Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Hun har ikke råd til å holde det alene, og naboene er familien hennes, b.l.a annet foreldrene, barna bor hos naboene. Anonymkode: 81c5e...582
  3. Offentlige søkerlister er ikke noe krav i privat sektor. Nå vet jeg ikke hvor du søker hi, men jeg tror ikke du skal være så bekymret for det. De rekrutteringsbyråene jeg har vært borti har vært veldig diskret, med feks jobbintervjuer på nøytrale plasser. Og selv om de representerer bedriften, så har de også ivaretatt mine interesser. Anonymkode: fa707...bed
  4. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Hvorfor i alle dager må naboene hjelpe deg økonomisk hvis du blir boende? Anonymkode: f9764...515
  5. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Spiser mye suppe, er spesielt glad i misosuppe. Glad i grønnsaker! Og spiser endel egg. Prøver å leve mildt lavkarbo, altså ikke helt lavkarbo, men kutte ned på karbohydrater, spesielt ris og pasta, og spiser ikke sukkerholdige ting i det hele tatt til hverdags. tre dager i uka faster jeg (spiser kun 5-600 kalorier de dagene) og da spiser jeg helt lavkarbo. Passer på å få i meg en god del protein, og eller går det i suppe de dagene. Har gått ned 4 kg på 5 uker Anonymkode: 0ac27...192
  6. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Høres jo nesten ut som tourettes det du beskriver. Koprolalia. Anonymkode: bcf39...31a
  7. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Jeg hadde tenkt at det svikta en eller annen plass OM du ikke selv var oppmerksom på dette. Men det er du jo, selv om du oppdager det litt for sent til å gjøre noe med det. Er du sliten? Sånn mentalt? Jeg merker at min evne til å filtrere svekkes enormt når jeg er psykisk utslitt Anonymkode: 4fe64...43f
  8. Anonym bruker

    Bunadssølv til Rogalandsbunad; hjelp?

    Finnes det flere merker eller kun ett standardsett man "må" bruke? Anonymkode: 03fda...643
  9. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Det er uansett en helt annen situasjon nå! Så det er nytteløst ! Anonymkode: f7066...daf
  10. ReneRene

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Hvem kjenner barnet best? Vi foreldre gjør langt fra alltid det, fordi vi ser med kjærlighet og andre følelser, og ingenting kan være mer usaklig og mindre objektivt! Så det er en ikke bare platonisk måte å tenke på, men også kan det være skadelig for barnet. "jeg kjenner mitt barn best" best, - gjør du, og i såfall om du gjør. Vet du hva som er best for det? Ikke gjør alt så enkelt, for det er ikke er ikke akkurat alltid det-
  11. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Ikke bivirkning av terapi, for har aldri gått til terapi. Behov for terapi er kanskje ikke helt feil. Anonymkode: 53b0c...1de
  12. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Ja har tro på at dette er hakket verre enn de fleste 🫢 jeg liker jo ikke det stygge, vulgære språket, men er umulig å stoppe ordene idet de er på vei ut. Oppfatter det på en måte idet de er sagt 😬 Anonymkode: 53b0c...1de
  13. I dag
  14. Anonym bruker

    ADHD som voksen

    Du får den garantert om du går privat. Anonymkode: 3af53...c68
  15. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Hvis det er det får du bare lese litt i de titalls andre trådene du har om nøyaktig samme tema. Anonymkode: 6d8dd...f14
  16. Anonym bruker

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Har du gradvis lært ham mer og mer selvstendighet mtp personlig hygiene? Selv om han sannsynligvis har en forsinket utvikling bør dere øve. Hvis han er utrygg på å dusje alene kan du f.eks. tilby deg å være på badet eller like utenfor, og veilede ham muntlig om han er usikker på hårvask, tørking med håndkle eller lignende. Det er du som kjenner barnet ditt best, så du vet hvor du kan legge lista, og hva du kan forvente at han gjør selv. Lag deg en progresjonsplan, når han f.eks. mestrer å tørke seg selv etter dusj, begynn å øve på megleklipp osv (bare eksempler, fyll inn oppgaver som passer din case). Anonymkode: f1a05...75d
  17. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Vil du dele din oppskrift og fremgangsmåte for å lage pannebrød? Jeg lagde pannebrød for første gang her om dagen, og de smakte nesten bare mel. Anonymkode: 6a3d5...fba
  18. Anonym bruker

    Bank-id appen

    Lastet ned begge like gått. Anonymkode: ac372...b36
  19. Anonym bruker

    Jeg har skrevet her før om fordeling av eierandel

    Ok. Takk for svar Anonymkode: db24a...48f
  20. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Jeg forstår det. Hva lurer du på? Anonymkode: f7066...daf
  21. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Kanskje, kanskje ikke... hva da? Har du noen gode råd? Anonymkode: f7066...daf
  22. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Ja. Det tenker jeg og. Hvis de vil ha en mor i livet sitt så blir det endringer 😭😭 men det forstår ikke de nå Anonymkode: f7066...daf
  23. ReneRene

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Ja, og det er bra. Veldig bra. Men du må ikke glemme grenser.
  24. Anonym bruker

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Grunnen er at jeg ser at det er noe. At jeg/han trenger hjelp Anonymkode: 76cac...639
  25. Anonym bruker

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Han overnatter ikke borte. Svømming er et problem ja Anonymkode: 76cac...639
  26. Jeg forstår virkelig ikke hvordan man kan si at det hi foreslår blir for lite mat? Hun har jo ikke sagt noe som helst om mengden hun skal lage, kun hvilke rettet og hvilket tilbehør. Anonymkode: fcddf...fa8
  27. Anonym bruker

    Hvordan er det å gå fra enebolig til tomannsbolig?

    Ikke sant? Du slipper å forholde deg til naboen med andre ord? For en befrielse 🙂 Det holder lenge med kolleger for dem som har det her. Og familie til nød. Er ikke rart folk er dårlige menneskekjennere- Man ser ikke vitsen liksom. Denne tråden er så typisk nordmenn. Og det er greit det, men skjønner du litt mer av andre blir du en voldsom trussel. Leave me alone, and dont think you know human rase better. Because then i will hate you. Jeg elsker mennesker rundt meg, men de bør ikke komme på døra før 08 om morgenen. Da blir jeg også vred. Anonymkode: 6a5a7...58b
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...