Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. I dag
  2. Anonym bruker

    billige klær

    Jeg har alltid handlet på hennes jeg da. Syns de har mye stoffer, billig. Vært veldig fornøyd. Feks kappahl syns jeg noe tøy med bilder og mønster blir for stivt på kroppen. Trykknapper som er litt feil plassert osv. Og dyrere der . Anonymkode: 74529...ec7
  3. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    Ligg unna gifte menn. Litt integritet har du. Og jo, det fins mange single som vil ha sex. Dårlig unnskyldning. Anonymkode: f8ed0...1b5
  4. Det handler jo ikke om å ta et valg majoriteten ikke ville tatt, eller å bestemme over egen kropp. Å droppe nødvendige tester fordi du ikke vil ta dem ER jo irrasjonelt. Og i det ligger det jo at dette greier jo ikke du se at er det heller. Så du må jo bare stole på leger og fagfolk og folk som bryr seg om deg å gjøre det. Du vil heller risikere å dø om et par år enn å ta to enkle tester? Det ER så irrasjonelt du får det. Anonymkode: beaae...5af
  5. Du skriver at det barna dine trenger mest er å vite at du er glad i dem og liker å bruke tid med dem. Når du ikke vil ta en slik undersøkelse forteller det at du ikke er villig ril å holde ut bitte litt smerter eller ubehag for å sikre at du får mer tid med dem. Ditt personlige valg påvirker fler enn deg. Familiens personlige valg er å ikke snakke med deg. Det påvirker deg også. Det er like naturlig at de mener noe om ditt valg som at du mener noe om deres. Anonymkode: 343b9...c7d
  6. Anonym bruker

    El-bil og tålmodighet

    Vi kjøpte EL-bil for fire år siden. Og vi dro så og si rett på langtur - tror vi fikk bilen et par måneder før vi dro av gårde på. Joda, det var litt "stress" helt i begynnelsen - ikke fordi det var nødvendig, men fordi vi måtte komme inn i en god rutine og finne ut hva som fungerte best for oss. Og det var jo litt færre ladestasjoner enn bensinstasjoner. Nå er ladesystemet bygget mye bedre ut, så nå er det absolutt ikke noe stress. I det daglige er det jo ikke noe problem, for da kan vi lade hjemme og vi har også tilgang på lader på jobb. Men det er sjelden vi trenger. Akkurat nå i påsken var det litt ladekø. Det hadde vi forventet når så mange mennesker skulle forflytte seg på en forholdsvis kort tid. Da slappet vi av i bilen det omtrent kvarteret det tok å vente, og når bilen fikk koblet seg til strømmen, brukte vi tiden til å gå oss en liten tur og til å spise litt. Vi har vært masse på langtur og bruker ikke noe særlig lenger tid nå enn da vi kjørte bensinbil. Lader når vi likevel stopper, og kombinerer det med handling, strekke på beina og diverse opplevelser. Hadde bilen på service her rett før påske og da fikk vi bensindrevet lånebil. Vi fant fort ut at vi absolutt ikke savnet bensinbilen. Vi er superfornøyde med el-bilen, både sommer og vinter og på korte og lengre turer. Men man må selvfølgelig tenke litt annerledes og sette av litt mer tid til lading enn til å fylle bensin. For oss er det helt uproblematisk. Anonymkode: 4d656...f73
  7. I går
  8. Fordi den aller viktigste personen i hi sitt liv er henne selv. Anonymkode: b534b...8e5
  9. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    ? Det betyr? Anonymkode: 90cc5...503
  10. Anonym bruker

    Jeg tror vi kan møte på en utfordring, hørsel og oppmerksomhet.

    Noen ganger kan nedsatt hørsel behandles. Av og til kan det til og med være så enkelt som å vaske ørene. Anonymkode: 6f7ba...c48
  11. Optatium

    Kjole til bryllup

    Jeg syns denne er for avslappet til smokingdresskode.
  12. FruGa

    Tilby "barnet" vin/øl?

