Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Kollegaen min har nå influensa for tredje gang siden november

    Mange kaller kraftig forkjølelse med feber for influensa, og går man til lege skrives det "influensasymptomer" I journalen. Det spiller da ingen rolle... Hun mener vel bare å fortelle at hun har vært skikkelig syk Men selvfølgelig, skikkelig influensa kan man ikke gå oftere enn hvert fjerde år, de fleste går tiår mellom hver gang. Anonymkode: 02a79...91a
  3. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    Men at man har et søvnmønster hvor man legger seg, og står opp senere enn hva a-menneskene ønsker betyr verken at man har et uryddig eller unormalt mønster. Heller ikke at de som sover til 10 har flere timer i sengen enn de som våkner kl 7. Her blandes snørr og barter, syns jeg. hi Anonymkode: 82ee8...89f
  4. Hei! Hvordan går det nå? Har du kommet noen vei med NAV?😃 Anonymkode: 6cb43...c0f
  5. Anonym bruker

    Kollegaen min har nå influensa for tredje gang siden november

    Interessant det der med influensa. 😂🤣 Jeg har hatt influensa én gang i løpet av over 50 år. Men sørpe forkjøla er jeg en gang eller to i året. Anonymkode: d40f2...e35
  6. Anonym bruker

    Har du økonomi som tilsier at du kan gjøre det du vil?

    Ikke alt vi vil nei, men har det fint greit … 2 mil i året ca, og 3 mil i lån totalt.. Anonymkode: 252c1...977
  7. Anonym bruker

    Kollegaen min har nå influensa for tredje gang siden november

    Jeg har vært sinnsykt mye pjusk/forkjøla/influensa samme hva denne vinteren… Og jeg pleier ALDRI være syk! 14 dager frisk, også biter noe nytt på. Rekker ikke bli skikkelig frisk liksom. Propper i meg alt av vitaminer, klok mat, trening osv., men biter på likevel gitt! Jeg tror ikke hun har hatt influensa hver gang, men at hun har vært mye syk er nok reelt Anonymkode: d184f...308
  8. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Spennende! Vis meg statistikken som viser andelen morgenjoggere i ulike bygder og byer, fordelt på urbane og rurale områder! Anonymkode: 770db...ef1
  9. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    Det KAN er hva jeg har skrevet. Og ujevn søvnrytme er forskjellig fra menneske til menneske. For meg er det ujevn med to timer, for andre er det kanskje ikke det Det er da ingen som nekter noen noe. Men det er mange B-mennesker som ikke evner å se at A-mennesker vil opp tidlig. Som mener at barna står opp midt på natten om de våkner 5, og at det bør man ikke tillate. Og at barna skal liste seg rundt i nabolaget for å ta hensyn til dem. Da tror jeg du må lese igjen: «De konkluderer med at hos de som sover ti timer øker risikoen for tidlig død med 30 prosent, sammenlignet med de som sover åtte timer. Å sove i ti timer skal også kunne øke risikoen for å dø som følge av slag med 56 prosent, og å dø av hjertesykdom med 49 prosent. Forskerne så dessuten en sammenheng mellom dårlig søvnkvalitet og risiko for koronar hjertesykdom. De konkluderer med at unormal søvn er en risikofaktor for hjertesykdom og mener leger bør spørre pasientene om søvnmønsteret deres.» Anonymkode: 9046c...1d4
  10. Anonym bruker

    Kveruleringens dag på DIB?

