Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Kan noen anbefale meg en serie på NetFlix?

The Grimm, ikke skummel akkurat, mem veldig underholdende. Anonymkode: e3626...09c
  3. Mamma_til_2

Jobbintervju, er dette innafor?

Det intervjuet jeg var mest nervøs for var den jobben jeg fikk, det er bedre og være ærlig enn og risikere at valiumen ødelegger.
  4. Hvis jeg hadde fått en slik meldig ville jeg antatt pølsene ble påspandert. Det er jo ikke mye annerledes enn "Kom og spis middag med oss kl. 15.00". Jeg hadde ikke da tatt med egen middag. Jeg spør hvis jeg har anledning til å ta med noe, men det har man ikke alltid.
  5. Anonym bruker

Jeg er så ond!

Du er kanskje rynkefri, men særlig hyggelig virker du ikke. Jeg vet at du ikke vil høre det, men når jeg nå har lest hele tråden og ser hvordan du svarer andre så fremstår du virkelig svært usikker. Du takler dårlig at noen er uenig (eller altfor enig) med deg Jeg har lite rynker, har alltid hatt god hud. Men jeg tror ikke at jeg ser særlig yngre ut enn andre på min alder, likevel. Man kler jo ofte alderen sin uansett. Anonymkode: e15fe...1b9
  6. Det er forskjell på planer litt frem i tid, det blir annerledes når man inviterer på noen timers varsel, på en helligdag tom. Anonymkode: f28ad...324
  7. Anonym bruker

Analsex mas

Men hva sier han, når du spør om han virkelig kan klare å nyte noe som er veldig smertefullt for deg? Kjøp en Strap-on, kjør hardt på og så kan han se hvordan det føles. ALDRI gå med på noe, du ikke liker. Anonymkode: 66d08...958
  8. Autisme er en motediagnose. Misforstå meg rett. Noen få barn har autisme, men de aller fleste der foreldrene mistenker autisme/Aspergers er normale barn. sønnen din høres HELT normal ut. Utfordringene med språk og lek med andre barn kan både skylles væske i øret, men også at gutter ofte er mindre interessert i det sosiale enn jenter. De utvikler også språk senere enn jenter. Kanskje han er introvert Ikke sykeliggjør normale barn. Gutten din høres ut som en fin gutt Anonymkode: 3ecc1...757
  9. Anonym bruker

Takk for konstruktive tilbakemeldinger - jeg skjønner at dette absolutt ikke er noen god ide.. Kommer til å «advare» om at jeg er nervøs slik jeg gjorde tidligere og jeg får bare håpe på det beste... hi Anonymkode: e299e...719
  10. Anonym bruker

Hva synes du om gaver (annet enn godteri) i påskeegget?

Her kan det være en liten lommelykt eller såpebobler inni, men da skal brukes på hytta der de får eggene. Anonymkode: ab6f0...ca2
  11. Tenker du må pushe på dette med øret. Det gjør at han ikke lærer språk, han får da ikke kommunisert med andre barn, det gjør han frustrert selvsagt. Synes det er rart han ikke har fått dren alt. Da jeg var barn (tidlig åttitallet) hadde vi en gutt i nabolaget. Vi kjente han ikke men vi trodde alle han hadde en funksjonshemming. Dårlig språk, nesten umulig å forstå og moren måtte ofte oversette. Han var utagerende og uberegnelig. Vi var redd han. Så over sommeren da han var seks så pratet han nesten normalt og var helt annerledes. Moren hadde fortalt mamma at hun hadde kjempet i seks år fordi hun mente noe var galt. De fant til slutt ut av han hadde vann i mellomøret og fikk dren. Da hadde de blitt avvist av sykehus og fastlege i fem år. Tragisk at denne gutten måtte slite så lenge med noe som var lett å fikse. Anonymkode: 4c731...d4e
  12. Mostly Harmless

«Vil dere komme og grille pølser med oss klokken 15.00?»

Haha, den var jo skikkelig fin! Tror jeg skal høre om broderen er hjemme i dag. Tenkte meg påskelam i dag, og det blir jo langt enklere på denne måten.
  13. Anonym bruker

Hva synes du om gaver (annet enn godteri) i påskeegget?

Så bilde på snap av noen unger som hadde funnet påskeegget og det var en stor innpakka gave sammen med egget. Synes det er en uting, gleden over egget forsvinner jo hvis man skal få en stor pakke i tillegg. Og da må man jo kjøre på med det samme opplegget hvert år, for da forventer jo barna at det skal komme pakke og! Anonymkode: 5aa1c...930
  14. Anonym bruker

Nå er jeg forbanna og samtidig dårlig samvitighet

Nei, gråter ikke fordi jeg blir sint. Begynner å gråte da fordi hun ikke får sove. Og det er lenge før jeg da mister tålmodigheten. Anonymkode: 132d9...9f8
  15. Anonym bruker

Hvorfor gråter hun da? Fordi du blir sint? Noe utløser gråten og er kanskje svaret på hvorfor hun er urolig. Min gråter ikke da. Hun var en urokråke da hun var yngre. Lot vi henne være oppe så sovnet hun bare enda senere. Hun trenger rett og slett å roe ned i senga før hun sovner. Viktig med faste rutiner i trygge rammer. Hvorfor gråter hun, viktig spørsmål. Anonymkode: a6eb7...ffc
  16. Anonym bruker

Har jeg ny omgangssyke?

