva som var så vanskelig å forstå med det. De fleste menn vil først og fremst finne seg en fast partner, ikke bare en seksuell relasjon. Anonymkode: 50734...ce1
  16. I dag
  17. Anonym bruker

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Tilbydd brus. Det er foreldrene som er deres venner, ikke ungene deres. Utrolig pinlig hvis vennene til foreldrene mine skulle prøvd å vær kompis med meg. Å servere alkohol fordi nå er du jo blitt å stor er liksom bare hakket unna å komme med kommentarer på kropp og utseende, eller gjøre seksuelle tilnærmelser - for nå har man jo endelig lov til det. Vær den voksne overfor barn, resten av livet. Anonymkode: 7cd77...112
  18. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    Han er åpenbart ikke interessert. Han bruker deg bare som tidsfordriv. Et godt tips: møt menn raskt i virkeligheten. Dropp all denne tekstingen/snappingen med menn du ikke har møtt og fått en connection med. De gir deg kun en falsk følelse av at du kjenner de. Du kjenner ikke denne mannen i det hele tatt. For alt du vet har han samboer og barn. Anonymkode: 497ce...abe
  19. Anonym bruker

    billige klær

    Jeg har alltid handlet på hennes jeg da. Syns de har mye stoffer, billig. Vært veldig fornøyd. Feks kappahl syns jeg noe tøy med bilder og mønster blir for stivt på kroppen. Trykknapper som er litt feil plassert osv. Og dyrere der . Anonymkode: 74529...ec7
  20. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Ligg unna gifte menn. Litt integritet har du. Og jo, det fins mange single som vil ha sex. Dårlig unnskyldning. Anonymkode: f8ed0...1b5
  21. Det handler jo ikke om å ta et valg majoriteten ikke ville tatt, eller å bestemme over egen kropp. Å droppe nødvendige tester fordi du ikke vil ta dem ER jo irrasjonelt. Og i det ligger det jo at dette greier jo ikke du se at er det heller. Så du må jo bare stole på leger og fagfolk og folk som bryr seg om deg å gjøre det. Du vil heller risikere å dø om et par år enn å ta to enkle tester? Det ER så irrasjonelt du får det. Anonymkode: beaae...5af
  22. Du skriver at det barna dine trenger mest er å vite at du er glad i dem og liker å bruke tid med dem. Når du ikke vil ta en slik undersøkelse forteller det at du ikke er villig ril å holde ut bitte litt smerter eller ubehag for å sikre at du får mer tid med dem. Ditt personlige valg påvirker fler enn deg. Familiens personlige valg er å ikke snakke med deg. Det påvirker deg også. Det er like naturlig at de mener noe om ditt valg som at du mener noe om deres. Anonymkode: 343b9...c7d
  23. Anonym bruker

    El-bil og tålmodighet

    Vi kjøpte EL-bil for fire år siden. Og vi dro så og si rett på langtur - tror vi fikk bilen et par måneder før vi dro av gårde på. Joda, det var litt "stress" helt i begynnelsen - ikke fordi det var nødvendig, men fordi vi måtte komme inn i en god rutine og finne ut hva som fungerte best for oss. Og det var jo litt færre ladestasjoner enn bensinstasjoner. Nå er ladesystemet bygget mye bedre ut, så nå er det absolutt ikke noe stress. I det daglige er det jo ikke noe problem, for da kan vi lade hjemme og vi har også tilgang på lader på jobb. Men det er sjelden vi trenger. Akkurat nå i påsken var det litt ladekø. Det hadde vi forventet når så mange mennesker skulle forflytte seg på en forholdsvis kort tid. Da slappet vi av i bilen det omtrent kvarteret det tok å vente, og når bilen fikk koblet seg til strømmen, brukte vi tiden til å gå oss en liten tur og til å spise litt. Vi har vært masse på langtur og bruker ikke noe særlig lenger tid nå enn da vi kjørte bensinbil. Lader når vi likevel stopper, og kombinerer det med handling, strekke på beina og diverse opplevelser. Hadde bilen på service her rett før påske og da fikk vi bensindrevet lånebil. Vi fant fort ut at vi absolutt ikke savnet bensinbilen. Vi er superfornøyde med el-bilen, både sommer og vinter og på korte og lengre turer. Men man må selvfølgelig tenke litt annerledes og sette av litt mer tid til lading enn til å fylle bensin. For oss er det helt uproblematisk. Anonymkode: 4d656...f73
  24. I går
  25. Fordi den aller viktigste personen i hi sitt liv er henne selv. Anonymkode: b534b...8e5
  26. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    ? Det betyr? Anonymkode: 90cc5...503
  27. Anonym bruker

    Jeg tror vi kan møte på en utfordring, hørsel og oppmerksomhet.

    Noen ganger kan nedsatt hørsel behandles. Av og til kan det til og med være så enkelt som å vaske ørene. Anonymkode: 6f7ba...c48
  28. Optatium

    Kjole til bryllup

    Jeg syns denne er for avslappet til smokingdresskode.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...