Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Hvorfor skulle folk lyve om ferie ?

    Det handler nok mest om å føle seg bedre selv. Men de fleste andre ser jo at hvis man er veldig opptatt av å avsløre andre, handler det om mindreverdighetskomplekser. Anonymkode: c5847...323
  3. Selvfølgelig er det forskjell på de to tingene. Skal du påstå noe andre har skrevet, så får du i det minste komme med riktig informasjon. Anonymkode: f2d02...cd7
  4. Anonym bruker

    Jeg har mistet lappen - skulle heller ønsket jeg fikk kreft

    Jeg har og mistet lappen, så vet hvor kjipt det er, og når det kommer på toppen av alt annet du strever med så skjønner jeg godt at dette er tøft. Bra at du har bestilt time hos legen din, kanskje du trenger en lite timeout eller en delvis sykemelding. Hvor lenge mistet du lappen for? Anonymkode: fa170...c19
  5. Anonym bruker

    Utregning lån og andel

    Tydeligvis - siden ikke advokaten klarte å gi deg et svar:). Poenget er vel at det finnes ikke et entydig svar her Anonymkode: 9d408...935
  6. Det er ikke overgrep, men det kan oppfattes slik av barn. Derfor må man vurdere strengt når makt er den eneste måten å få gjennomført behandlingen på. Vår fireåring fikk en flis dypt i foten, og den måtte jo ut. Jeg holdt, men pappa’n fikk flisen ut. De hjerteskjærende hulkene med ‘pappa, nei, pappa, vær så snill å stopp’ gikk dypt inn på oss begge. Men det var helt nødvendig og vi forklarte og trøstet så godt vi kunne. Men gøy, det var det ikke!! Anonymkode: 1b739...485
  7. Anonym bruker

    Jeg har mistet lappen - skulle heller ønsket jeg fikk kreft

    Du, ta i mot all den hjelpen du kan få! Du er ikke den eneste som har gjort dumme valg! Det er menneskelig. Ikke la det definere deg. Du er mye mer enn den ene feilen. Det er fortid, nå ser du fremover. Har en god venn som kjørte i ruspåvirket tilstand og tok nesten livet av seg selv. Tiden leger alle sår, det er ikke noe han tenker på i dag! Du har lært din lekse. Opp med hodet, dette klarer du! Anonymkode: d8499...54f
  8. Ja, det var faktisk en betydelig forskjell. Om hi i den tråden var interessert i behandler kunne hun oppfattet hånden på rumpen som en invitt. Så rart at du, som er bedre enn andre på å skjønne det psykologiske samspillet med andre, ikke klarte å tenke deg til det selv. Anonymkode: 1b739...485
  9. Det er ingen som mener at man skal godta ubehagelige hendelser. Det er du som tolker andres svar feil. Bevis på det? At du er den enste som tolker de slik. Anonymkode: 1b739...485
  10. Anonym bruker

    Utregning lån og andel

    Men, spm mitt er fortsatt utregning ikke alt rundt. Hvor vanskelig er det å svare på et spm? Tydeligvis veldig vanskelig. Anonymkode: ea8de...70d
  11. Anonym bruker

    Program konfirmasjon

    Ja, faktisk ein ganske god ide 👍 då har eg litt tid på å få til det tekniske og uten at det vises 👍 Anonymkode: 008b1...7bb
  12. I dag
  13. Anonym bruker

    Utregning lån og andel

    Men det er det altså ikke. Skjøte og tinglysning går foran. Når advokaten ikke engang kan regne og faktisk sette opp kontrakten for dere, så bør du konkludere med at dere ikke har fått tilstrekkelig rådgivning. Betal heller for et par timer hos en advokat som kan dette Anonymkode: 9d408...935
  14. Anonym bruker

    Program konfirmasjon

    10 min er lenge hvis man bare skal sitte å se på den, ja. Jeg ville ha satt den på ved minglingen. Anonymkode: d4639...399
  15. Anonym bruker

    Utregning lån og andel

    Jo, hvis man skriver det inn der så gjør man jo det. Advokat har sagt at det er godt nok. Anonymkode: ea8de...70d
  16. HvittHus

    Ikke grått hår, men hvitt??

