Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Det er jo poenget vårt, vi som mener at gamle damer må slippe til noen andre enn bare seg selv og sin egen tendens til sutring og gnål. Unger for eksempel. Eller de som jobber i gata, for å gjøre det mer trivelig for de som bor der. Men de gamle damene? Nei nei, de vil helst ikke merke at det finnes andre mennesker i verden. Selv om de typisk ikke bidrar med noe her i verden og ikke hadde klart seg et eneste sekund uten andre mennesker, så vil de likevel helst at andre mennesker skal bevege seg stille et sted der under jorden hvor de gamle damene ikke kan se eller høre disse. Prinsessen på erten. Prinsesse Vilikke. Tante Sofie. Karen. Alle vet om disse tøttene, som tror de er mer verdt enn de egentlig er. Anonymkode: dd07b...27e
  3. Anonym bruker

    Person med vrangforestillinger - trenger litt hjelp

    Ser at du eller andre har sagt fra til personen, og det er bra! Hvis eller når hen blir kontaktet av helsetjenesten, så er vedkommende litt forberedt, og det er viktig. Det som nok har skjedd er at hen ikke har tatt medisiner som foreskrevet og som personen må ta, så dette retter seg nok opp når hen får hjelp. Anonymkode: 68640...b33
  4. Anonym bruker

    Gebyr når man er sen i pass/politi time?

    Så lenge det ikke står noe om det tydelig noen steder, enten på nettsiden eller på meldingene du har fått, så er det vel ikke gebyr. Anonymkode: 1b837...9fd
  5. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    De må ikke, men det er ikke verdens undergang om de gjør det Anonymkode: 434c9...eaa
  6. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    De MÅ ikke høres klokka 7 eller klokka 23. Anonymkode: 39f1f...d2b
  7. Anonym bruker

    Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?

    Takk for svar, og her var det noe jeg selv ikke har tenkt på. Nå var det jo derfor jeg spurte også, så dette kommer godt med! Hi Anonymkode: 220e0...f0e
  8. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Er det noe som ikke er svada fra den kanten. Anonymkode: 8e83f...77f
  9. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Det vr et patetisk forsøk på å provosere. Anonymkode: 4eec4...101
  10. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Vil vi virkelig tilbake til den tiden der barn kun skal sees, ikke høres? Anonymkode: 434c9...eaa
  11. Anonym bruker

    Person med vrangforestillinger - trenger litt hjelp

    Tusen takk, da skal vi prøve det. Personen har virkelig kommet langt i forhold til hvor personen var, og ønsker ikke at alt skal bli ødelagt igjen. Det er det som er problemet med vrangforestillinger, personer som har dem skjønner det ikke selv, dessverre. Har prøvd å si at de tingene personen har meldt inn er fysisk umulig, og hvorfor, men det nytter ikke. HI Anonymkode: cbef3...80e
  12. Elizabeth

    Har du økonomi som tilsier at du kan gjøre det du vil?

    Tenker meg ikke om når jeg handler dagligvarer, men sløser ikke penger på tøys som for eksempel fillers og botox.
  13. Sommer er best

    Barn på trampolinen om morgenen

    Men hvorfor er det umulig å vise hensyn andre veien? Kanskje ikke hoppe og skrike kl 7 og ikke bruke vinkelsliper kl 23. Er det ingen som har barn i alderen f.eks 3-12 år som synes det er deilig å nyte stillheten ute i hagen både om morgenen og kvelden innimellom?
  14. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Det kan være. Men det blir jo like mye ballade av at folk bråker på morgenen. Mine har lagt seg i naboenes støy i alle år. Spesielt var det en influenser som bodde oppi veien her som hadde helt ville fester natt til søndag der folk kom og banket på dører om natten, tømte søppelkasser osv. Ingen som klaget på det heller. Anonymkode: 434c9...eaa
  15. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Det der er sååå håpløst!! Skjønner ikke hvorfor trampoline automatisk genererer hyl og skrik. Samme med basseng. Bare hyl og faenskap. Orker ikke sånt støy, jeg. Og det skal naboene slippe å høre på også. Man kan si hva man vil om at barnelek er fint og flott, men å høre på 3 villbasser som hyler og skriker fra morgen til kveld ER ikke koselig Anonymkode: 39f1f...d2b
  16. Anonym bruker

    Hvilke fargekombinasjoner syns dere er spennende?

