Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Hva skjer når du sier han må prøve å gjøre det selv? Hva med når det er svømming på skolen eller han overnatter borte fra deg? Anonymkode: 4edb8...595
  3. Anonym bruker

    Bank-id appen

    Tusen takk for svar 😊 Har fått ordnet den nå. Anonymkode: ac372...b36
  4. Anonym bruker

    Gluten og melkeprotein fri

    Det finnes forskjellige grader, og de fleste med MPA har ingen dødelig allergi heldigvis. Valgliste symptomet er magesmerter, men noen kan også få pusteproblemer osv. Melkefritt er faktisk veldig enkelt å tilrettelegge for. Pølser og brød må du lese bak på. Du bør spørre moren om barnet tåler «spor av». De fleste gjør det. Skal du bake kan du bruke melkefri (blå) Melange i stedet for smør, Gryr matfløyel i stedet for fløte/krem, plantemelk i stedet for melk osv. Anonymkode: e572f...c34
  5. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Jeg skjønner. Anonymkode: a8e93...28f
  6. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Da må du nesten forklare HVORFOR det er et godt argument, i den konteksten vi diskuterer i denne tråden? Anonymkode: 5710c...89c
  7. Anonym bruker

    Hvordan er det å gå fra enebolig til tomannsbolig?

    Det er veldig stor forskjell på tomannsboliger. Jeg bor i tomannsbolig og føler nesten jeg bor i en enebolig. Jeg ser ikke deres inngangsparti så ser aldri når de kommer eller går, har ingen fellesområder hvor snømåking/plenklipping må deles på og de ser ikke min veranda. Så jeg syns det er helt topp å bo i tomannsbolig:) Anonymkode: 7cbf0...213
  8. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Jeg spiser aldri mer enn tre måltider om dagen, og nå færre iom at jeg er veldig opptatt og glemmer mat, så forkost og middag : Korn og frø/ kjerner. Alt mulig av grønnsaker som tomater, løk, grønn salat og paprika. Lager mye med fullkorn nudler nå, og har resten til froost med pannebrød av grovt mel. Hiver i litt fisk og kjøtt fordi det er godt, og godt krydder og urter. Det enkle er det beste. Til hverdags. Sørg for å spise mar du blir mett av. Anonymkode: dd950...2b2
  9. Som kan si litt om hvordan gangen i det var, hvofor det ble besluttet operasjon? Hvordan du er nå versus før operasjon, hvor plaget var du tidligere? Er du fornøyd med resultatet, er du glad du tok operasjonen? Hvor gammel er du/var du når du fikk protesen? Har du gjort det i ett eller i begge knær? Anonymkode: 43ccc...21f
  10. ReneRene

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Tro det eller ei, så er jeg enige med resten her. Han er også på bup av en grunn, så hva er grunnen?
  11. Anonym bruker

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Du må slutte å sammenligne han med normaltfungerende 12-åringer. Anonymkode: 2a543...090
  12. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Du skal selvfølgelig ta hensyn til barna dine, mendet betyr ikke at det de ønsker er det beste for de. Og etter det du har skrevet tidligere, så er det jo ingen av dere som har det bra i den situasjonen dere er i nå. Klart at barna ikke ønsker å flytte, det er jo dette livet de kjenner. men du som mamma, må ta det rette valget for de, og det er kanskje ikke å bli boende der dere er. Anonymkode: 81c5e...582
  13. Anonym bruker

    Jeg har skrevet her før om fordeling av eierandel

    Eiendomsmegler De kan ta en verditakst i dag og vet hvor mye prisene har økt på f.eks 2 år. Om prisveksten har vært f.eks 16% i deres område trekker de 16% fra dagens pris. Anonymkode: 94981...0c4
  14. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Finnes vel litt sunnere kalorier enn sjokolade, boller og sjokomelk hver eneste dag eller? Hva med den dagen de kanskje slutter å trene så hardt da, og fortsetter med det mønsteret? Vi har 2 tenåringsjenter som vi har fortalt at det er ikke lurt å bruke alle pengene sine på godteri osv hver eneste dag, for det første så forsvinner pengene fort og for det andre er det virkelig ikke sunt å trøkke i seg sukker hver eneste dag. Men ja, det skjer at de gjør dette da de går forbi butikken hver dag fra bussen. Alt dette sukkeret kommer i tillegg til helgekosen. Og for å si det sånn så spiser jeg godteri selv, så er ikke anti godteri. Anonymkode: 35a16...5a0
  15. Anonym bruker

