Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

14 åring i avstandsforhold

Hvordan møttes de? Hadde de en varig og verdifull relasjon før den ene flyttet? Anonymkode: 2fff8...58d
  3. Aprikos Syltetøy

3, 5 åring uten språk.

Som å lese om vår. Nå skal jeg ikke kjede deg, men om du vil, kan du ta en titt på liknende tråd jeg skrev i her om dagen. Der skrev jeg om vår som heller ikke hadde språk. Du ser det i min profil om jeg ikke tar feil.
  4. Havfruene

Lei av folk som ikke gir noe som helst tilbake

Vet ikke hvor du tar det fra men jeg bruker ikke mye penger og om jeg hadde gjort, ville jeg heller ha førsøkt å skjule det, så hva sikter du til. Hva er grunnen til at du tror jeg bruker mye penger? Kan ikke se en eneste kommentar fra meg som underbygger slik påstand.
  5. Anonym bruker

Jeg blir gal av mangel på sex og nærhet

Mener ikke å være slem, men kan han ha en elskerinne? Min første mann holdt på sånn og jeg fikk bekreftet misstanken min. Og da jeg abbsolutt ikke kan godta slikt så var jeg ferdig med han der og da. Hadde det imidlertid vært noe medisinsk eller psykisk så ville jeg gjort alt for å hjelpe det jeg kunne. Nå har jeg vært gift med min andre mann i snart 20 år og det finnes ikke mangel på hverken nærhet eller sex. Ingen skal leve slik. Enten må han gi en god forklaring eller så må han jo forstå at ikke du kan godta å leve slik. Anonymkode: 66104...ba6
  6. Anonym bruker

Oppdaget noe på tlf til 10 åring

Kjøp en telefon på Clas Ohlson, tror de koster 299. De har ikke kamera, men kan ringes med og sende mld. Deretter forklarer du henne klart og tydelig at kroppen er privat, og ingen skal trenge å se den. Gå også igjennom diverse situasjoner som LETT kunne ha oppstått, f.eks om hun mistet tlf sin og denne filmsnutten ble lagt ut på nett. Hvordan ville hun likt det om ALLE kunne se den, jenter gutter, på skolen, venner, venners søsken, familie. Onkler, tanter, søskenbarn. Besteforeldre osv. En 10åring bør vite bedre enn å filme seg selv naken, og derfor ville konsekvensene her i huset vært en mobil man ikke kan filme med. Ville ikke vært sint på henne, men en film som dette på avveie, kan ha alvorlige konsekvenser for den lille jenta di. Det er faktisk ungdom som har tatt livet sitt etter at bilder og filmer har blitt delt rundt... Anonymkode: 8c4ac...69f
  7. Anonym bruker

14 åring i avstandsforhold

Ville dere som foreldre tillatt at deres 14 år gamle datter reise til en annen kant av landet for å besøke sin 15 år gamle kjæreste, og vice versa? Begge bor hjemme med foreldrene sine, men allikevel? Jeg synes det er drøyt! Anonymkode: 5f142...f60
  8. Anonym bruker

Hva er vanlig å bruke på strøm i mnd?

Hvor høyt er et menneske? Anonymkode: a419e...435
  9. Anonym bruker

Håpløst forelsket i en mann ... Som jeg ikke kan få?

Selv om det er flere år siden, kan det være uaktuelt. Det avhenger av hva lege-pasientforholdet innebar. https://www.helsenett.no/265-sykdommer/lov-og-rett/lov-og-rett/19800-pasient-og-lege.html Anonymkode: b33d9...31a
  10. Anonym bruker

Ja, denne kan ikke ha tlf. med kamera ihvertfall.. Anonymkode: fb8c5...2b5
  11. Jeg er lærer og har opplevd år der jeg jobber mye og år der jeg jobber mindre. Da jeg jobbet som kontaktlærer på ungdomsskolen hadde jeg 48 timer i gj.snitt på de ukene vi jobber. 125 tentamener å rette i jule«ferien». Satt 60 timer den jula. Påske«ferien» hadde jeg bare 120 tentamener. 60 engelsk og 60 norsk. De siste årene har jeg hatt mer spes.ped (mellomtrinnet). Har vært kontaktlærer (altså 24.000 i årstillegg) fir å ha kun to elever. De jobbet med grunnleggende lese- og skriveopplæring og tallene opp til 10 (20). Jeg har dermed ikke hatt samme antall timer til retting og oppfølging slik det er å ha hele klasser/trinn, naturlig nok. Derimot har jeg hatt flust av møter med div instanser på disse to elevene. Arbeidsdagene mine har vært kortere enn da jeg jobbet på u.skolen, og endel kollegaer sier ganske tydelig at de mener jeg har en lett jobb. Allikevel er det ingen som ville overta jobben min da jeg gikk ut i permisjon. Jeg synes det sier ganske mye, jeg. At jobben min er i manges øyne «lett», men ingen er interessert i å bytte med meg... 🤷🏼‍♀️ Anonymkode: e0b57...cd0
  12. Anonym bruker

