Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Er mulig denne moren har gode grunner for sitt barn. Men, da får hun ta det med sitt barn og ikke dra andres barn og andre foreldre inn i det. Anonymkode: 1f9a2...9e5
  3. Anonym bruker

    Bank-id appen

    Om du har Nordea, så har de sin egen app. Anonymkode: def1d...05d
  4. Anonym bruker

    Hvordan stille opp mot noen som vil knuse en?

    Jeg tror den eneste måten er å stonewalle psykopaten og anta at flertallet klarer å se gjennom en sånn person. Jada, noen vil nok la seg lure, men det gir et bedre inntrykk å ikke si noe, enn det gjør å forsøke å sverte psykopaten. Eventuelt kan man vise medfølelse for psykopaten; Ja, du behøver ikke si noe til Per om min forfremmelse, jeg tror han synes det er litt sårt at han ikke er forfremmet. Ja, jeg snakker ikke med Per om at jeg skal gifte meg, jeg tror han føler seg litt ensom. Da vil det være lettere for disse å tenke at det er derfor Per sier kjipe ting om vennen din. Vier man ikke psykopaten et eneste øyeblikk med oppmerksomhet, eller man er litt psykopatisk tilbake, vil de nok etterhvert gi opp. Anonymkode: 68b2a...4d1
  5. Anonym bruker

    Hvordan stille opp mot noen som vil knuse en?

    Lyver om alt og ingenting. Ofte er ikke løgnene store, men mange små som får andre til å tenke dårlig om personen og over tid trekke seg unna. Sette opp små sabotasje og fortelle folk falsk historier som gjør at de senere mistolker helt det vedkommende gjør og sier fordi de plasserer dem i en sammenheng og virkelighet som ikke finnes. Mange slike smarte trekk som gjør at folk rundt tror de får bekreftelse på det denne kollegaen sier om vennen min. Hadde det ikke vært så tragisk så er det nesten fascinerende hvor mye tid, krefter og kreativitet denne kollegaen investerer i dette ødeleggende prosjektet. Anonymkode: 1ab74...c9b
  6. Anonym bruker

    Bank-id appen

    Takk for svar. Da laster jeg den ned. Anonymkode: ac372...b36
  7. Anonym bruker

    Bank-id appen

    Det avhenger litt av hva du skal bruke den til? Jeg bruker både MinID (skatteetaten, NAV, m.fl. statlige etater), BuyPass og BankID. Her er fra skatteetatens påloggingsside: Du kan bruke Commfides også, men det koster en tusenlapp å skaffe seg. De andre er gratis. Commfides er et kort som er koblet til PCen din, de andre bruker du mobilen din til. Anonymkode: 9cf33...1ac
  8. Anonym bruker

    Hvordan stille opp mot noen som vil knuse en?

    Det er jo sånn psykopater opererer, de får en selv og andre til å tvile på en. Jeg har vært borti en sånn sjef, det er helt jævlig. De bryter en ned sakte, men sikkert. De er ofte gode til å snakke for seg, min sjef var superhyggelig med mine kollegaer, men meg og ei fra en annen avdeling ble av en eller annen grunn singlet ut. Anonymkode: e1813...5a8
  9. Anonym bruker

    Bank-id appen

    Jeg har den ja Anonymkode: 180ec...abd
  10. Anonym bruker

    Hvordan stille opp mot noen som vil knuse en?

    Jeg har stått i situasjonen til din venn. Tok laaang tid før jeg skjønte hva som skjedde, for det var så absurd. Ikke ta det personlig, ikke reager, og innse at du ikke kan vinne mot sånne folk, for det kommer til å knekke deg psykisk lenge før den tid. Varsle lederen, det er en form for trakassering. Jeg endte med å bytte jobb. Anonymkode: 16ea7...cd9
  11. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Wow ! Sykt bra ! Jeg er ikke så god i engelsk og hun snakket fort. Men forstod det meste ❤️ Det verste er at han ikke er min smak en gang 🙈🙈 han skal ned fra pidestallen ja Anonymkode: 629c2...d5c
  12. Anonym bruker

    Hvordan stille opp mot noen som vil knuse en?

    Hva er det han lyver om, og hvilke situasjoner setter han opp? Hvis en kollega av en venn hadde begynt å baksnakke min venn så hadde jeg jo skjønt at det var kollegaen det var noe ved. Jeg kjenner jo mine venner, så det er vanskelig å skjønne hvordan denne kollegaen går frem, så det er umulig å svare på. Det blir jo bare spekulasjoner uten noe konkret å forholde seg til. Anonymkode: 55fca...0fd
  13. Anonym bruker

    Bank-id appen

    Jeg har denne og tror det er den alle skal ha Anonymkode: 5809c...f5b
  14. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Oppussing er satt bort, men alt må jo organiseres og planlegges, og noe må jeg jo rydde, vaske og klargjøre før og etter håndtverkerne gjør sitt. Så det er jo litt ekstra styr for meg oppi alt annet, men måtte gjøres. Og jeg har ingen handy mann. Nei, tror faktisk ikke han ser andres behov. Feks om han skal legge yngste, og det egentlig er over leggetid allerede (jeg må jo alltid få ham til å gå opp å få startet legging selv om det er han som skal gjøre det, han eier ikke tidsperspektiv og tar lett på "rutiner") så skynder han seg ikke bare opp og får lagt barnet før det blir alt for sent, for han må bare sette på oppvaskmaskin først eller bære ut søpla. Kan ikke gjøre det etter legging, for han har behov for å få det unna... Han lager litt mat og kjører oppvaskmaskin, tar ut søppel og gjør der meste ute. Men er jo ikke daglige oppgaver der. Anonymkode: d048a...963
  15. Anonym bruker

    Bank-id appen

    Ingen som har denne? Eller vet? Anonymkode: ac372...b36
  16. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Enig Anonymkode: e948b...f4c
  17. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Hun kan kjøpe i flere omganger. Flere kvitteringer vet du Anonymkode: e948b...f4c
  18. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Anonymkode: deb07...09a
  19. Anonym bruker

    Hvordan stille opp mot noen som vil knuse en?

    Det er ikke kriminelle miljøer. Dette er en helt vanlig bedrift. Det er ikke snakk om knuse med vold, men å ødelegge personens liv ved å ødelegge dennes relasjoner. Vennen min vet ikke om noe han har gjort. Det er derfor ikke noe han kan omgjøre eller gjøre annerledes. Anonymkode: 1ab74...c9b
  20. Anonym bruker

    Hvordan forandre passord på hotmail?

    Hva er galt med hotmail? Anonymkode: 59c1e...e47
  21. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Meg igjen 🙈🙈 Han blir så glad når jeg tar kontakt og vil da treffe meg... men nå tar han ikke initiativ lengre 🤔🤔 han blir bare giret når jeg tar kontakt.. hvordan klare å komme over dette? Anonymkode: 629c2...d5c
  22. Anonym bruker

    Hvordan stille opp mot noen som vil knuse en?

    Jeg omgås ikke kriminelle miljøer så jeg aner ikke. Hva har vennen din gjort for noe? Anonymkode: 16239...92d
  23. I dag
  24. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Hva i all verden? Din jobb er å ta vare på egen helse. Han har kveldsskift så du må ta alt av aktiviteter, lekser og legging alene (i din fritid). Mens han i sin fritid gjør hva? Sitter hjemme og sløver mens du er både på møte med Bup og følger et barn til tannlege. Fy, for en dott du er gift med. På tide at han begynner å ta ansvar.... Anonymkode: 5765e...f1b
  25. Anonym bruker

    Hvordan stille opp mot noen som vil knuse en?

    En jeg kjenner begynte for noen år siden i ny jobb. Gradvis har en kollega begynt å ødelegge for ham. Han saboterer arbeidet hans, lyger om han til andre kolleger, setter opp situasjoner slik at andre skal misforstå. Nå har han begynt å gå etter mannens venner og bekjente også. Sår tvil om han og prøver å få dem til å se ham i et dårlig lys og ta avstand. Vedkommende er veldig manipulerende og klarer å lure folk til å tro på seg. Det ser ut som vedkommende har som agenda å knuse denne personer ved å drive andre vekk og ødelegge vennskap og relasjoner. Det gjøres så skjult at få tror på det. Mannen er jo så sjarmerende, snill og hjelpsom.... Hvordan håndterer man slike mennesker som har bestemt seg for å knuse en? Noe som har vært borte i noe tilsvarende? Anonymkode: 1ab74...c9b
  26. the amazing spidermamma

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Jeg synes du gjør masse, du har jo egentlig aldri ordentlig fri, ikke en gang på natta. Men mannen din er kanskje sliten, han også, ser dere driver med oppussing også, midt oppi alt? Da kan det være vanskelig å "tåle" at den andre bare legger seg på sofaen (mener IKKE at du ikke skal gjøre det, altså!). Eller er han bare ikke vant til å se andres behov uansett? Gjør han ingenting når han er hjemme, bortsett fra å sende ungene på skolen?
  27. Anonym bruker

    Er dette 9a sak mener dere?🤔

    Og forresten, lær sønnen din selvforsvar. Anonymkode: 95b7f...1f0
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...