    Mine "grå" hår er hvite. Har aldri hatt noe annet enn hvite hår, men har en far som har rødlig hår så jeg antar at det er en arv fra han. Har forøvrig dirty blondt hår med et skjær av rødt når jeg holder det opp mot sola.
  17. Anonym bruker

    Program konfirmasjon

    Ok, det føles ikke så lenge når den spilles. Bør den settes på ved mingling selv om det er filmer med lyd/sang og bakgrunnsanger på bildene? HI Anonymkode: 008b1...7bb
  18. Anonym bruker

    Program konfirmasjon

    Spis mat, spis kake og dra hjem. Enkelt og greit. Ikke mer tull enn det. Anonymkode: b697d...6b9
  19. Anonym bruker

    Hvorfor skulle folk lyve om ferie ?

    Hva kan være positivt med å påpeke at man tror at noen lyver på et anonymt forum? Anonymkode: ea1fd...91b
  20. Anonym bruker

    Program konfirmasjon

    Når filmen er såpass lang bør den vises etter mat. Sett den på mens folk mingler. Da lan den få på repeat så kan folk se det de ønsker. Å sitte å se på en 10 min lang framvisning blir lenge. Anonymkode: d4639...399
  21. Anonym bruker

    Er dette noe jeg burde ringe lege for?

    Ja, ring lege. Bør utelukke betennelse i blodårer som går til øyet. Anonymkode: 72394...221
  22. Anonym bruker

    Er dette noe jeg burde ringe lege for?

    Hvordan tenker du at noen her inne kan bedømme det bedre enn deg? Er du bekymret kan du ringe legekontoret og forklare problemet til dem. Du må ikke ta helseråd fra tilfeldige personer på nett. Anonymkode: cca81...906
  23. Anonym bruker

    Jeg har mistet lappen - skulle heller ønsket jeg fikk kreft

    Du mister ikke jobben om du blir sykemeldt. Snakk med fastlegen, slik kan du ikke ha det ❤️ Anonymkode: ab7b8...c07
  24. Anonym bruker

    Utregning lån og andel

    Du endrer ikke eierbrøk ved å skrive samboerkontrakt! Anonymkode: 9d408...935
  25. Anonym bruker

    Jeg har mistet lappen - skulle heller ønsket jeg fikk kreft

    Jeg får ikke psykolog fordi jeg har gått til psykolog like etter overgrepet, og avsluttet behandlinga etter ønske fra behandler da jeg hadde fått diagnosen PTSD, med henvisning til kommunalt team om å snakke med disse. Jeg føler dog ikke den samme tilliten til disse som til psykologen, så jeg får liksom ikke fortalt hvordan jeg egentlig har det. Jeg er også livredd for å miste jobben så jeg velger liksom å stå ekstra på i tilfelle de blir informert. Jeg har en jobb som krever politiattest, og har ikke jobbet her mer enn 8 mnd, så jeg er absolutt ikke uunnværlig. Mister jeg jobben vet jeg med meg selv at jeg ikke klarer å søke nye jobber, da jeg er utdannet innen helse, som selvfølgelig krever politiattest. Jeg vet at ved lang tids fravær er det mulig for arbeidsgiver å be om ny politiattest og da vil dette forholdet framkomme. Jeg føler jeg er nødt til å stå på av denne grunnen, men er det virkelig slik at det eneste man skal glede seg til er de minuttene før man sovner? Det er nemlig det eneste tidspunktet i løpet av dagen jeg har «fri» fra tankene mine. Jeg har bestilt legetime nå, så skal jeg si hva jeg tenker og hvordan jeg har det til legen til uka. TS Anonymkode: edea2...8e7
  26. Anonym bruker

    Er dette noe jeg burde ringe lege for?

    Eller kan det vente? Det begynte brått i går med en slags pulserende smerte i den ene tinningen. Og siden da har det kommet og gått. Noen ganger er det ganske vondt, mens andre ganger mindre vondt. Det er også ømt når jeg tar på tinningen (på oversiden av øret). Smerter er der fortsatt i dag, men jeg har sivet godt i natt. Det kommer og går. Lege eller ikke? Anonymkode: 4fe9a...b40
  27. Anonym bruker

    Inspirert ang flybilletter

    Ca 21.000 kr tur/retur Gardermoen-Alicante. Fire voksne (betaler voksen for barn over 12 år) med baggasje og setereservasjon. Kun fly, skal til eget feriehus. Bestiller med en gang billetter blir lagt ut på høsten, da er det billigst. Anonymkode: 0b42e...f4a
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...