Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

To menn rev ned homoflagg

Hva ville du sagt om et av dine barn falt for en av samme kjønn? Anonymkode: 0af4e...5f1
  3. Anonym bruker

Dere kristne:

Men hva er forskjellen på en kristen som mener at enden er nær, og svarer i tråden eller en ateist som mener at enden er nær og svarer i tråden? Spør av nysgjerrighet. Anonymkode: b457f...def
  4. anonymus123

Gå fra hverandre?

Jeg har unngått å svare på dette fordi jeg mener det er litt irrelevant- å mene at man har mer rett til å slite hvis man mister i uke 5 enn 12 blir feil. Tror folk opplever dette veldig ulikt. Men selvfølgelig, det er forskjell på å ha visst om graviditeten og forberedt seg i en uke før man mister kontra i nesten to måneder Men siden mange spør. Jeg var ni uker på vei. Litt lav HCG stigning ble oppdaget i uke 7. Vi fikk tidlig ultralyd omtrent på dagen da legen var redd graviditeten var utenfor livmoren. Tidlig ultralyd viste et bankende hjerte og at ting så greit ut. Noen dager etter fikk vi derimot beskjed om at HCG stigningen fortsatt ikke var helt god, men gynekologen anbefalte oss å heller stole på ultralyden og prøvde å berolige oss med at de fleste spontanaborter skjedde før uke 8 og at de aller fleste egentlig skjer før uke 6. Da jeg var 9+1 dag på vei begynte jeg å småblød. Ringte legen dagen etter (9+2) som sa at vi nesten bare måtte vente å se om blødningen stoppet, vedvarte på samme nivå eller ble verre, han sa likevel at «men HCG stigningen din har vært lav, så noe kan være galt». Mannen reiste bort da jeg var 9+3 og den store blødningen og embryoet (ja, jeg så det) kom 9+4. Å gå i uvitenhet sånn et par uker og få svært ulike beskjeder var egentlig en enorm påkjenning i seg selv.
  5. Anonym bruker

Hvor ofte må du barbere leggene?

Har ikke prøvd voksing, prøvd epilator. Nupper da og Anonymkode: 8dc3a...d35
  6. Anonym bruker

På ferie........

Har sett mange har hatt det med. Anonymkode: a03cf...688
  7. Anonym bruker

Har du prøvd epilator? Voksing? Anonymkode: 663b1...df6
  8. Anonym bruker

Altså, jeg føler jeg har prøvd det meste..barberer i dusjen og disse røde nuppene kommer alltid. Anonymkode: 8dc3a...d35
  9. Anonym bruker

På ferie........

Kommer an på hvor vi skal og hvordan vi reiser dit. Er jo ikke alltid mulig å få med alt... I fjor leide vi hytte i Danmark, da hadde vi med ungenes sparkesykler. Året før var vi på hotell i Frankrike, kjørte fly, da hadde vi ikke med noen ting. Har aldri hatt med sykler på ferie da. Anonymkode: 78133...002
  10. Anonym bruker

Gresspollen... Noen som vet noe om det?

Kanskje gresset blomstrer mer opp ved fukt? I fjor var det BRA, savner tørr sommer nesten Anonymkode: fb913...267
  11. Anonym bruker

Gresspollen... Noen som vet noe om det?

Min datter gress allergi. Hun blir mye verre når det regner. Anonymkode: 23e13...41d
  12. Anonym bruker

Dere kristne:

Men det finnes ikke liv på andre planeter der ute, det er "bare oss". Jeg tror ikke menneskeskapte miljøødeleggelser sørger for jordas undergang; det er mye propaganda der ute altså. Det er mange som ønsker å tjene penger på å få folk til å tro at enden er nær - fordi mennesker bruker plast. Det er ikke derfor enden er nær i så fall. Anonymkode: 16498...bbc
  13. Anonym bruker

Hvordan si nei?! Jeg møter veggen snart!

Er dere så utslitte så må dere både si nei OG mannen må gå ned til 100 % jobb, annet er idioti og fører dere bare rett ut i langvarig sykemelding/sykdom om dere ikke snart tar ansvar for deres egen helse og liv. Du reagerer med sinne, og det har ingen hensikt, selv om det kanskje kan forstås. Tror du og mannen må legge skylden der den hører hjemme - minst like mye på dere selv som alle rundt dere! At andre spør er ikke det egentlige problemet. Problemet er at dere selv ikke greier å sette grenser for dere selv og si nei. Dere kan ikke endre andre, men dere kan definitivt endre dere selv! Dere kan ikke please alle andre hver eneste dag, det sier seg selv. Blir andre sure om dere ikke har mulighet til å hjelpe så er det ikke ditt eller mannens problem, men deres. Dere trenger ikke forklare noe om hvorfor dere ikke greier heller, et nei og det å si at dere ikke har mulighet nå bør holde. Men dere bør tydeligvis være klarere overfor omgivelsene. "Nei, vi har ikke muligheten til å hjelpe med dette nå, vi er begge halvsyke, jobber veldig mye og kunne egentlig trengt avlastning selv. Dere må nesten få ordnet dette selv eller betale noen for å gjøre det. Hvis ikke får vi heller se på det til høsten, hvis vi da har mulighet." Ingen kan si nei for deg, du må bare begynne å gjøre det. Samme med mannen din. Men dere må ikke si nei i sinne, for problemet er ikke at andre er urimelige, problemet er at dere selv har lagt opp til at de alltid skal spørre fordi dere alltid har stilt opp på absolutt alt. Anonymkode: 2a74b...ce2
  14. Anonym bruker

