Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Lue og pannebånd bruker jeg sjelden, og vanskelig å finne noe som er kledelig. Men skjerf bruker jeg hele vinterhalvåret så det ville jeg blitt veldig glad for. Votter er supert det også. Anonymkode: e987f...429
  3. Anonym bruker

Er det helt teit at en voksen mann går i dress?

Jeg elsker Stormbergdressen min (er riktignok dame da). Kjenner flere menn som bruker heldress, men i Finnmark er det kanskje mer «normalt» enn i f.eks Oslo(?). Bruker den ikke bare for å gå i sentrum liksom, men på tur, ved jobbing ute o.l. brukes heldress hyppig. Anonymkode: d31d0...35e
  4. Ja veldig glad 😍🙂 Anonymkode: 3fb44...e01
  5. Anonym bruker

Greit eller ikke?

Jeg har fire barn selv (med samme mann da) og jeg synes ikke det er nødsvendig at barna alltid får likt. Det året en trenger mobil til jul og en annen ønsker seg et brettspill er det helt greit. Det jevner seg ut på sikt, for et annet år er det den som ønsket seg et brettspill sist som trenger mobil mens den som fikk mobil sist ønsker seg et par kule sko. Jeg tenker at barn får etter behov, men det må jo bli ganske likt totalt sett. Det er ikke sånn at alle trenger nye bukser samtidig, og det er ikke sånn at når 14-åringen får pc så trenger 7-åringen få noe som er like dyrt når den ungen ønsker seg noe langt billigere. Den yngste vil jo også få pc når det behovet melder seg. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at småbarn er dyrere enn store barn? Jeg er enig i at små barn kan være dyre i drift, men de dyre ønskene og behovene kommer jo når barna blir større. Eksmannen din har jo to mødre å forholde seg til også, kanskje "krever" den nye kjæresten mer til barna enn du gjør? Du må også tenke på at når hans nye kull får en gave er det fra mamma OG pappa, mens når det første kulle får en gave er det bare fra pappa også får de en gave fra deg i tillegg så totalen blir større. Men igjen, barna bør totalt sett få omtrent det samme selv om de ikke nødvendigvis får det samtidig. Anonymkode: 235aa...237
  6. Anonym bruker

Rekker de ikke å se på alle søknader?

Vi gjør en grovsortering basert på kvalifikasjoner, og de som ikke har det vi er ute etter legges til side uten at vi leser resten av søknaden. Når det kommer 140 søknader til en enkelt stilling, så blir førstesorteringa veldig grov, og noen av dem bruker vi ikke mer enn noen sekunder på. Nå ansetter jeg til stillinger med kompetansekrav, så det er lett å sile ut de som ikke har rette utdannelsen. Anonymkode: 250d3...614
  7. Jeg syr og i år tenkte jeg å sy varme votter, skjerf og lue/pannebånd til de fleste på julegavelista, eller klær til små familiemedlemmer 😊 Og kanskje kjøpe ei vinflaske til de godt voksne 😊 Hadde du blitt glad for slike gaver? Anonymkode: 417ea...4f6
  8. Pashla

Nickfredag!

😂😂😂 Kan være både fordel og ulempe?!
  9. Anonym bruker

Nickfredag!

Sint naken biltyv? Mulig hun hadde tiltrukket seg litt uønsket oppmerksomhet i en sånn situasjon, i og med at hun er naken. 😛 Anonymkode: b02f7...3cb
  10. Anonym bruker

Greit eller ikke?

Det kommer jo helt an på hva gavene er. Jeg klarer ikke å komme på noe en 2-åring kunne hatt glede av til 5000,-, men vet noen gir barna sine bilstoler i julegave f.eks. Om det er noe sånt så er det jo ingen grunn til at de eldre barna skal få for tilsvarende sum. Anonymkode: 44e00...b2d
  11. Anonym bruker

Greit eller ikke?

Dette. Det er dyrere å HA småbarn, til en viss grad, men da må man jo ikke gjøre det dyrere enn det trengs? Gaver til små barn er lett å få tak i billig, de lar seg jo underholde av en flaske såpebobler. Anonymkode: 1304a...027
  12. Pashla

Nickfredag!