    Stedatter på 23 drikker kun hvitvin (av alkohol) så jeg hadde kjøpt en flaske av dette hvis hun skulle komme da ingen av oss andre drikker hvitvin. (For å poengtere at jeg vet hun ikke drikker noe annet) Utenom det hadde jeg tilbudt/servert likt til 18.åringen som til de andre.
  13. No er eg sikkert ganske kjedelig av meg, men eg vil heller bruke ferien saman med barna mine, som eg likar ganske så godt, framfor å renne ned turistattraksjonar.
  14. FruGa

    Periodisk faste, erfaringer?

    Begynte med det for ca 3 år siden. Spiser 2 ganger om dagen, noen ganger 3. Gikk ned 12 kg første året og har holdt vekta.
  15. Vurderte du gullfisk?
  16. Du må ha verdens mest forståelsesfulle barn. Jeg hadde blitt lynende forbanna på mamma eller pappa om de hadde gjort som deg. For jeg ønsker å ha dem her så lenge som mulig og jeg ønsker at barnebarna skal få mest mulig tid med besteforeldrene sine. Og jeg er 40 år. Hvorfor ønsker ikke du å sørge for å gjøre det du kan for å få mest mulig tid med barn og evt barnebarn? Hvorfor er du så lite glad i deg selv og dine? Hvorfor ønsker du at barna dine potensielt skal miste mammaen sin i ung alder? Anonymkode: 26a9d...37c
  17. Anonym bruker

    Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?

    De single vil vel helst ha en kone, før de går til anskaffelse av en elskerinne… Anonymkode: 50734...ce1
  18. Anonym bruker

    Jeg tror vi kan møte på en utfordring, hørsel og oppmerksomhet.

    Hvor får du det fra at jeg behandler han som mindreverdig? Anonymkode: faa85...cf4
  19. Anonym bruker

    Kan dere anbefale en billig storby i Europa?

    Gdansk. Stor kjøpesenter med blant annet Sephora helt øverst ved gamlebyen. Anonymkode: 8ece5...fb8
  20. De vil ha sex, det vil jeg også.. og nå sitter jeg her "å venter" 🥹🥹 Er mange opptatte menn som vil ha meg, de single er vanskelig å få tak i 😡😰 Anonymkode: 90cc5...503
  21. Jeg fortalte det ikke til dem. De skulle ikke vite noe. En tilfeldighet gjorde at en av dem fikk greie på det, og så var det ute for alle Anonymkode: c066d...7d5
  22. Det handler ikke om å «leve litt til» om de finner (og fjerner) kreft ved koloskopi kan det hende du blir helt frisk igjen og lever i 40 år til. At du kan følge barna dine inn i voksenlivet og bli bestemor. Før det har spredd seg er sjansen på å bli helt frisk igjen STOR Om du venter/ikke gjør det. kan du som min svigermor oppleve spredning og da kunne dø Anonymkode: d8396...6ed
  23. Du forteller dem om helsetilstanden din først, for så å irritere deg over at de engasjerer seg i deg? Kunne jo likegodt holdt det for deg selv, så hadde du slippet engasjementet. Ville gjort det heretter i hvert fall.
  24. Sant. Egentlig bør jeg vel bare dø nå. Så slipper de å ha meg i nærheten. Anonymkode: c066d...7d5
  25. Da er du jo rett og slett dum hvis du tror det, eller du er en elendig mor og det ikke er et tap for barna dine hvis du dør. Anonymkode: 0584a...873
  26. Anonym bruker

    Jeg tror vi kan møte på en utfordring, hørsel og oppmerksomhet.

    Her er forøvrig en artikkel om den forskningen som er på hørselstap og demens; https://nhi.no/for-helsepersonell/fra-vitenskapen/nedsatt-horsel-og-demens Som man vil se, så er det snakk om aldersrelatert hørselstap og de vet altfor lite om sammenhengene. Jeg personlig har kjent en del med demens og en del med hørselstap og det var ingen overlapping, faktisk var de med størst hørselstap de mest intellektuelt engasjerte. Det er uheldig og fordomsfullt at man nærmest avfeier hørselshemmede som dumme og demente. Anonymkode: c138c...14f
  27. Anonym bruker

    Periodisk faste, erfaringer?

    Jeg spiser sånn hele tiden, og har ingen effekt av det. Litt overvektig og være det i mange år. Anonymkode: 4aaad...c91
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...