Jeg bruker barberhøvel og blad fra intuition, barberer i dusjen og har aldri røde nupper. Anonymkode: 16b83...a81
  15. Anonym bruker

Dere kristne:

Jeg er ikke kristen, men jeg er overbevist om at menneskeheten kommer til å gå under innen 20 år, trolig før. Den globale oppvarmingen, forurensningen og ødeleggelsen av natur er kommet ut av kontroll, og det er for sent for oss å hente oss inn igjen. Det kreves ekstreme tiltak for å redde jorda, og så lenge politikere og vanlige folk ikke innser alvoret NÅ, klarer vi det ikke. Så jeg tror at om få år bryter det økologiske systemet på jorden sammen. Da dør planter og dyr fort, også menneskene. Det er helt grusom, og så trist og tragisk at man ikke kan tenke på det,nesten. Får bare håpe at det fins liv på andre planeter der ute, og de planetene ikke har arter som er så grådige og eoistiske som nenneskene. Anonymkode: c8479...84a
  16. Anonym bruker

På ferie........

Tar dere med alt av sykler og sparkesykler? Anonymkode: a03cf...688
  17. Anonym bruker

Jeg sørger for å gjøre det i dusjen. Varmer opp og fukter huden, bruker allergivennlig barberskum og en skånsom barberhøvel. Men hvis jeg f.eks. tørrbarberer, med litt vann og "umoden hud", blir det sårt og nuppete og svir i nesten en uke etterpå Jeg tipper epilator er mer hudvennlig? Anonymkode: 663b1...df6
  18. Anonym bruker

Se på deg selv som en søt, hårete kattepus. Anonymkode: 663b1...df6
  19. Anonym bruker

Hva bruker dere å barbere med? Og hvordan unngå disse røde nuppene? Er jo ikke pent akkurat.. Anonymkode: 8dc3a...d35
  20. Er de organiserte? Dette er heilt klart saker for tillitsvald og fagforeininga.
  21. Anonym bruker

Jeg er så sliiiiiiten!!!!

Ja. Følte jeg bare lå og dirret hele natten. Dro til legen og fortalte at jeg følte jeg holdt på å klikke, sa jeg ante ikke om jeg var deprimert eller full i angst. Sa jeg trodde jo ikke det, men det var jo fullt mulig om at jeg omtrent ikke sov for jeg var så stresset og tankene gikk i ett kjør og jeg følte kroppen min bare var «brrrrrrrrrrr» hele natten.. Nå er legen en venn av meg som jeg har kjent fra jeg var liten så dermed kjenner hun meg godt. Hun sa jeg hverken hadde tegn depresjon eller angst.. Hun tok mange prøver som et par dager senere avslørte b9 mangel og b12 i nedre del av normalområdet. Hun skrev også ut lavdose med antidepressiva som skulle gjøre at jeg sov bedre.. Er veldig veldig glad jeg fikk hjelp. Anonymkode: 87ded...7cc
  22. Anonym bruker

Får dine barn lov til dette?

Stønn, selv om andre har ulike regler enn deg har de da ikke dyrehage. Skjønner at du liker å provosere, men hadde det ikke vært OK å av og til invitere til en ryddig diskusjon? Da mine barn var små, altså under tre år eller noe sånt, lekte de med ball inne. Nå er de så store at baller gjør seg best ute. Anonymkode: 94a7c...b06
  23. Anonym bruker

Gå fra hverandre?

Hvor langt på vei var du da du aborterte? Stor forskjell på om du var 5 uker eller 12 uker. Anonymkode: 5a63d...8c5
  24. Anonym bruker

To menn rev ned homoflagg

Når du mener at homofili ikke er riktig, så har du noe i mot homofile Anonymkode: 0eaba...a8f
  25. Anonym bruker

Det vokser ut i løpet av en dag😝 Hater at jeg er så hårete! Mørke, stive hår🙈 Så er jeg typ i syden, så barberer jeg hver dag, hjemme om sommeren: tre ganger i uken, og på vinteren kanskje en gang pr uke. Anonymkode: dde39...bf6
  26. Anonym bruker

Mc donalds gravid

Hva skal jeg ro fra mener du? Anonymkode: 331ca...9a0
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...