Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Blir så deppa når mensen sommer.. hvordan slappe av?

Så trist å høre at du mistet flere ganger.. synes det var ganske forferdelig den ene gangen hittil. Føler også at folk liksom skal bagatellisere det så innmari. Men det er kjempetøft. Selvom det er ganske vanlig. Hvor lang tid tok det før det satt? Anonymkode: 85c09...a5f
  3. Hvis du ikke har søkt på denne stillingen ville jeg ringt og hørt hvor de har funnet tak i deg og hvorfor de ønsker å intervjue deg. Jeg hadde ikke dratt på et intervju uten mer informasjon. Anonymkode: a089f...cf5
  4. Anonym bruker

Tips til ferdig julekalender ??? Jente 4 og 9 år.

Barbiekallenderen! Anonymkode: 9236a...9e2
  5. Anonym bruker

En fraværende forelder...

Feil. Kan godt være den samme, noen ganger BØR folk komme enkeltvis. Og terapeuten må selv ta ansvar for sin partiskhet. Anonymkode: 0926c...589
  6. Hvilket rekrutteringsbyrå er det da?. Noen jobber aktivt med å hente inn kandidater gjennom f.eks CV basen på Finn.no Mens andre selskaper jobber uten å finne egne kandidater gjennom search. Anonymkode: ee8e4...4e7
  7. Anonym bruker

En fraværende forelder...

Hva som gjør at man tror det er en han? Det skal jeg si deg: 1) Det finnes nesten INGEN mødre som er fraværende i flere år. 2) Det finnes nesten INGEN mødre som først er fraværende lenge, og deretter nekter å forstå at ungene ikke har samme tempo som henne når de skal bli kjent på nytt. 3) Det er meget sjeldent at når en ung singel mann blir kjæreste med en kvinne som har barn hun ikke møter, presser seg inn på FVK-møtene og insisterer på å leke steforeldre og insisterer på å styre utviklingen i retning av mer forpliktelser i stedet for mindre. Anonymkode: 0926c...589
  8. amandine

Har du noen gang ØNSKET noen andre noe vondt?

Og jada. Sender stadig onde ønsker i spesielt én retning. Ikke sånn "jeg håper du dør", men "jeg håper du spyr i en uke", " jeg håper det er veggedyr på soverommet ditt", "jeg håper du snubler i en bæsj".
  9. Igjen viser du at det ikke er Aspergerdiagnosen din som er problemet ditt. Anonymkode: f20f6...a0e
  10. Han jeg giftet meg og fikk barn med syntes jeg aldri var irriterende eller teit en eneste gang i løpet av de 15 årene vi var sammen. Alle andre kjærester begynte jeg å irritere meg over, men ikke ham. Anonymkode: 05e77...ec4
  11. Anonym bruker

Kan jeg kjøpte ett hus for å leie ut uten problemer?

Ja, regler er det, og mer regler enn hvis du bare leier ut en hybel i ditt eget hus. Og du må skatte av inntekten så klart. Men klart du kan gjøre det. Store deler av leiemarkedet er jo bygd opp rundt dette. Anonymkode: 26f95...587
  12. Jeg er vel litt motsatt her - jeg tror ikke der fins perfekte mennesker og dermed ikke heller perfekte kjærester. Så når jeg blir kjent med en ny, er det alltid 1000 ting som holder meg tilbake. Heldigvis klarte jeg å se «gjennom» det og likevel satse, for han som ble min livspartner hadde også irriterende ting ved seg. Men hadde jeg latt det stoppe meg, ville jeg jo aldri ha fått denne store kjærligheten! Anonymkode: 2b607...02d
  13. Daquiry

Har du noen gang ØNSKET noen andre noe vondt?

Ja, har sinnsykt lyst til å ta livet av en fyr, men bruker ikke energi på det.
  14. Anonym bruker

Bruker dere varmluftsfunksjonen når dere baker?

Pleier å steke de første 5 min på varmluft 160C så skrur så opp på 200C over og undervarme. Synes ikke det fungerer noe greit å steike flere brett på en gang, blir aldri helt gjevne med varmluft. Anonymkode: 75eb4...8d5
  15. Daquiry

Mannen min tenker kun på seg selv:(

Jeg hadde gått, han bruker deg som slave.
  16. Ja, da har du et holdningsproblem du må ta tak i.
  17. På lik linje med at folk uten diagnose har gjort tilsvarende og verre ting. Atter ett eksempel på at den eneste som styrer fremtiden vår er oss selv. Anonymkode: 38500...ad6
  18. De intervjuer vel kandidater på vegne av en oppdragsgiver, som altså er et annet firma? Anonymkode: 2997c...c4f
  19. Anonym bruker

Barnebursdag-leker😁

Ved behov kan dere ha dansekonkurranse a’la frys når musikken stanser i bakhånd, men vi har aldri hatt leker i bursdager her annet enn skattejakt av godteposer mot slutten. Anonymkode: 27186...0c6
  20. Anonym bruker

Miljøvennlig adventskalender

God ide. 😊👍 Min plan er å bruke barnematglassene. Skal male de i julefarger eller pynte de med juleservietter med decupache. Anonymkode: d34fa...ef2
  21. Eller er det noen regler rundt å ikke ha bodd i huset selv? Anonymkode: eda58...0a1
  22. Takker for svar! Nei, jeg er ikke kjent for å være en vanvittig «kresen» dame og tenker heller ikke at han er «for god for meg». Og er enig med dere i at det er et dårlig utgangspunkt å starte et forhold med å tenke at jeg ønsker forandring på noen ting... får gå litt i tenkeboksen😉 Anonymkode: 88abb...397
  23. Løvinna30

Hvor lenge skal et barn gå med ørevondt?

Ja det høres lurt ut. Håper dere får god hjelp. Er øret hovent ? Oppdater meg gjerne.
  24. Pashla

Mannen min tenker kun på seg selv:(

Du kjøper «alt de trenger» for barnetrygden?? Hvor mye barnetrygd får egentlig dere...?
  25. Jo jeg. Anonymkode: 00147...460
  26. Anonym bruker

TEIPEDE sømmer... hvor kjøper jeg det?

Jeg søkte "sømtape vanntett", fikk bl.a. opp dette: https://www.stofflykke.no/products/somband-til-regntoy https://www.stoffogstil.no/gratis-moenster/soembaand-til-regntoeysstoff Anonymkode: 8834f...3b8
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...