    Jeg er veldig glad i skandinaviske paletten, men ekstra glad i ett og annet spenstig element i alt det rolige og duse. Har stoler i knalle farger og fløyel, blant annet rosa og oransje. Jeg elsker fargen av teak, popper frem i rommet. Anonymkode: 11805...b76
  17. Anonym bruker

    Hvor mange kaker til 30 personer (konfirmasjon)?

    Jeg vet ikke. Det er så mye i denne tråden jeg syns er merkelig fra før - som nesten en halv kake pr gjest - at jeg ikke tør å tolke det folk skriver. Skriver de «alle må få smake på alle kaker,» tolker jeg det ikke til at halvparten får smake på to, tre kaker. Anonymkode: 031b4...8c4
  18. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Mulig du ikke leser så nøye det andre skriver, men som jeg skrev: «jeg våkner av meg selv mellom 6 og 8 uansett når jeg legger meg». Altså har det ingen funksjon å legge seg senere. I tillegg er man ikke flink fordi man er mer opplagt, men det å være så trøtt om morgenen som mange er, er ikke min greie. Jeg sover omtrent 6 timer hver natt. Anonymkode: 434c9...eaa
  19. Sommer er best

    Barn på trampolinen om morgenen

    Det er vel ikke nødvendig å utvikle helse og sosiale personligheter kl 7 søndag morgen? Og det er heller ikke bare små barn som herjer på trampolinen. Vi hadde nabo med barn i alderen 8-12 år og jeg kan love deg at det ikke var koselig å høre på disse. Det var krangling og skriking og de største holdt det gjerne gående til nesten midnatt når det var helg og ferie. Vi sa ifra, men til ingen nytte. Det er lov å vise hensyn og ikke bare tenke på seg selv.
  20. Sommerkroppen 2029

    Barn på trampolinen om morgenen

    jeg vil tro at det fort blir ballade hvis man bråker etter at ungene er lagt på kvelden. Spesielt hvis vinduene er åpne nå som varmen kommer framover.
  21. Anonym bruker

    ADHD som voksen

    Jeg ble anbefalt av BUP å gå en utredning da vi hadde utredning for datteren min. De så tegnene tydelig. Fikk diagnosen da jeg var 35, datteren min fikk den rett før meg, da hun var 16. jeg har aldri fått medisiner. Har ikke hatt behov for det. Men det var mange aha-opplevelser for min del. Lærte mange teknikker for å håndtere diagnosen uten medisiner, og da med beskjed om at jeg kan få det om jeg ser behovet. Anonymkode: d99cf...edd
  22. Anonym bruker

    Har du økonomi som tilsier at du kan gjøre det du vil?

    Nei ikke i nærheten engang🥵 Anonymkode: cf9de...4ab
  23. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Ja klart du er mye mer opplagt! Om man får eks antall timer søvn sammenhengende spiller det ikke så stor rolle når på døgnet det er altså. Men fint at du er så flink og uthvilt siden du legger deg tidlig da 😁 Prøv å legg deg senere så slipper du å våkne før fuglene på morningen. Anonymkode: 39f1f...d2b
  24. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Nettopp! Det er mulig å ta hensyn begge veier. Både til at nabobarna vil hoppe på trampolinen klokken 7 OG at noen jobber ute til 23. Det bør seriøst ikke være et problem Anonymkode: 434c9...eaa
  25. Anonym bruker

    Barn på trampolinen om morgenen

    Tillater? Skal man tvinge barn til å ligge i sengen flere timer før de får lov å stå opp? De våknet rundt 5 til de var ganske store. De sover litt lenger nå. Jeg er ikke så veldig misunnelig på de som sitter oppe til langt på kveld/natt altså. Merker at jeg er mye mer opplagt enn de som legger seg og står opp sent. Og de helgene jeg ikke har barna hos meg, så våkner jeg mellom 6 og 8 uansett når jeg legger meg, så vi er bara laget sånn. Det bør ikke være et problem for folk. Anonymkode: 434c9...eaa
  26. Sommerkroppen 2029

    Barn på trampolinen om morgenen

    Men hvis nabo-ungene bråker ute kl 07 på en søndag, så må det jo være greit å klippe plenen, stå med vinkelsliper, høyttrykksspyler, kantklipper og musikkannlegg utendørs fram til kl 23. SELV om nabo-barna da har lagt seg klokka 20 f.eks. Er det ikke bare å gjøre det slik da, hvis ikke naboene selv skjønner at ungenes bråk kan irritere andre en grytidlig morgen de fleste har fri.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...