Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Bytt fastlege og bli henvist til spesialist. Hvis du ikke kan bytte så sier du til din fastlege at den må høre etter og dette er et problem for deg derfor skal du henvises. Det finnes hjelp for mye i urinveiene og du skal ikke måtte leve slik uten en utredning. Anonymkode: 5172b...0b3
  3. Cisamo

Digital eggløsningstest

Nå er d ikke streker på den digitale men smilefjes hvis positiv og kun 0 hvis negativ. Så meget sikker på positive tester. Å gu vet vel hva hun snakker om.
  4. Jeg sliter i perioder med å klare å tisse, jeg må tisse, men det kommer ikke ut. Jeg må jobbe, stramme og slippe på en måte for å jobbe det ut, om det gir mening. Jeg klarer heller ikke å tømme meg i en engang, så jeg må jobbe ut litt og litt urin, og det kjennes ut som at noe begynner å å slites eller noe nedi mage/underliv/lyske- området.. 🙈 Dette er som sagt bare i perioder at det er vanskelig å få det ut, men jeg må alltid sitte lenge for å få tømt blæren, og det er slitsomt å sitte på do så lenge hver gang jeg må tisse. Og i tillegg må jeg uvanlig mye på do. Det er ikke uvi, legen har tatt blodprøver en gang, men det var alt bra. Jeg har tatt det opp flere ganger, men siden blodprøvene ikke viste noe sier legen at alt er som det skal. Jeg fikk tilslutt betmiga slik at jeg kanskje skulle gå mindre på do om natten, noen netter er det nesten annenhver time. Er det noen som har erfaring, eller kan og vet noe om slike ting? Jeg føler jeg ikke kan mase mer på legen, men hadde det ikke vært lurt å bli henvist til spesialist?🙄😊 Anonymkode: ec137...811
  5. Anonym bruker

Har masse små blåmerker over hele kroppen

Slutt med dumme forslag. Legevakt i morgen. Anonymkode: 7795a...a7f
  6. Anonym bruker

Narsissisten

Mange års samliv og 2 barn med en narsissist/psykopat. Et sant helvette å bo sammen med og et sant helvette å bli fri fra. Jeg hadde ikke i min v i l l e s t e fantasi trodd at livet mitt skulle bli sånn som det ble på grunn av denne mannen. Anonymkode: afa52...821
  7. the amazing spidermamma

Hvilken vaffeljern sverger dere til og vaffeloppskriften?

Etter at jeg fikk et dobbeltjern i bryllupsgave (wilfa) har jeg i hvert fall skjønt at det er tingen. Det går jo selvsagt mye fortere! Jeg tror at jeg også må prøve verdens beste vafler..
  8. Anonym bruker

Mor til mitt stebarn er så sint på meg fordi

Her er det nesten motsatt. Jeg som mor sa til far at jeg ikke forventer at vår felles sønn får vært med på alt av ferier (vi har ett barn felles, han har i tillegg ett barn fra før og to stebarn som bor der fast). Hans svar var at de aldri vil planlegge en ferie når de ikke har vår sønn på samvær. Om det kræsjer litt med samværstidene, er vi såpass fleksible at vi finner en løsning. Anonymkode: 2c0f0...155
  9. Anonym bruker

Besøk ikveld, man vet at man har dårlig smak

Det er nok bare en kvinne som hater andre kvinner. 🤷‍♀️ Anonymkode: e8837...f51
  10. Hæ? Har ikke fått med meg at det er normalt at voksne folk blir overøst med gaver fra sine foreldre 😳 Til min 30-årsdag fikk jeg LITT mer enn til vanlig, vil tippe noe til en verdi av kr 1500,-. Og det er jeg veldig fornøyd med. Anonymkode: 94baf...455
  11. Anonym bruker

Oslo hadde vært kjedelig uten utlandske tiggere.

