Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Kjole til bryllup

    Smoking/mørk dress betyr at det er formelt. Hakket under gala. For mennene er det da smoking, alternativt sort eller mørkeblå dress. «Smoking» betyr lang formell kjole for damene. «Mørk dress» betyr litt mindre formell og kjolelengden kan reduseres til legg eller under kneet. kjolen på bildet er typisk casual. Finstilt et sommerbryllup på stranden eller et hageselskap men ikke noe jeg ville brukt med den dresskoden som er oppgitt Anonymkode: 900ef...d92
  3. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Ja, har blitt såret før. Er så tøft 💔 Anonymkode: 90cc5...503
  4. Anonym bruker

    Kjole til bryllup

    Poenget med disse kleskodene er jo ikle hva andre gjør. Det er jo hva feks mannen til HI gjør. Hvis han velger en sort dress, så skal kjolen til HI matche slipset eller skjorten han velger å ha til (er skjorten hvit, skal hun matche slipset). Er hun alene, så står hun litt friere og slipper å matche. Anonymkode: df6a1...8d9
  5. Du kan ta den undersøkelsen nå, eller så kan du ta den når du er så syk og har så store smerter fra før at du ikke har krefter til å protestere. Tror du kan be om at det gjennomføres i narkose eller ha med en nærstående som støtte ❤️ Anonymkode: e7b32...aa4
  6. I dag
  7. Anonym bruker

    Personlig hygiene og undertøy

    Det bekrefter jo det jeg skriver. Han luktet ekkelt. Og de som svarer dette vet at de selv lukter ekkelt hvis de ikke bytter/dusjer. Men det finnes likevel mennesker som kan gå med samme truse i 3 dager uten å lukte vondt. Tro det eller ei. Anonymkode: 13619...af3
  8. prekæs

    Nå er jeg stolt og gruer meg på samme tid

    Det kan være hun går i seg selv og tenker igjennom hvordan hun har vært. Ingen vil vel bli mislikt, men noen er autoritære nok til å slippe unna med dårlig oppførsel, fordi ingen tør å si i fra. Håper det at hun blir snakket til, gjør henne enklere å leve med.
  9. Meninger kommer alle til å ha, uavhengig om du liker de eller ikke. Hvorvidt du ønsker å lytte til de er selvfølgelig ditt valg. Familien din har vel bare gjort det du har bedt om. Du lytter ikke, de har trukket seg unna. Anonymkode: 29622...d56
  10. Anonym bruker

    Nå er jeg stolt og gruer meg på samme tid

    Godt jobbet, HI! Hun oppfører seg som en fornærmet drittunge, bare stå i det! Anonymkode: 9c7d3...436
  11. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Bra, da vet du hvorfor, det kan du jobbe med hvis du har ett ønske om ett varig forhold. Bli såret er alltid en risiko, for å motta må en gjerne åpne seg, da blir en mer sårbar og kan risikere å bli såret. Samtidig går en jo glipp av det hvis en ikke forsøker. Har du blitt såret før, i og ned det er noe du forsøker å unngå? Anonymkode: 3ac67...278
  12. Anonym bruker

    Hva hadde du brukt egentiden til?

    Gått LANG tur med musikk på øret. Kjøpt meg en kaffe og satt meg på brygga. Så hjem og lage meg middag som JEG liker og sett en skikkelig jentefilm med et glass vin. Anonymkode: 8b246...ea5
  13. Anonym bruker

    Erlend Elias - for en herlig fyr!

    At han er veldig morsom. Kom ikke det frem av innlegget mitt? Anonymkode: 1a001...f81
  14. Anonym bruker

    Nå er jeg stolt og gruer meg på samme tid

    Jeg hadde sagt at hvis hun ikke klarer å oppføre seg som folk så kan hun dra. Jeg hadde ikke giddet å ha en så ufyselig gjest. Anonymkode: fac30...754
  15. Himmel og hav