Mini hadde det i helgen. Jeg hadde det på mandag med diaré og oppkast. Hanglet litt tirsdag. Så har jeg ikle vært på do på onsdag, i går var magen normal igjen. Altså, normal avføring. Så i dag hadde jeg helt løs mage igjen. Mini har hatt løs mage hele uken. Ny omgangssyke eller kan det være slik at jeg blir bra og så dårlig igjen? Anonymkode: 768c8...84e
  17. Anonym bruker

Skjønner. Det som er utfordringen her og det som gjør at jeg i perioder går på veggen er hennes uro. Hun da son sagt står opp, frem og tilbake og begynner også ofte å gråte. Jeg skjønner st det ikke er hennes feil at hun ikke klarer å sovne , men blir sur når hun ikke hører etter st jeg sier st hun må ligge i senga, prøve å roe seg itd... Anonymkode: 132d9...9f8
  18. Anonym bruker

Nei!!! Du starter intervjuet med i si, - jeg er veldig nervøs nå fordi dette er drømmejobben min på alle måter, håper jeg klarer gjennomføre intervjuet med stil. De fleste er nervøse før intervju, det opplever jeg ofte. Nervøsitet har ingenting å si for førsteinntrykket. Anonymkode: 7cb65...2f3
  19. Det høres ut som at språket er forsinket pga vann i mellomøret. Han begynner å bli større og har et større behov for å uttrykke seg verbalt. Når han ikke får til det, blir ham frustrert og sint og da utagerer små barn. Han nærmer seg også den mest «voldelige» alderen (i følge teoretikere er det 3-års alderen). Så utagering med dytting, slåing og biting er «normalt» en periode fremover. Det skal selvfølgelig ikke godtas, men det kan være greit å vite at utagerende oppførsel er normalt for alderen. Anonymkode: 44d8f...49d
  20. Kan d være forkjølelse? Men øynene klør og d er helt grusomt.. tar allergitabl to ganger for dag, fire ganger øyedråper og har spray. Men alt klør, jeg nyser sikkert 100 ganger for dag 🙄 Anonymkode: ffb8d...c67
  21. Anonym bruker

Brudd i fingeren?

Håper du kontaktet legevakt?! Hvordan gikk det i tilfelle? Anonymkode: adcdd...1ee
  22. Anonym bruker

Min niåring trenger rett og slett mindre søvn enn andre. Har sovet mindre hele livet. Vi har en regel om at alle spørsmål SKAL tas før leggetid. Hun har en flaske med vann ved senga. Skal hun på do så går hun på do og så tilbake til senga. Hun kan lese bok eller leke stille i senga. Etter jeg ble streng på dette fungerer det mye bedre. Hun sovner innen 40 minutter 9 av 10 ganger. Anonymkode: a6eb7...ffc
  23. Når vi inviterer på grilling tar alle med seg det de vil grille, og vi har selvfølgelig rikelig med mat selv og. Det er vanlig å spørre om man skal ha med seg noe når man reiser på besøk, så når du ikke har spurt ett eneste spørsmål og tror du bare kan dukke opp og få servert mat helt uten videre synes jeg det er du som er vanskelig.
  24. Anonym bruker

Hva med helsesøster på skolen? Det er litt «mindre» enn å dra henne til fastlegen eller psykolog, som muligens kan få henne til å tro at du/dere mener det er noe galt med henne. Ville prøvd ut et lavterskeltilbud først. Anonymkode: b21c3...b70
  25. Today
  26. Jeg ville tenkt at de sto for maten ut ifra meldinga, spesielt på en helligdag hvor alt er stengt. Hadde allikevel spurt om vi skulle ha med oss noe og/eller hva. Hadde det vært jeg som inviterte ville jeg nok vært mer presis i invitasjonen. "Hei. Vi har tenkt å grille i dag. Har dere lyst til å ta med dere pølser og spise sammen med oss?" Anonymkode: a1e5a...e5b
  27. Anonym bruker

Takk for svar. Dette har pågått av og på siden hun var 8. I lengere perioder sovner hun greit, problemet blir nok klokka bikker over 22.00 og det et skole dagen etter. Vurderer faktisk å søke litt hjelp, både en vi voksne kan få råd fra og kanskje en hun kan prate litt med også. Synes det er trist at hun skal gå med de tankene hvor hun skal grue seg til leggetid. Vet dere hvor jeg evt henvender meg. Fastlege/ psykolog? Anonymkode: 132d9...9f8
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden