Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Mamma_til_2

Mister mer hår enn normalt 😫

Fått barn de siste 6 mnd?
  3. Anonym bruker

Andre som er lei hverdagen?

Jeg elsker også hverdager. Det er små gleder hele tiden, bare du vet å sette pris på dem. For det første, det at du har mennesker rundt deg som er glede i deg og som bryr seg om deg. Og ellers er det de små tingene, slik en annen lenger opp i tråden påpekte. Jeg har allerede i dag hatt disse: - I i grålysningen, når det er iskaldt på rommet mtt, kommer min lille, søte hund opp i sengen og legger sett tett inntil meg og varmer meg - En deilig, lang, varm dusj - Jeg kommer på at jeg skal veilede en student i dag, og gleder meg, for hun har endelig brutt igjennom alt strevet og skrevet en kjempebra tekst. Ser frem til å fortelle det til henne. - Deilig frokost, kaffe og avis - Øsregnet slutter, og det blir sol idet jeg går morgentur med hunden. - På jobb: koselig og inspirerende samtale med to kolleger, får meg til å gå i gang med arbeidet med ny energi Vil avslutte med siste del av Karin Boyes dikt, Idyll: [...] Nu sluter sig vardagens rymd kring oss två, lik en len lätt dimma. Är du rädd att bli fånge, är du rädd att drunkna i det gråa? Var inte rädd: i vardagens innersta, i allt livs hjärta, brinner med stilla nynnande lågor en djup, hemlig helg. Anonymkode: 71db3...9ec
  4. Hjertefru

Miljøpartiet de grønne... et spørsmål

Det er jeg helt enig med deg i. Folk har helt andre krav, på alle områder. Et annet eksempel, eldreomsorgen. Aldershjem var det dårlig med. Mine oldeforeldre døde hjemme, passet av sin svigerdatter. En om ikke begge hadde demens. Når de ble akutt sjuke, var det ikke snakk om innleggelse og antibiotika og slikt. Nei, de fikk lov å vandre i sin egen seng mens mormor passet dem. Jeg våger meg på en spådom; forventningene og forbruket i samfunnet må ned. Der er jeg helt på linje med de grønne. Spørsmålet er bare om vi er klare for mulige konsekvenser av nedskaleringen. For den kommer...
  5. I sommer merket jeg at jeg mister mer hår enn vanlig. Jeg har alltid hatt tynt fint hår og røytet en del, men det har aldri minsket som det gjør nå. For tiden tar jeg B tonin. Prøvde å ta B kompleks men den tålte jeg ikke, så jeg sluttet. Har vært hos lege å tatt blodprøver og de var fine. Men jeg mister fortsatt hår. Gruer meg hver gang jeg skal vaske det 😞 Jeg prøver å ikke stresse mtp det men det er ikke lett. Noen som sliter med det samme? Råd? Anonymkode: 920e0...0ef
  6. Anonym bruker

Er det ikek fasniceredne hrvodan man fortsår dette?

Klerar ud å sele etdet? Flesgilløveg! Nme tde re tretele å esle shiv kvasbotene morkem i iktgir glekørekef. Anonymkode: b4b9b...c31
  7. Anonym bruker

Anbefalinger, bo utenfor Oslo

Skedsmo eller Sørum. Du finner alt innenfor en kort avstand og ligger midt imellom Oslo og Gardermoen. Anonymkode: 7c626...8e1
  8. *Miss Marple*

Barnet arver klær av eksens nye dame- uten at jeg "vet"

Jeg kan skjønne at det er sårt, og irriterende at han ikke holder avtalene deres, men det er nok lite du får gjort med det. Men man har lov til å bli lei seg, det syns jeg virkelig.
  9. Linken funker ikke... Anonymkode: 6f879...af2
  10. Mineral Loose Flawless pudder fra Makeup Mekka og mascara
  11. Men det gidder man ikke! Tro meg. Anonymkode: 3b5c5...50a
  12. Optatium

Andre som er lei hverdagen?

Ikke visste jeg at alle disse dagene som kom og gikk, de var livet. Hverdagene er jo livet. Hverdagen med små barn og større barn. Barn som krever. Barn som ler. Sørg for å fylle hverdagen med positive ting og det som gir deg energi! Jeg byttet nylig jobb, helt fantastisk vitamininnsprøytning😄 Deilig høst i anmarsj, rake i Hagen etter middag, sykle en siste tur, huske med ungene. Nyte🍁
  13. Anonym bruker

TO produkter du ikke klarer deg uten. Sminke/hudpleie.

det er vel ikke hudpleie, det er rensemidler. Håndsåpe tørker ut huden min. Anonymkode: 9e3e3...44a
  14. Anonym bruker

Str. på klær gutt 10 år.

Ikke 10 år men 7 og han bruker 140 i bukser. Så 152 på din 10 åring høres helt ok ut i mine øyne Anonymkode: a2bd6...682
  15. Anonym bruker

Shampo og håndsåpe, helt irrelevant hvilket merke så lenge lukten ikke er påtrengende. Anonymkode: 5ef26...485
  16. Anonym bruker

Hva er rett her? Ang. pris på bukse (Cubus)

Markedsføringsloven § 10 - de skulle solgt deg buksa til 299,- De kan rapporteres til forbrukertilsynet eller markedsrådet om dette er noe som gjentar seg eller de gjør regelmessig. Anonymkode: 16d61...57a
  17. Jeg syns stilen du vil ha på det nye badet ble veldig fin i hvert fall. Anonymkode: fbc09...f5b
  18. Anonym bruker

Str. på klær gutt 10 år.

Deres gutter skulle det stå😊 Anonymkode: 5aa3a...a0d
  19. Anonym bruker

Str. på klær gutt 10 år.

Hvilken str. på klærne bruker dere gutter på 10 år? Oppdaget nå nylig at hans bukser i 146 begynte å bli for små. Så måtte finne frem i str 152. Han har nettopp fylt 10 år. Vokser jo som bare det😅 Han er slank så håper jo at disse buksene også sitter i livet. Anonymkode: 5aa3a...a0d
  20. Hjernemessig, ja. Slurv og udugelighetsmessig, overhodet ikke.
  21. Anonym bruker

stellematte med belte?

hei damer, grunnet plassmangel på badet må jeg ha en stellematte på en kommode. Har søkt på nett her og der \, men finner ikke på norske sider en stellematte med belte...synes belte er praktisk når barnet er liten og man må bare vaske hender før man tar barnet opp.. har dere noen tips? Anonymkode: 1c051...c19
  22. Man beøhvre ikke skirve korrekt for at hjenren forstår hva det er som står skervet. Jeg synes det er intesserant. Gjør du? Anonymkode: 3500e...80e
  23. Anonym bruker

Mandelolje og mascara. Anonymkode: 9547c...d16
  24. Jeg har en nabo som er nylig blitt 60% ufør. For meg kom dette som lyn fra klar himmel. Har aldri sett eller visst om, at hun hadde kroppslige plager. Så da tenker jeg, hvor lett er det egentlig å bli delvis ufør? For meg virker det som hun kun gikk sykemeldt 1 år, og så ble hun ufør uten problemer. Er det så enkelt? Kjenner jeg misunner henne litt all fritiden som hun nå har. Anonymkode: c6040...126
  25. Øyenbrynspenn fra Normal, og Neutral dagkrem til ansikt.
  26. Anonym bruker

Barnet arver klær av eksens nye dame- uten at jeg "vet"

Akkurat det er jeg enig i. Men nå vet man ikke sikkert at barnet har møtt den nye dama. Kan jo fint arve klær uten at de har møttes. Når det er sagt så har jeg selv opplevd at eksen var veldig nøye på at barna ikke skulle møte nye kjæresten min. Nå var jeg jo like nøye selv, og de møtes ikke før det hadde gått et år. Han derimot dro med barna til ei han nettopp hadde møtt og tilbrakte en hel helg der. Og det samme har gjentatt seg flere ganger. Han har og klart å møte ei ny som barna møtte med en gang for så å flytte sammen omtrent på samme tid. Så noen menn er litt sånn "gjør som jeg sier. Men ikke gjør som jeg gjør". Gjør hva du selv synes er best. Den andre veien får du ikke gjort så mye med. Heller ikke bruk så mye energi på det, det blir du bare sliten av. Anonymkode: 5dee5...404
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...