På vei til jobb går jeg gjennom en fotgjengerundergang, hvor det sitter en tigger og spiller trekkspill. Han sitter de når jeg går til jobb, og når jeg går hjem igjen. Det har han gjort i mange år. De samme melodiene. Og jeg tenker at det må være et forferdelig stusselig liv å sitte der i mørket dag ut og dag inn. Eller hun utgamle kona som pleier å tigge ved busstoppet mitt. Synes ikke det er så rart eller komisk at hun spør de samme folka flere ganger. Hvis man har spurt etthundreogørten ganger den dagen, ser man kanskje ikke så nøye på folk lenger? Anonymkode: 471ab...f80
  12. Anonym bruker

Besøk ikveld, man vet at man har dårlig smak

Hun tenkte nok ikke over at hun faktisk sa det høyt😂😂😂 Anonymkode: 7388c...e45
  13. Today
  14. ulenissen

Mor til mitt stebarn er så sint på meg fordi

Synes du? Vi har bare fellesbarn, men reiser innimellom på ferie uten alle barna. Feks var eldstemann en uke alene med oss foreldre i London i høst. Småsøsknene var hjemme med barnevakt. Nå skal de to yngste med meg til dyreparken en langhelg og eldste er hjemme med pappa... er dette rart? skjønner godt at man benytter muligheten til en liten ferie utenom skoleferien med barn som er i barnehagealder, det er mye billigere! Jeg hadde reagert dersom det var all ferien de skulle ha, men her har de fine planer seinere også når alle barna er sammen. De eldste får helt sikkert opplevelser og annet utenom som de minste ikke får...
  15. Anonym bruker

Nei, legevakt i morgen er ikke nødvendig, men ring legekontoret ditt mandag morgen. Husk at mest trolig er det ikke noe farlig, men fordi det er en liten sjanse for at det er det så skal du også ta det på alvor og kontakte lege mandag. Anonymkode: 104d9...ed6
  16. Havfruene

Hjelp ! Hvem har rett ang barnepass

Sikkert. Det tror jeg på at det var.
  17. Syngensang

Nei. Det var ironi.
  18. Havfruene

Så det du sier er at du aksepterer det kun dersom noen har kalt henne for feit?
  19. Anonym bruker

Hvor mye har du drukket for å greie å blande så mange uvesentligheter og ville gjetninger inn i argumentasjonen din? Anonymkode: c1ef9...fb5
  20. Syngensang

Tja, nei det hadde eg verkeleg ikkje tenkt på. Kanskje nokon har kalt henne feit. Då må ein sjølvsagt prioritere å jogge.
  21. Kanskje du må lese ekteskapsloven før du kommer med slik påstand?
  22. Syngensang

Sexdukker

Ja, sjølv tilbodet har eg ingenting imot trur eg. Men eg har mykje imot at mannen min skulle bruke det😉.
  23. Havfruene

Nå er du helt på tur og jeg skulle ønske at du kunne ta deg en joggetur. Det er forunderlig for meg at folk ikke skjønner sammenhenger. Hva med at denne moren har blitt kalt for feit for eksempel og at hun prøver å gjøre noe med det? Har du tenkt på slik vinkling, eller tenker du kun på råmelkspudding? Hvorfor dømmer dere i alle bauger og kanter uten tanke for andre perspektiv?
  24. Hun forsøker ikke å sikkre egne midler, men å ta av det som skulle vært mannens etter skillsmissen. At hun angrer på h ordan hun har brunt penger mens de var gift gir henne ikke rett til mer av fellespotten. Anonymkode: d4c29...085
  25. Anonym bruker

Tusen takk for alle svar. Lurer på om jeg burde dra på legevakt imorgen? Uff blir litt redd jeg. Det bare dukker opp overalt 😥😥 Anonymkode: 8c6b9...2b8
  26. the amazing spidermamma

Sexdukker

Man velger jo ikke akkurat selv hva som er turnoff, så man kan jo ikke kalle det urimelig, synes jeg. Men jeg tenker at dette vel heller er et slags tilbud til de som kanskje uansett kunne tenke seg å gå på bordell eller til prostituerte, kanskje? Eller blir det mer stuereint å gjøre det fordi det er dokker? Eller bare ekkelt og sært? Vet ikke.
  27. Syngensang

Det er vel meir sannsynleg at familien misser inntekt og mat på bordet om ein ikkje steller dyra sine enn om mor ikkje får seg ein joggetur. Dermed så kan det hende at ein måtte før. Men ein må ikkje jogge.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...