Var det ikke en som het noe med Biltyven før? Hun måtte jo være den nyttigste, i alle fall til å finne en fluktbil og gasse av sted i den.
  13. Anonym bruker

En fraværende forelder...

Som jeg skrev, skal da den andre parten også få tilbud om å møte terapeuten alene så begge får sagt sine ting uten den andre tilstede. Terapeuten skal høre på begge parter i en sak. Anonymkode: e109e...147
  14. Ingen har noensinne gjort noe ondt fordi de ikke hadde diagnose. Anonymkode: f1863...48c
  15. Anonym bruker

hva er vanlig her?

Skolebarn må kunne være ute å leke uten å ha voksne til å passe på seg hele tiden... Slipper du aldri 6-åringen din ut av syne? Anonymkode: e2538...849
  16. Anonym bruker

Bruker dere varmluftsfunksjonen når dere baker?

Jeg baker ikke med varmluft, men jeg kan bake to pizzaer samtidig f.eks. Det blit litt ujevnt i ovnen, så jeg bytter plass på brettene etter halvgått tid. Genialt å kunne steke to brett med bacon, eller to brett med ovnsbakte båtpoteter f.eks. Anonymkode: f33d2...9a2
  17. Anonym bruker

Blir så deppa når mensen sommer.. hvordan slappe av?

Så trist å høre at du mistet flere ganger.. synes det var ganske forferdelig den ene gangen hittil. Føler også at folk liksom skal bagatellisere det så innmari. Men det er kjempetøft. Selvom det er ganske vanlig. Hvor lang tid tok det før det satt? Anonymkode: 85c09...a5f
  18. Hvis du ikke har søkt på denne stillingen ville jeg ringt og hørt hvor de har funnet tak i deg og hvorfor de ønsker å intervjue deg. Jeg hadde ikke dratt på et intervju uten mer informasjon. Anonymkode: a089f...cf5
  19. Anonym bruker

Tips til ferdig julekalender ??? Jente 4 og 9 år.

Barbiekallenderen! Anonymkode: 9236a...9e2
  20. Anonym bruker

Feil. Kan godt være den samme, noen ganger BØR folk komme enkeltvis. Og terapeuten må selv ta ansvar for sin partiskhet. Anonymkode: 0926c...589
  21. Hvilket rekrutteringsbyrå er det da?. Noen jobber aktivt med å hente inn kandidater gjennom f.eks CV basen på Finn.no Mens andre selskaper jobber uten å finne egne kandidater gjennom search. Anonymkode: ee8e4...4e7
  22. Anonym bruker

Hva som gjør at man tror det er en han? Det skal jeg si deg: 1) Det finnes nesten INGEN mødre som er fraværende i flere år. 2) Det finnes nesten INGEN mødre som først er fraværende lenge, og deretter nekter å forstå at ungene ikke har samme tempo som henne når de skal bli kjent på nytt. 3) Det er meget sjeldent at når en ung singel mann blir kjæreste med en kvinne som har barn hun ikke møter, presser seg inn på FVK-møtene og insisterer på å leke steforeldre og insisterer på å styre utviklingen i retning av mer forpliktelser i stedet for mindre. Anonymkode: 0926c...589
  23. amandine

Har du noen gang ØNSKET noen andre noe vondt?

Og jada. Sender stadig onde ønsker i spesielt én retning. Ikke sånn "jeg håper du dør", men "jeg håper du spyr i en uke", " jeg håper det er veggedyr på soverommet ditt", "jeg håper du snubler i en bæsj".
  24. Igjen viser du at det ikke er Aspergerdiagnosen din som er problemet ditt. Anonymkode: f20f6...a0e
  25. Han jeg giftet meg og fikk barn med syntes jeg aldri var irriterende eller teit en eneste gang i løpet av de 15 årene vi var sammen. Alle andre kjærester begynte jeg å irritere meg over, men ikke ham. Anonymkode: 05e77...ec4
  26. Anonym bruker

Kan jeg kjøpte ett hus for å leie ut uten problemer?

Ja, regler er det, og mer regler enn hvis du bare leier ut en hybel i ditt eget hus. Og du må skatte av inntekten så klart. Men klart du kan gjøre det. Store deler av leiemarkedet er jo bygd opp rundt dette. Anonymkode: 26f95...587
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...