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Det er ikke normalt nei. Normalt modne gutter vil ha privatliv på badet når de blir såpass gamle. Da kan man bare si nei i tilfelle. Men sønnen din er ikke normalt utviklet er han vel? Er han veldig umoden og kanskje har en form for diagnose eller utviklingshemning blir jo ting annerledes. Da må det kanskje brukes mye tid på å trene opp den selvstendigheten som kommer naturlig fot friske barn. Anonymkode: 3a4d4...086
  16. I dag
  17. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Spesielt……. Anonymkode: bf056...8be
  18. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Slutt da. Denne tråden er fin, for her kommer innrømmelser og folk med selvinnsikt. Alt er ikke en sykdom eller psykdom vet du. Vi er mennesker i forskjellige stadier med utfordringer nå og da. Vet du hvor viktig selvinnsikt er i forhold til både fysisk og psykisk helse? Det er ubeskrivelig viktig 🙂 Rett og slett av de største sunnhetstegn. Bare man ikke blir helt likegyldige, og jeg ser ingen som er det her. Anonymkode: 3d0c5...396
  19. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Som vanlig så drar du helt ville konklusjoner og kommer med usanne påstander om hva andre har sagt. Man kan faktisk ikke diskutere med sånt, for uansett hva man svarer deg så kommer du bare med enda villere påstander. Og du svarer ikke på direkte spørsmål om hvor du har funnet de usanne påstandene dine, og det er jo ikke rart, for de finnes jo ikke. Du er det fødte kverulanttroll RR, det skal du ha. Å ha en normal diskusjon med deg som man kan ha med de fleste andre her inne, er ikke mulig, og er heller ikke noe du er interessert i. Du tilfører faktisk bare støy. Anonymkode: f494e...bba
  20. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Er det du med alle ungene som bor hos fosterforeldre og en mann med asbergers? Anonymkode: 2d273...781
  21. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Dette var uklart og rotete. Vanskelig å si noe som helst Anonymkode: 07975...a0b
  22. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Enten bivirkning av terapi eller behov for terapi. Evt hjernesvulst. Anonymkode: 1c206...ac7
  23. Anonym bruker

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Hvis han ikke har noen diagnose/utviklingshemning som gjør at han er veldig umoden og lite selvstendig for alderen så er det ikke normalt for en 12 åring å verken trenge eller ønske hjelp på badet. Vanligvis begynner barna å ville ha privatliv på badet, synes det er flaut å være nakne rundt foreldre sånn cirka 1-2 klasse har jeg inntrykk av. Anonymkode: 821ba...0b2
  24. Sommerkroppen 2029

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Jeg føler ikke jeg er verken mer eller mindre kranglete enn andre her. Ei heller er jeg opprørt.
  25. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Ja, og det er jo det som stadig vekk formidles, senest i den tråden om kaker og konfirmasjon. Der er man superspesiell og usosial hvis man ikke tilbyr nærmest en hel kake til hver av gjestene etter middagen, og de stakkars hungrige gjestene må innom bensinstasjonen og gasse seg med pølser og is etterpå. Og man er superspesiell og usosial hvis man ikke smaker på de 20-30 kakene som vertskapet har satt frem. Og så, i neste tråd, så klager man sin nød over at man ikke klarer å gå ned i vekt, eller man diskuterer stoffskifte og slankemedisiner og slankeoperasjoner. Så har du vel omlag 4% av trådene som verken handler om å stappe seg med mat eller om å slanke seg. Anonymkode: befdf...ec1
  26. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Jeg bare må det for å overleve. MEN. Det som hindrer meg er barna, ønsker ikke at de skal bli såret og lei seg. Jeg føler jeg må flytte! Jeg kan bli boende... men da blir det vanskelig for meg å leve det livet jeg ønsker... hva vil naboene tenke osv. Jeg må og ha økonomisk hjelp av naboene for å bli boende.. de kommer til å bli skuffet. Barna kommer til å bli lei seg for å selge barndomshjemmet Jeg er usikker på hvem jeg skal ta hensyn i denne prosessen Anonymkode: f7066...daf
  27. Ikke så sant de ikke spør. Søkerlister er offentlige, og man kan ikke bli unntatt å vises på søkerlisten dersom man ikke har en god grunn Anonymkode: 5f022...96c
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...