    Da bør du holde tyst til du har et svar, og ikke blåse ut intetsigende ytringer. Anonymkode: 4f9cd...4a0
  11. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    For du krangler jo i hvert fall ikke 🤣 merkerlig siden det er kun du som har gnagd deg gjennom hele tråden. Anonymkode: 8e83f...77f
  12. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    Jeg mener å ha lest det motsatte. Søvn er svært bra for helsen. Jeg elsker å våkne av meg selv i helgene. Å sove til 9 er en utmerket bruk av dagen. Det samme med en rolig frokost før man finner på noe. Anonymkode: f209d...d56
  13. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Jeg bor 2 km utenfor en by, men ikke i en bydel. Likevel har vi toppidrett her. Hva bor jeg i da? By? Bygd? Forstad? 😂😂 så sinnsykt fisefine vi skulle være. Anonymkode: 39f1f...d2b
  14. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    Det de har bevist er at A-mennesker er lykkeligere, og at årsaken til det er at verden er laget for A-mennesker. Hvorfor kan ikke vi stakkars B-menneskene ha de 2 dagene i helger, og få lov til å sove lenge når dere A-mennesker har de 5 andre? Og nei, man kan ikke lære seg å bli A-menneske når man er B-menneske, man mener det er genetisk, og at den indre klokken fungerer forskjellig mellom dem Anonymkode: 0c035...cf5
  15. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Sier den som trakk inn gamle damer og anemiske barn. Du er så morsom. Anonymkode: 2d0b9...34f
  16. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    Ujevn søvnrytme betyr stor variasjon i søvn fra dag til dag, hver dag. Ikke av man forskyver døgnet litt i helgene Anonymkode: 0c035...cf5
  17. Anonym bruker

    Utbrent, tilbake på jobb.. utbrent igjen?

    Jeg tror du har misforstått litt. Men: Ved gradert sykemelding kunne ikke jobb tilrettelegge. Jeg ble derfor mer sykemeldt (og gravid) og da 100% sykemeldt. Vi har hatt samtale før jeg startet og vi har snakket om det utfordringer jeg jo var usikker på skulle gå. Det er, så langt det går tilrettelagt- men jeg er redd det ikke er nok. Men det er også veldig tidlig å si, for det å er jo generelt litt hardt å sjonglere baby i hus og arbeidsliv 😊 Anonymkode: 10e02...570
  18. Anonym bruker

    Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?

    Lys lilla og lys brunbeige Anonymkode: 7328d...0f1
  19. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Neida, de aller fleste klarer fint å forholde seg til meningsinnholdet uten å krangle på semantikken. Her er det de som krangler, som tat feil, og det er de veldig klar over selv - ellers hadde de ikke gjort det. Anonymkode: dd07b...27e
  20. Anonym bruker

    dyson eller ryobi

    Dyson er KJEMPEBRA! En helt annen klasse enn andre håndholdte støvsugere. Vi hadde Ryobi før (hadde hageutstyret også så kunne bruke samme batteri). Men har Dyson nå og er kjempefornøyd!!! 10 av 10 Ryobi var på langt nær så bra Anonymkode: 62b5a...255
  21. I dag
  22. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    Ja, det kan det Anonymkode: 9046c...1d4
  23. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    For meg gjør det definitivt det, men folk er helt sikkert forskjellige; og mange er mer tilpasningsdyktige og har bedre sovehjerte enn meg, og da er nok ikke det er problem for dem å forskyve søvnen om helgen. You do you 😁 Anonymkode: a89ef...31f
  24. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    Nei. Det kan det ikke. Anonymkode: fb938...0ed
  25. mamma til adhd gutt<3

    Barn på trampolinen om morgenen

    Det er ofte greit å tenke over bruken av alle og ingen når man hevder hva andre gjør eller ikke gjør. Det er nok saken her. Med mindre man er flue på veggen i alle hjem faller påstanden på egen urimelighet.
  26. Anonym bruker

    Å kaste bort dagen

    Men kan det å forskyve søvnen et par timer to-tre av ukens dager betegnes som ujevn søvnrytme? hi Anonymkode: 82ee8...89f
  27. Anonym bruker

    Konfirmasjon - når man ikke har familie

    Jeg satte pris på innlegget ditt, jeg i allefall ☺️ HI Anonymkode: 83033...f61
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...