    Masterchef Australia

    Juhu! Takk.
  16. Anonym bruker

    Nå er jeg stolt og gruer meg på samme tid

    Dette har vært et interessant døgn Svigermor kom i går ettermiddag. Ungene var i bakken og kjørte og det første hun kommenterte var at ikke hele familien kom ut på trappa for å hilse henne velkommen. Da vi sa at ungene helst ville bruke dagen i bakken, men at de kom hjem til middag så var det selvsagt feil. Hun gikk på gjesterommet med sakene sine og kom ut igjen om kommenterte at sengetøyet hverken var strøket eller lagt på. Jeg sa at vi med vilje ikke hadde lagt det på i tilfelle hun ville ha det strøket. I og med at hun aldri var fornøyd når jeg eller mannen hadde strøket det så ville vi gi henne muligheten til å ordne det selv, og at vi gjerne kunne finne fram strykebrettet for henne. Vi sa også at vi ikke pleier å stryke hverken sengetøy eller håndklær til vanlig. Vi tilbød oss også å legge på sengetøyet som det var for henne, men at vi da ikke kom til å stryke det først. Det så ut som noen hadde slått henne i fjeset med en spade. Hun begynte å snøfte og før hun fikk sagt noe så satte mannen seg ved siden av henne og forklarte at vi i alle år har bøyd oss og strukket oss for å gjøre henne tilfreds, at hun skulle være fornøyd med noe og kanskje til og med si noe hyggelig. At vi nå hadde innsett at samme hva vi gjorde så kom hun til å klage og at vi derfor ikke sto på pinne for henne lenger. At hun var velkommen til å være her, men at det nå ville bli påske på våre premisser. Måltider når vi pleier å ha det osv. Jeg skal innrømme at jeg var livredd og tenkte at hun kom til å gå amok, men hun bare reiste seg, gikk på gjesterommet og smalt igjen døren. Der satt hun i over to timer. Jeg antar at hun ventet på at vi skulle komme og si unnskyld. Det var skikkelig ubehagelig, men vi sto på vårt, lagde middag, ungene kom hjem og så ropte vi til henne at det var middag. Veldig spente på om hun ville komme. Hun kom, spiste, sa ikke et ord til oss, men spurte ungene om de hadde hatt en morsom dag. Etter maten gikk hun på rommet og lukket døren. Det samme gjentok seg til frokost i dag. Vi spurte om hun ville være med på et museum. Hun svarte ikke, men stilte i yttertøy på avtalt klokkeslett. Nå går hun rundt med yngste og ser på utstillingen og jeg har gjemt meg i en krok . Jeg vet nesten ikke hva som er verst. Silent treatment eller hakking. Det er en forandring i det minste. HI Anonymkode: 8f705...ad9
  17. gullierne

    Masterchef Australia

    Premiere sesong 15 begynner på TLC mandag 1. april kl 17.50
  18. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Nei si det. Mine erfaringer 😵‍💫😵 Anonymkode: 90cc5...503
  19. Anonym bruker

    Kjole til bryllup

    Kjolen i seg selv er super til et sommerbryllup, men her er kleskoden formell. Jeg ville tenkt «slottsballbekledning», men de er ikke så «streng» på det, siden de ikke krever smoking, men likevel ønsker det. Anonymkode: 3a3fa...f2d
  20. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Hvorfor er du så lite verdt? Den typen «menn» er ikke en mann. Kun tapere som driver med den typen adferd. Anonymkode: bbd70...8cb
  21. Anonym bruker

    Personlig hygiene og undertøy

    Æsj🤮 Anonymkode: f3e9d...1d6
  22. Anonym bruker

    Kontakt med en fyr

    Det er fakrisk stikk motsatt av hva forskning (og erfaring) sier. Det er mye lettete for kvinner å få et stabilt forhold og det er flest menn som er ufrivillig single. Anonymkode: f6cfb...277
  23. Anonym bruker

    Personlig hygiene og undertøy

    Hvis man ikke merker det så er det neppe et problem? Anonymkode: 230c1...0f8
  24. Admin

    Hvorfor får denne tråden stå?

    Trådstarter snakker om å servere vin til noen over 18. Det er pr norsk lov helt lovlig, det er først når alkoholprosenten er over 22 at det er 20 års grense. Av hva jeg kunne se var det kun snakk om å servere vin til de over 18 i tråden og det er dermed ikke brudd på norsk lov.
  25. Anonym bruker

    Erlend Elias - for en herlig fyr!

    Hva er herlig tenker du? Anonymkode: a103b...2c3
  26. Anonym bruker

    Noen som skal til Sicilia i sommer?

    Det står allerede på listen over steder å besøke😃. Hi Anonymkode: b583f...f0d
  27. Anonym bruker

    Erlend Elias - for en herlig fyr!

    Ser på homsen og bomsen nå og ler flere ganger høyt at kommentarene til Erlend Elias. Synes han er helt herlig! Anonymkode: 1a001...f81
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...