Muligens rotet meg opp i feil fyr

Har sagt ifra at jeg ikke ønsker å forsette å han har faktisk bare ringt med en gang etter det. Jeg tok ikke telefonen. Møtte han alene på butikken tilfeldig idag å da overså han meg fullstendig,skulle ikke tro at han snart var 50 år Men virker som han kanskje ikke kommer til å lage noe oppstyr å det er jo bra for alle parter. Anonymkode: 5e70e...325
  13. Anonym bruker

Du må lese nøyere. Det er 3år siden legeoppholdet opphørte, han har fått seg ny jobb. Alle vet at lege og pasient ikke kan involveres med hverandre, der er det strenge - etiske regler man må forholde seg til da. Anonymkode: 0af92...39c
  14. Syngensang

Håpar det om 10 år er 15 årsgrense på smarttelefonar.
  15. Anonym bruker

Vurderer det ja...... Hvordan forklarer henne grunnen uten at hun blir flau?Hun vet jo at jeg har tilgang til alt på den så hun burde jo skjønne at jeg ser ting.... Anonymkode: dd416...918
  16. Anonym bruker

Hva gjør man egentlig med sånn oppførsel? Vi er 40 år!

Hvordan truer hun deg, da? Anonymkode: 14cb0...96e
  17. Anonym bruker

Ta fra henne mobilen! Anonymkode: 9d64c...cc3
  18. Anonym bruker

Barn som ofte er kvalm, hjelp?

Det er sjekket, hun er positiv for å få det men legen sier hun ikke har det. Anonymkode: 5e955...9b1
  19. Ingen skal måtte sove med en snorker. Ingen skal heller måtte ha lest alle tråder for å svare. Og ingen bør gå ut fra at det er de samme som svarer i alle tråder. Eller at enkeltbrukere er pålagt å være konsekvente i hva de svarer.
  20. Jeg begynte i ny jobb for nesten et år siden i en nyopprettet stilling. Denne stillingen ble før dekket av flere andre, og ei av disse har problemer med dette. Til stadighet opplever jeg å bli slengt kommentarer etter, å bli forsøkt lurt, eller rett og slett truet. Truslene er med en spøkefull tone, men hvem liker vel å bli "lekeslått" med en brusflaske i hodet i kantinekø? Jeg har nevnt dette for min nærmeste sjef, men han svarte bare at jeg ikke måtte bry meg om henne. Så hva kan jeg gjøre? Jeg begynner å bli mektig lei, og det går utover trivselen og kvaliteten på arbeidet mitt. Burde jeg rett og slett ta igjen? Anonymkode: 61630...36b
  21. Usikkermann28

Hvordan vite om ho er oppriktig?

Ho hadde en datter fra før, og så fikk vi en sønn sammen
  22. Hun har altså filmet seg selv naken og vist frem alt mulig på denne filmen, snakker om nudes, puling osv....jeg kan ikke se at hun har sendt den til noen, men uansett😫 Jeg har snakket med henne om nettvett osv, men det går inn ene øret og ut det andre... jeg har selvfølgelig slettet videoene, men hva mer kan man gjøre?Kan styre abonnementet hennes og begrense vet jeg....hva ville dere gjort? Anonymkode: dd416...918
  23. Anonym bruker

Barn som ofte er kvalm, hjelp?

Test henne for cøliaki. Det er en enkel blodprøve som kan gi klar indikasjon. Anonymkode: 97a8a...bae
  24. Søvn er viktig og burde være en prioritet når man har småunger. Mannen min sover dårlig sammen med baby, så vi ligger hver for oss akkurat nå. Sex kan man heldigvis ha flere steder enn i dobbeltsenga og jeg får mer enn nok nærhet av ungene jeg sover med.
  25. Anonym bruker

3, 5 åring uten språk.

Min fekk ikkje reint språk før han var 6 år. Da han lærte å lese, løsnet det over natta. Hadde logoped og assistent i barnehagen. Han ligger langt framme utviklingsmessig i dag. Populær i klassen, leser bøker beregnet for 1 klasse høgare, god i engelsk osv. Anonymkode: 1cb7f...1b7
  26. Anonym bruker

Påan igjen... Er du på kvinneguiden og? Her er en link, svar fra en lege, om det å være forelsket i legen sin https://www.lommelegen.no/annet/å-være-pasient/legesvar/jeg-er-forelsket-i-legen-min-hva-skal-jeg-gjore/69024022 Så kan du lese lovverket. Legen har ikke lov til å innlede et forhold til deg uansett. Det er bare å søke opp en av de mange trådene her inne, så finner du link til kildene på det. Slutt å dyrke forelskelsen/betattheten, og gå videre. Anonymkode: b33d9...31a
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden